Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Ik heb laatst gelezen dat een nachtrust van 8 uur je lijn ten goede komt. Maar jullie slapen misschien wel 8 uur per nacht, alleen dan wel wat verschoven..

Ik ga nooit voor twaalven naar bed, meestal rond 1 uur. Nu dus niet, want het is maandagvond..

Náchtpáááárs???
O ja, hier gaat het zo zo. Er is het een en ander gebeurd waardoor ik weer wat meer maal en wat weer wat verdriet heeft bezorgd. Dus het ene moment gaat beter dan het andere. Maar ach, het zal er wel bijhoren en op een dag zal het wel weer beter gaan, toch? Als je nu vergelijkt met een paar maanden terug, ben ik al op de goede weg (nou ja, betere weg, echt goed is het niet). Een mens kan veel hebben blijkbaar (als het dan maar bij deze ene periode blijft hoor. Een tweede keer moet ik niet aan denken).
ja 1.00 is voor mij ook normaal,ik blijf nu eenmaal een nachtmens.

11.00 zou voor mij een lachertje zijn,dan begint mijn avond pas een beetje.

Idd veel pijn aan mijn darem en maag,gewrichten door osteoperose. Last van mijn hartritmestoornis(is best eng).

moet mijn kalium maar weer laten prikken. en nieren zijn opstandig.zileig meisje en ik weer,haha
darem?

zileig?

snap je het nog? is weer nachttaal geloof ik.
Ik slaap de laatste tijd wel ongeveer 8 uur. Ik heb echter ook een hele poos een stuk minder geslapen, echt maar een paar uur per nacht. Ik ben wel onwijs veel afgevallen, dus of die theorie klopt?

(nee hoor, die zal wel kloppen. Nachtrust is voor vanalles goed. Mijn afvallen komt niet door het niet slapen, maar door de zorgen en het gebrek aan eetlust. Dat was dan iniedergeval nog mooi meegenomen :-) )
Het vervelende vind ik, 's morgens denk ik altijd dat ik die avond vroeg naar bed ga; maar als het avond is blijf ik op.

Maar als ik 's morgens vroeg op moet ga ik wel op tijd naar bed...iig rond 12 uur. Soms 1 uur.
ja een mens kan een enorme spankracht hebben geestelijk. je denkt ieder keer dat je het niet meer aankan,maar dan toch....lukt het wonderlijk nog steeds.

wat is er dan gebeurt? (hoef je niet te vertellen hoor)
Raar forum. Ineens was de pagina afgesloten en toen ik hem weer opnieuw opende, was ik uitgelogd.
Hier aan het werk. Wordt niet gewaardeerd aks ik ga slapen. Interneten mag gelukkig wel.
Ja van niet slapen kom je juist aan!

heeft met je spijsvertering te maken en er komt inderdaad door hormonale verandering door gebrek aan slaap een hongergevoel vrij.

Ook gaat je bloedsuikerspiegel omlaag waardoor je meer trek krijgt in zoet, en je vochtbalans raakt ontregeld
Ja een meevallertje soleil! Alhoewel ik ook niet echt geloof ik die theorie hoor.

Iry, ik heb ook een hartritmestoornis,slaat soms ineens op

hol. Best wel eng ja.
Kun je nagaan als we wel zouden slapen waren we nog slanker,haha! zou wel niet goed zijn voor mij,maar oke.
Ja das heel eng,maar schijnt niet gevaarlijk te zijn volgens huisarts,maar lees op internet weer andere verhalen,is wel het gevaar van internet natuurlijk.

Ik heb ook dat het op hol slaat,of juist slagen overslaat,of gaat defibrileren . Is doodeng idd.
Voor jou zou het nie goed zijn, voor mij juist wel. Maar ach, ik vind gelukkig andere dingen in het leven belangrijker dan mijn uiterlijk en gewicht (niet op elk moment, maar toch).

Pfff, klinkt als een zware lichamelijke last Iry. Naast het psychische aspect nog. Is dat allemaal veroorzaakt door je eetstoornis?
oke ik heb het gelezen hoor. nee zoveel tegenstrijdighied valt niet te begrijpen.

maar dat je zelf constateerd dat hij niet spoort relativeert het wel. En nee natuurlijk niet minder verdrietig.
yep! daarom waarschuw ik mensen ook dat er snel wat aan gedaan moet worden aan een eetstoornis want na een lange tij(lees jaren!) is sommige schade onherstelbaar. Zo begin je bijv aan laxeertabletten omdat je denkt dat je voedsel snel kwijtraakt En voelt je buik plat,maar na jaren zijn je darmen zo spastisch geworden dat je altijd met een opgeblazen buik loopt dag platte buik dus,voorgoed(nou ja,behalve s,morgens,maar aan het eid van de dag lijk ik wel zwanger)
Misschien relativeert het, ik weet het niet. Ik snap maar niet dat ik er nooit iets van gemerkt heb. Dat neem ik mezelf ook kwalijk. En het voelt ook net alsof ik die jaren dat ik met hem samen was, vergooid heb ofzo. Ik kan het niet zo goed uitleggen. Ik vind het ook eng. Of eigenlijk, ik vind hem eng op dit moment, zo onberekenbaar is hij.
shit,al 3.30! als dit sigaretje op is moet ik echt gaan.

kan morgen niet ect uitslapen door frummel.
Nee schijnt niet gevaarlijk te zijn, maar toch...

Een hartaanval is soms in feite ook een op hol geslagen hart, las ik laatst.

Bij mij is nog geen oorzaak gevonden. Bij jou wel?
Dan is het beter dat je uit zijn buurt blijft meid.

En tsja dat je niets hebt gemerkt?

je hield gewoon van hem denk ik,dan ben je daar wel een beetje blind voor. Ik vind niet dat je dat jezelf kwalijk kan nemen hoor.
Ik ga ook naar bed. Daahaag !
Goed dat je daarop wijst. Maar ik denk dat mensen die echt een eetstoornis hebben, daar niet echt naa zullen luisteren, niet open staan voor zulk advies. Of wel?

Ik slik ook wel eens laxeertabletten (niet zoveel als jij gelukkig). Goed dat ik eens hoor wat dat kan doen.
Oh, sorry soleil, ik heb dat heel verhaal van ex? niet meegekregen.
Ja, ik hield van hem, maar ook dan ben je niet compleet achterlijk natuurlijk. Niemand in mijn omgeving heeft trouwens iets gemerkt of doorgehad. Iedereen vond hem o zo aardig en was alleen maar enthousiast over hem. Dat is ook het enge denk ik. Blijkbaar kan hij zich echt anders voordoen dan hij is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven