Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
De oorzaak ooien ze bij mij op mijn eetstoornis. ik braak veel en laxeer daardoor krijg je een kalium tekort. en dit heb je nodig voor het goed functioneren voor je spieren,je hart is ook een spier.

sowiso heb je dan meer kans op een hartaanval,voel mij net zo'n lopende tijdbom.
Geeft niks lonbonton, dat speelt al een tijdje en ik kom hier af en toe spuien Bedankt voor je knuffel. Op de een of andere manier doen zulke gebaren veel goed, ook al is het op een forum.
sorry meiden,maar ik moet naar bed,slaapmedicatie begint te werken,toetsen dansen voor mijn ogen.
we moeten allemaa gaan denk ik, het is alweer zo laat.

Welterusten allebei!
jullie alletwee ook een knuffel!

hopelijk slapen jullie dadelijk een beetje.

En soleil,je bent een sterke vrouw. Maar dat hoeft hier niet hoor. dus lekker spuien wanneer nodig.
Truste!
We hebben Maxem een beetje genegeerd geloof ik. Niet erg aardig, dus sorry Maxem!
Hahaha geeft niet hoor. Jullie gaan wel snel.
Wat verschrikkelijk voor jullie. En soleil dat hij raar gedrag heeft ligt niet aan jou. LAAT DE SCHULD LIGGEN WAAR HIJ LIGT. niet bij jou dus!

En Iry lukt het wel met een kleine. Het lijkt me zo moeilijk om dan ook nog voor een kleine te zorgen. Ik neem aan dat je dat met frummel bedoelt? Wel alle respect voor jou als je het ook nog klaar speelt om een kleine op te voeden ondanks je eigen gezondheid.
Hee meisjes, even een dikke van mij.

Voel je al wat beter Iry, kaliumtekort is niet fijn... I know.

Vervelend dat je er nu weer zo'n last van hebt.

En soleil, kleine stapjes het leven door nu he....

Lekker rustig aan doen hoor!

Groetjes van BB
hey meiden...

Soleil: heb het niet gelezen maar: heel veel sterkte!!

Iry: beterschap!!

BB: hoe is het? lekker aan het discusseren haha

voor jullie!!!!
Hey Claire!

Thanks!

Hoe is het nu met jou?
Haha,

ja kon het niet laten.

Ook wel even lekker uit de tent komen

Dalijk mooi desperate housewives kijken!

Ben kapot, dus ga daarna maar naar bed.

Morgenochtend heb ik lekker vrij, maar s'middags mevr. alzheimer weer......

Maar daar komt bij dat ik donderdag helemaal vrij ben
ja BB ik ook niet had het al wel lang kunnen negeren...dit was pas de 1e keer dat ik reageerde.

Soleil: Het gaat wel redelijk met me...maar ik ben moe....zit ook veels te veel op dit forum dus ik ga nu nog ff tv kijken en dan slapen... Hoe is het met jou?

Fijne avond!!
Ach, het boeit me niet zo.

Laat die mensen lekker, wij weten beter!

Slaap lekker dalijk!
Claire, is ook logisch dat je moe bent. Je hebt een boel aan je hoofd, te verwerken en over na te denken, en dat maakt moe. Je lichaam reageert op zorgen.

Doe rustig aan en pas op jezelf.

Ik had vandaag best een goede dag. Ik had een aantal afspraken, dus ik was redelijk druk. Dat is wel lekker, dan kan ik minder nadenken, ben ik gewoon lekker in gesprek en lekker bezig.

Zijn jullie boos, BB en claire? Is er ergens iets naars gezegd ofzo?
@Maxem, wat leuk dat je nog reageerde. Ik was al bang dat we je hadden weggejaagd

Ik kan me voorstellen dat het allemaal een beetje snel ging voor je. Wij schrijven hier nu een paar weken, dus we zijn al een beetje van elkaars perikelen op de hoogte. Dan is het wat makkelijker te volgen denk ik.
@Soleil: he hoest? gaat weer wat beter? Ik zie dat ik me over een ding alvast minder zorgen hoef te maken.. Het forum, dat doet idd. raar.. (hoezo spelfouten verwijderen..)

Ik heb overigens wat van jullie perikelen gemist ik was afgelopen dagen veel slapen 's nachts..
hallootjes!

Ik kom net uit bed rollen!

Héérlijk! Even opfrissen en dan met de bus naar mevr. A.

Wilde eerst met fiets maar dat durf ik niet aan met die wind, word zo de brug afgeblazen vrees ik.

Fijn soleil dat je een betere dag had, is wel lekker als je met vanalles bezig bent, even je gedachten "uit" zetten!

Ik was niet echt boos op een ander topic, maar tegenkomen hoef ik dat mens niet. Kind klets gewoon uit haar nek. poe!

Nou meiden, fijne dag nog
@rouke: het gaat, de ene dag beter dan de andere. Gisteren een goede dag, vandaag een slechte. Nou ja, wie weet valt morgen weer mee.

Waar hoef je je minder zorgen over te maken? Je bent lekker vaag

@BB: had je lekker uitgeslapen?

En hoe was het bij mevr. A?

Ik geloof dat ik weet over welk topic jullie het hebben. Maar het was me iets teveel lezen om precies mee te krijgen waar het om ging. De TO lijkt me wel behoorlijk vaag en ongenunaceerd.

Pff, ik vind de dagen zo lang. Als ik nou eens wat de doen had, dan zou het al anders zijn. Dan heb je wat afleiding, mensen om je heen enzo. Maar nu is elke dag zo'n zit. Hoe doen jullie dat? Nou ja, met een kleine thuis zal het wel anders zijn lijkt me.

Ik hoop echt dat ik snel weer werk vind (maar dat zal nog wel even duren, deze regio is echt een ramp. Mijn halve vriendenkring zit momenteel thuis of werkt uit nood in parttime flutbaantjes).

Hoewel ik sms denk da da de oplossing voor alles zal zijn en dat is natuurlijk ook maar een illusie. Verdriet is dan niet ineens in een klap weg denk ik.

@Iry: voel je je weer wat beter?

En Claire?
Hmm soleil,

lijkt me ook niet lekker nee de hele dag thuis zitten.

Veel te veel tijd om te malen en te denken....

Ben jij een mens voor een hobby?

Toen ik in de wahjong zat deed ik veel knutselen.... schilderen, kaarten maken enzo...kralen.... Klinkt beetje suf maar was wel lekkere afleiding!!

Mevr. A. was in een uitermate goede bui, ze heeft me lekker mijn gang laten gaan, en daarna hebben we nog even thee-geleut!! En ze was zó bezorgd over mij met die wind....

Lief hoor!

Ben vandaag lekker vrij, kleine blijft over, dus ik heb tot 3 uur voor mezelf. Beetje suffen en surfen, en straks een lekker maskertje en dat soort dingen...

Oohh en héél veel cookie rookie spelen

Hoe gaat het verder met jullie allemaal?

Groetjes!
Wat schattig dat Mevr. A bezorgd om je was!

Hoe was je vrije middag? Lekker dingen voor jezelf gedaan?

Vroeger (dus als kind) deed ik wel dat soort knutseldingen. Of ik dat nu nog leuk zou vinden... waarschijnlijk niet. Ik heb niet zo veel geduld voor priegelwerk, haha.

Ik zou graag een cursus doen of sporten, maar helaas is dat nu van die stomme WW niet te betalen
Hee meiden hoe is het?

Hier een beetje dubbel, heb gister goed nieuws gehad, maar voel me toch een beetje down.

Het is ook allemaal zoveel soms..

Dus als iemand iets te babbelen heeft
Hey!

Hoe komt het da je down bent, als je toch goed nieuws hebt gehad? Was het leuk nieuws?

Hier gaat het maar zo zo.
Hmm..... het is zó dubbel.

en erg heftig ook.

Ach bah

Maar zozo.....niet zo leuk....nog wel een beetje te handelen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven