Vrekkentopic - Deel V

dinsdag 28 februari 2012 om 12:44
Spaart iemand hier ook zegeltjes van Hoogvliet Supermarkten? Ik heb er laatst luiers in de aanbieding gehaald en drie zegeltjes gekregen, maar veel vaker zal ik er niet komen (ligt niet op de route, maar voor een mooie aanbieding rijd ik wel om).
Dus, mocht iemand interesse hebben, hoor ik het graag.
Dus, mocht iemand interesse hebben, hoor ik het graag.
dinsdag 28 februari 2012 om 12:48
Als jullie met die geld terug acties hebben meegedaan, kopen jullie die producten daarna dan nog wel eens? Ik heb nu die melkschuim bijv op en vond het lekker, maar om nou te zeggen zoveel bijzonderder dan ik de melk opgeklopt krijgt met een opklopper of zon opschuimer, en die instantkoffie vind ik wel goed te drinken, maar het blijft instant koffie
. En dat heb ik vaker met producten, dan krijg je geld terug maar vind ik het eigenlijk niet de moeite waard.

dinsdag 28 februari 2012 om 13:00
Ik heb het wel vaker gehad bij de AH: staat duidelijk in het boekje dat iets in de bonus is, en er dan achterkomen dat de bonus er helemaal niet is afgehaald. ik met bon naar de servicebalie, zeggen ze: ja dat klopt, ik zal u wat geld teruggeven. Niet: we gaan het aanpassen ofzo.
Blijkbaar checkt zo goed als niemand de bon, of ze zijn echt laks in de AH.
Blijkbaar checkt zo goed als niemand de bon, of ze zijn echt laks in de AH.

dinsdag 28 februari 2012 om 13:01
dinsdag 28 februari 2012 om 13:04
Ach, ik heb geen zin om er speciaal voor terug te gaan (kom volgende week pas weer bij de ap). Dan moet ik nog geen bewijzen dat dat bordje er nog hing, mocht het al weg zijn gehaald. Ik voel een overloze discussie aankomen. Dat is me die 80 cent niet waard. Heb ook weleens mazzeltjes. Tijdje geleden stond bepaalde pizza niet in het systeem, dus die mocht ik toen gratis meenemen (euro of 4/5).
Heb trouwens het geld van de tabs terug!
Heb trouwens het geld van de tabs terug!

dinsdag 28 februari 2012 om 13:45
quote:pinks schreef op 28 februari 2012 @ 12:43:
Ah ik heb even gegoogeld: als de lamp gemiddeld minstens 3 kwartier per dag brandt, is een spaarlamp voordeliger.
Nou,dan ga ik de lamp op de wc niet vervangen want zo veel tijd breng ik daar gelukkig niet dagelijks door!'t is bij ons de badkamer met wc. Dus dan lukt 45min wel. Maar ik weet niet of het onvoordelig is als ie vaak kort aan is? Dat was vroeger geloof ik wel zo...
Ah ik heb even gegoogeld: als de lamp gemiddeld minstens 3 kwartier per dag brandt, is een spaarlamp voordeliger.
Nou,dan ga ik de lamp op de wc niet vervangen want zo veel tijd breng ik daar gelukkig niet dagelijks door!'t is bij ons de badkamer met wc. Dus dan lukt 45min wel. Maar ik weet niet of het onvoordelig is als ie vaak kort aan is? Dat was vroeger geloof ik wel zo...
dinsdag 28 februari 2012 om 13:52
Ja, dat was omdat zo'n lamp dan op moest warmen (wat hier wordt geschreven over het ligt op de wc wat er zo lang over doet om aan te gaan), maar volgens mij is dat bij de nieuwste spaarlampen niet echt het geval meer. En bij led lampen zeker niet, maar wat er nu voordeliger is, ledlampen of spaarlampen dat weet ik eigenlijk niet.

dinsdag 28 februari 2012 om 14:04
Ik heb me onlangs ook een paar spaarlampen aangeschaft en ook die moeten "opwarmen" alvorens ze goed gaan branden.
Op de wc, overloop en gang heb ik trouwens nog gewoon de oude vertrouwde gloeilamp. Zolang die het nog doen blijven ze er gewoon inzitten. Ik vind het ook zonde om een lamp weg te gooien die het nog gewoon doet en zolang staan die lampen meestal ook weer niet aan.
Op de wc, overloop en gang heb ik trouwens nog gewoon de oude vertrouwde gloeilamp. Zolang die het nog doen blijven ze er gewoon inzitten. Ik vind het ook zonde om een lamp weg te gooien die het nog gewoon doet en zolang staan die lampen meestal ook weer niet aan.
dinsdag 28 februari 2012 om 14:59
dinsdag 28 februari 2012 om 14:59
quote:Janna_ schreef op 28 februari 2012 @ 13:56:
Die lamp die 'op moet warmen' is juist net een nieuwe lamp. Net nieuw gekocht...
Ow echt waar joh? Dan trek ik mijn reactie in, haha! En ik koop de producten van die geld terug acties niet vaak nee, ben meestal meer van de huismerken, vind veel dingen veelste duur!
Vandaag m'n gratis margriet en de dove bodylotion via Yunomi binnen gehad! (en de vaatwastabletten van het kruidvat gehaald)
En dat de prijzen bij de appie en aldi omhoog zijn hangt samen volgens mij.. AH wil veel euroshopper producten hetzelfde geprijsd hebben als de aldi, omdat je dan geen reden meer hebt om naar de aldi te gaan zeg maar, dus als die prijzen omhoog gaan, kunnen die van euroshopper ook omhoog.... (maar zolang er "kleinste prijs" bij staat zou het goed moeten zijn..)
Die lamp die 'op moet warmen' is juist net een nieuwe lamp. Net nieuw gekocht...
Ow echt waar joh? Dan trek ik mijn reactie in, haha! En ik koop de producten van die geld terug acties niet vaak nee, ben meestal meer van de huismerken, vind veel dingen veelste duur!

Vandaag m'n gratis margriet en de dove bodylotion via Yunomi binnen gehad! (en de vaatwastabletten van het kruidvat gehaald)
En dat de prijzen bij de appie en aldi omhoog zijn hangt samen volgens mij.. AH wil veel euroshopper producten hetzelfde geprijsd hebben als de aldi, omdat je dan geen reden meer hebt om naar de aldi te gaan zeg maar, dus als die prijzen omhoog gaan, kunnen die van euroshopper ook omhoog.... (maar zolang er "kleinste prijs" bij staat zou het goed moeten zijn..)

dinsdag 28 februari 2012 om 15:03
Is die Dove Sample van Yunomi de moeite waard of is het een klein dingetje. Ik grijp iedere keer mis, maar als het miniding is ga ik er geen moeite meer voor doen.
Zo, ik heb heerlijk gevrekt bij het Kruidvat en de Trekpleister. Ik heb een heleboel van Guhlshampoo, zes dozen vaatwastabletten (van 33 euro naar 17 euro!!! en drie grote zakkentoiletpapier voor 5 euro.
Zo, ik heb heerlijk gevrekt bij het Kruidvat en de Trekpleister. Ik heb een heleboel van Guhlshampoo, zes dozen vaatwastabletten (van 33 euro naar 17 euro!!! en drie grote zakkentoiletpapier voor 5 euro.
dinsdag 28 februari 2012 om 15:14
Bij de C1000 en Supercoop zijn de laatste tijd ook veel prijsstijgingen geweest, nieuw jaar, nieuwe prijzen zullen de supers wel denken. En dan na een paar maanden de prijzen weer een heel klein beetje verlagen en dan net doen alsof ze echt in prijs gezakt zijn terwijl het dan nog steeds duurder was dan daarvoor.........
dinsdag 28 februari 2012 om 15:34
Wat ik vandaag heb uitgezocht over spaarlampen:
- niet ze in lampen doen die snel achter elkaar aan en weer uit gaan, zoals in de gang of de wc - daar kunnen spaarlampen slecht tegen
- als je een lamp gemiddeld 3 kwartier per dag gebruikt is een spaarlamp voordeliger
- als je een lamp gemiddeld 3 uur per dag gebruikt, heb je binnen een jaar de aanschafprijs terugverdiend door energiegebruik
Maar ik denk dat ik de prijs er misschien nog wel sneller uit heb want spaarlampen bleken belachelijk goedkoop bij Action, ze waren maar een euro per stuk!
- niet ze in lampen doen die snel achter elkaar aan en weer uit gaan, zoals in de gang of de wc - daar kunnen spaarlampen slecht tegen
- als je een lamp gemiddeld 3 kwartier per dag gebruikt is een spaarlamp voordeliger
- als je een lamp gemiddeld 3 uur per dag gebruikt, heb je binnen een jaar de aanschafprijs terugverdiend door energiegebruik
Maar ik denk dat ik de prijs er misschien nog wel sneller uit heb want spaarlampen bleken belachelijk goedkoop bij Action, ze waren maar een euro per stuk!
dinsdag 28 februari 2012 om 15:35
Ik heb net weer twee onderzoekjes in zitten vullen, een van euroclix en een van moneymiljonair. Ik vroeg me af: zijn jullie eerlijk met die onderzoekjes?
Eerst was ik eerlijk, maar dan kwam ik steeds niet door die voorselectievragen. Nu vul ik dus gewoon dat in waardoor ik denk dat ik in aanmerking kom voor het onderzoek. Dus ja hoor, natuurlijk heb ik een bestelwagen Kom maar op met die parels
Eerst was ik eerlijk, maar dan kwam ik steeds niet door die voorselectievragen. Nu vul ik dus gewoon dat in waardoor ik denk dat ik in aanmerking kom voor het onderzoek. Dus ja hoor, natuurlijk heb ik een bestelwagen Kom maar op met die parels