Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
quote:sunfl0wers schreef op 28 februari 2012 @ 09:08:

[...]

Ik kan er niks over vinden in de folder, misschien dat in de winkel de actie nog wel geldig is?In de winkel stond een display met daaraan flyers welke je in moest vullen en met de bon opsturen.. daar staat ook de datum op tot wanneer de actie loopt, die weet ik zo niet uit mijn hoofd, maar misschien dat die flyers nog ergens hangen? Want die moet je dus wel hebben om mee op te sturen..
quote:willemeen schreef op 28 februari 2012 @ 09:18:

[...]

Klopt, in NL moet je gewoon 2 oral B cashback-producten kopen en dan krijg je of een mannen-, of een vrouwenmesje van gilette gratis omdat Oral B nu een actieproduct is.Juist, die had ik zondag al gezien uiteraard ;) haha!
quote:Mikske00 schreef op 28 februari 2012 @ 09:13:

Hier bij de C1000 staan de Ariel excel tabs met een label eraan om gratis te proberen. Mijn vrekkenhartje wil meteen zo'n pak kopen, maar ik weet niet zeker of ik het geld ook terug krijg aangezien ik al van de Allerhande bon gebruik heb gemaakt. Misschien met een ander rekeningnummer?maximaal 1 maal per huishouden. dus dat moet je ook een ander aders hebben.
quote:Mikske00 schreef op 28 februari 2012 @ 09:13:

Hier bij de C1000 staan de Ariel excel tabs met een label eraan om gratis te proberen. Mijn vrekkenhartje wil meteen zo'n pak kopen, maar ik weet niet zeker of ik het geld ook terug krijg aangezien ik al van de Allerhande bon gebruik heb gemaakt. Misschien met een ander rekeningnummer?

ik las hier iets over op een andere site. schijnt dezelfde actie te zijn (te zien aan het nummer bij het adres waar je het naartoe moet sturen). Een ander rekeningnummer werkt alleen als je ook een ander adres gebruikt.

als je libelle like-t op facebook krijg je een gratis nummer.
quote:Mugske schreef op 28 februari 2012 @ 09:26:

als je libelle like-t op facebook krijg je een gratis nummer.

Nog niet als ik er geld bij toe kreeg!

vrekken is leuk maar er zijn echt grenzen!
Grrrr, ik koop nooit bij de H & M online en deze keer een klein dingetje. Kreeg ik gisteren een bericht dat ze nu 10% korting geven en gratis verzendkosten.

Het had me 8 euro gescheeld.

Nee, ik word het vrekken niet zat. Ik deed het ook nooit totdat ik gedwongen thuis kwam te zitten. Waar wij niet op bezuinigen is op de boot en vakanties. Dat mag alles kosten.
quote:roosje4 schreef op 28 februari 2012 @ 09:32:

Grrrr, ik koop nooit bij de H & M online en deze keer een klein dingetje. Kreeg ik gisteren een bericht dat ze nu 10% korting geven en gratis verzendkosten.

Het had me 8 euro gescheeld.

Even bellen met de klantenservice!

Heb ik ook al 2x gehad, de medewerkster aan de telefoon heeft de korting toen handmatig voor mij aangepast.
Nog even over de Oral-B cashback bij het Kruidvat. Ik heb vorige week dinsdag de tandpasta en tandenborstels gekocht. Toen ik donderdag iets anders kocht bij het Kruidvat, stond er een vrouw voor me met Oral-B. Er werd haar verteld dat alle coupons op waren en dat de actie daarmee dus afgelopen was. Hier duurde de actie dus niet lang. Ben blij dat ik er snel bij was! Beetje vreemd is het wel.
@Roosje4 : Wat kriebelbeest2 zegt. Is mij ook 2 x gelukt. 1 x omdat H&M de klevering zelf steeds met blokjes van 2 weken vertraagde. Al met al scheelde me dat toen 15 euro (korting op korting, hoera).

Andere keer toen ik (fictief) woensdagavond de bestelling deed en donderdagochtend een mail met korting in mijn mailbox vond. ik was flauw! Ze hadden het niet hoeven doen, maar vond het wel tof dat ik alsnog die korting kreeg.
quote:lydiam1 schreef op 28 februari 2012 @ 09:10:

[quote]belgischmeisje schreef op 27 februari 2012 @ 19:44:

Dames,

vanaf morgen is er bij het kruidvat een interessante vrekactie van Gilette, venus wegwerpmesjes..

Je kan max 3 soorten wegwerpmesjes kopen ( Venus proskin, Venus Simply2 en 3) en dit allemaal gratis ( cashback).

Mischien praat ik voor m'n beurt, want ben nog niet helemaal bijgelezen, maar ik heb het nergens gezien, kan het zijn dat dit alleen in belgie geldt?Ben bang dat het alleen in België is http://www.bloggen.be/treetje/archief.php?ID=1648774

Even uit meeleesstand ;) Ik kijk graag op dit topic, maar heb weinig tips. Mijn tip zou zijn, bekijk dit topic
Hoe doen jullie het bij de oraal b actie? Ik heb maar 1 bonnetje maar moet het naar twee verschillende adressen sturen.
Kriebelbeest en Suz, bedankt!
Geweldig, ik heb het al geregeld, scheelt me 7 euro!
quote:Jannemaan schreef op 28 februari 2012 @ 10:38:

Hoe doen jullie het bij de oraal b actie? Ik heb maar 1 bonnetje maar moet het naar twee verschillende adressen sturen.Het is hetzelfde adres, maar net een ander referentienummer, ik heb alles naar hetzelfde adres gezonden, had ook maar 1 bon. Maar er zijn er hier ook een aantal die het op twee bonnetjes hebben gedaan, heeft mijn vriend ook gedaan voor de zekerheid.
Voor wie een Deen supermarkt in de buurt heeft.

Gratis Omo actie van 19 februari 2012 tot en met 10 maart 2012 Link
Zie QR
Na mn energie-verbruik berekening hou ik sinds vorige week op gaslicht.com mijn verbruik bij, ben van plan dat nu wekelijks te gaan doen.

Maar terwijl ik net weer de kelderkast in duik voor de standen bedenk ik me: ik heb niet eens overal spaarlampen potdorie! Twee lampen die ik vrij recent heb gekocht hebben wel spaarlampen, maar een korte inspectie leerde me dat ik in de rest van mijn huis volledig gegloeilampt ben. Dat is niet vrekwaardig! Straks even een lijstje maken van de maten en sterktes die ik moet hebben en dan een diepte investering in spaarlampen doen, dat moet toch zeker weer besparen op mijn electriciteitverbruik!

Hebben jullie nog gloeilampen?
Ik heb nog spaargloeilampen. Op het moment dat er eentje kapot gaat, vervang ik hem voor een spaarlamp. Ik vind het behoorlijk prijzige krengen, maar ik heb gehoord dat het toch echt scheelt voor de energierekening.
Let erop dat spaarlampen best vaak in de aanbieding zijn. Bij bouwmarkten, maar ook bij de hema of de AH.

Hier geen gloeilampen meer.
Pinks, wij krijgen van de leverancier elk jaar een bon van 50 euro en daar bestellen we lampen van. Dus gratis spaarlampen!

Jammer, hier zit geen Deen volgens mij.
Wij hebben gloeilampjes gehamsterd.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:adios schreef op 27 februari 2012 @ 17:01:

[...]

Verder vroeg iemand naar leuke sites, ik lees met regelmaat (bespaar) blogs.

met name de voldende vind ik leuk en leerzaam om bij te houden:

http://www.zuinigaan.blogspot.com/

http://lekkerlevenmetminder.blogspot.com/

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

http://spaarcentje.blogspot.com/

http://wieditleestisvrek.wordpress.com/Ja, dat was ik Dank je wel!!
Oh en ik weet niet hoe je het kan weten, maar er zit verschil in hoe snel een lamp opgewarmd is ofzo, hoe snel hij 'normaal' licht geeft. Bij ons was laatst de spaarlamp die in de wc hangt kapot. De nieuwe die er nu inzit is niet handig, want die geeft niet meteen licht. Dus die moet ik nog even omwisselen met een andere
Spaarlampen zijn wel prijzig in aanschaf ja, weet iemand hoe snel je dat er ongeveer uit hebt?

Ik las laatst dat ze bij action te koop zijn,dus ga daar zo even kijken. (goed excuus voor een Action-bezoekje )

De lampen die ik nu heb met spaarlampen geven overigens gewoon gezellig licht, niet meer dat kille spaarlampenlicht van vroeger! En in de gang (2x), keuken, badkamer hoef ik niet eens perse sfeerlicht. Geen idee waarom ik er nog nooit aan gedacht heb die gloeilampen er uit te draaien.
Zo irritant inderdaad, een lamp die pas genoeg lichtgeeft als je weer van de wc vertrekt. Mijn vader heeft dat ook.

Ik was net bij de Appie en moest doperwten hebben. Zag ik een bordje dat de zakken bonduele in de aanbieding waren. In plaats van 2 zakken voor 3,04 euro waren ze 2,28. Zie ik nu ik thuis het bonnetje nakijk dat de bonus er niet af is gegaan. Kijk ik in de folder, zijn ze helemaal niet in de bonus. Zijn ze gewoon het bordje van vorige week vergeten
Ah ik heb even gegoogeld: als de lamp gemiddeld minstens 3 kwartier per dag brandt, is een spaarlamp voordeliger.

Nou,dan ga ik de lamp op de wc niet vervangen want zo veel tijd breng ik daar gelukkig niet dagelijks door!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven