Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
quote:martin81 schreef op 28 februari 2012 @ 21:07:

[...]

Huh? Nee, natuurlijk niet. Wat zou mijn andere nick dan zijn volgens jou?Nick. Of Simon.
Ik heb zin, zin in iets lekkers.

Een goede beurt.

Brb
Ga je een live getten?
@Tirzami: hoe kom je daar zo bij?
.
quote:nerd_ schreef op 29 februari 2012 @ 08:37:

Doordat Secretia aan Nick en Simon dacht, ging bij Tsunami ook 't kacheltje aan..
quote:martin81 schreef op 28 februari 2012 @ 17:41:

[...]

Omdat ik als enige echt een inhoudelijke agenda kan zetten en aanzwengelen. Ik geloof echt dat ik het gouden tijdperk op het viva-forum kan laten wederkeren.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:

martin81 schreef op 28 februari 2012 @ 17:41:

[...]

Omdat ik als enige echt een inhoudelijke agenda kan zetten en aanzwengelen. Ik geloof echt dat ik het gouden tijdperk op het viva-forum kan laten wederkeren.

You know how I know? Because I reeaally think so!
OMFG! Bestaat dit topic nog steeds?

To pic or not to pic is het volgens mij, of niet Martin? Geef maar toe dat je een first class double-nicker bent cq double-plaatjesplakker. Het is immers weer Schrikkeldag vandaag.

Als jij uit de beplakte kast komt kan iedereen weer rustig doorgaan met hetgeen waarmee hij of zij bezig was.

--amen!--
Eens, (Yasmijntijd) ben ik uitgeroepen tot forummer van het jaar.

Het was nog een nek-aan-nek-race tussen Fashion Victim en toen ik nog anders heette. Zij kon zo goed oeverloos debatten voeren op maatschappij en ik was gewoon leuk.

Heb verder niks gewonnen
Hahaha Hoef. Je bent nog steeds leuk!
.
.
@martin, omdat ik dat weet.
quote:nerd_ schreef op 29 februari 2012 @ 08:37:

Doordat Secretia aan Nick en Simon dacht, ging bij Tsunami ook 't kacheltje aan..
Martin en Nerd,

Onbegrijpelijk dat er zoveel gillende vivakeukenwieven over jullie vallen. Ik vind jullie verfrissend, opwekkend, lustopwekkende en mss een tikkie onrustwekkend voor de vivawieven, maar jullie zijn ohw zo leuk materiaal om te lezen. Als jullie dan ook nog een flinke dot in de broeks hebben in RL, wat kan een man zich dan nog meer wensen?

Niets toch? Kortom, ik ben fan! ........van jullie!
Haai
Haai xallie
Hello is het hier nog een bietje gezellig??
Als ik er ben, altijd. Vraag maar aan "sommige" forummers.

"Sommige"

"Niemand"

"Sommige"

"Niemand"

Rara
"een flinke dot in de broeks"

Dat, samen met het remspoor topic. Laat toch wel wat te wensen over.

Waar is niemand en waar is sommige?
Biertje iemand??Of is dit geen borrel topic?
Sommige? Niemand? Ken je dat niet Missy?

Geen idee ardni, ik zit aan de groene thee.
Van nerd kan ik het me voorstellen. Ik stel me daar toch zo'n type kunstenaar, dichter, artiest, haren waperend in de wind, schijt aan alles, ik leef mijn eigen leven, mysterieus etc. type bij voor. Dat wekt wel mijn interesse.

Met Martin heb ik dat dus weer niet. Daar stel ik me een driftig googlend mannetje bij voor (op zoek naar dure woorden en wetenswaardigheidjes). Die wind me niet echt op (sorry Martin).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven