Tja, en dat was het dan.... deel 2

31-01-2012 14:51 3880 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zullen we hier maar verder gaan met onze verhalen naar aanleiding van de post van allalone.

"Goedenavond,

Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...

God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...

Allalone...".

Hoop dat jullie het allemaal kunnen vinden, want ik kan die steun en schoppen onder mijn kont nog niet missen.
.
One day I fly away,

Leave your love to yesterday
quote:nightnurse schreef op 29 februari 2012 @ 11:37:

[...]

Houdt het gesprek tussen je dochter en jou open, en laat zelf zien hoeveel ze voor je betekent..

en zoonlief ganse dag gamen? klinkt een btje als vluchtgedrag...

Is het ook. Hij doet momenteel niets anders dan eten, slapen en achter de computer zitten. Is al langere tijd zo (dus niet door deze situatie). Hij is inmiddels wel bereid hulp te aanvaarden en we zijn dus naar HA geweest en die heeft ons doorverwezen, maar uiteraard is er een wachttijd. Dus afwachten maar!

Met dochter houd ik zeker het gesprek gaande, er is niemand met wie ik een sterkere band heb, dus dat komt wel goed.
.
One day I fly away,

quote:habithere schreef op 29 februari 2012 @ 11:32:

Die ex het van mij wil niks van de gezamelijke dingen hebben en dat vertrouw ik NIET.

Wat vinden jullie ervan?

Schuldgevoel. Mms?

Ik ken hem niet, dus ik heb geen idee.Misschien schuldgevoel, misschien wil hij helemaal opnieuw beginnen. Maar als hij ze niet wil en jij wel, zou ik zeggen meenemen wat je hebben wil. Ik weet niet hoe jullie de dingen geregeld hadden financieel en zo en of hij ze later nog kan komen terughalen.

Zijn jullie trouwens nog in therapie of heb je dat stopgezet?
quote:pumukele schreef op 29 februari 2012 @ 11:47:

[...]

Tja weet het niet eerlijk gezegd meid.

Die van mij wil zelfs de helt van alle foto,s

kan die krijgen toch?

zorg je eerst dat je alles inscant, en vervolgens knip je elke foto door de helft.. Zo jij wou de helft, alsjenlieft
quote:kunstje schreef op 29 februari 2012 @ 11:43:

[...]

Is het ook. Hij doet momenteel niets anders dan eten, slapen en achter de computer zitten. Is al langere tijd zo (dus niet door deze situatie). Hij is inmiddels wel bereid hulp te aanvaarden en we zijn dus naar HA geweest en die heeft ons doorverwezen, maar uiteraard is er een wachttijd. Dus afwachten maar!

Met dochter houd ik zeker het gesprek gaande, er is niemand met wie ik een sterkere band heb, dus dat komt wel goed.wat speelt je zoon voor spel?
quote:pumukele schreef op 29 februari 2012 @ 11:47:

[...]

Tja weet het niet eerlijk gezegd meid.

Die van mij wil zelfs de helt van alle foto,s

Het wil hier maar weinig van de inboedel hebben. Heett niet veel plaats bij mevr. Wijdbeens en die zal niet zitten te wachten op herinneringen aan mij. Verder inderdaad een hele berg schuldgevoel (dat zal ook wel de reden zijn dat hij telkens opnieuw naar mij uithaalt). Volgens mij heeft hij niet eens aan de foto's gedacht en ik ga hem niet wijzer maken. Trouwens ik vind dat de kinderen recht hebben op de gezinsfoto's. En ik neem niet aan dat hij degenen wil hebben waar ik op sta.

Oh, ik ben zo kwaad en zo van streek! Ging het gisteren net weer beter na alle afleiding, nu weer pet!
.
One day I fly away,

quote:nightnurse schreef op 29 februari 2012 @ 11:51:

[...]

wat speelt je zoon voor spel?Het was lange tijd WoW en nu iets van League of Legends. Ik ben zelf helemaal niet into gamen (speel af en toe domme kaartspelletjes en zylom spelletjes) dus ik weet weinig van de games.
quote:nightnurse schreef op 29 februari 2012 @ 11:49:

[...]

kan die krijgen toch?

zorg je eerst dat je alles inscant, en vervolgens knip je elke foto door de helft.. Zo jij wou de helft, alsjenlieft
quote:kunstje schreef op 29 februari 2012 @ 11:52:

[...]

Het wil hier maar weinig van de inboedel hebben. Heett niet veel plaats bij mevr. Wijdbeens en die zal niet zitten te wachten op herinneringen aan mij. Verder inderdaad een hele berg schuldgevoel (dat zal ook wel de reden zijn dat hij telkens opnieuw naar mij uithaalt). Volgens mij heeft hij niet eens aan de foto's gedacht en ik ga hem niet wijzer maken. Trouwens ik vind dat de kinderen recht hebben op de gezinsfoto's. En ik neem niet aan dat hij degenen wil hebben waar ik op sta.

Oh, ik ben zo kwaad en zo van streek! Ging het gisteren net weer beter na alle afleiding, nu weer pet!

adem in, adem uit...pfff

Mevr wijdbeens? zet me aan t denken hoe ik HET zn vriendin moet noemen, momenteel zeg ik: het arme jonge schaap, op weg naar de slachtbank maar ziet het niet eens....

Knip jij je foto's ook maar alvast door de midden
.
One day I fly away,

quote:pumukele schreef op 29 februari 2012 @ 12:06:

[...]

nee maar daarom gaat ze de slachtbank wel voelentot nu toe voelt ze waarschijnlijk weinig, aangezien ik die blauwe pilletjes nog steeds op zak heb...lol
quote:nightnurse schreef op 29 februari 2012 @ 11:59:

[...]

adem in, adem uit...pfff

Mevr wijdbeens? zet me aan t denken hoe ik HET zn vriendin moet noemen, momenteel zeg ik: het arme jonge schaap, op weg naar de slachtbank maar ziet het niet eens....

Knip jij je foto's ook maar alvast door de midden

Gianna heeft mevr. Wijdbeens verzonnen, maar arm jong schaap of kortweg het schaap lijkt me goed. Ik neem aan dat zij ook wist dat HET een relatie had, en ze is er met open ogen ingestapt. Dus niet "arm".

Mevr. Wijdbeens heeft 4 jaar op Het gejaagd (vertelde hier vol trots dat ze verliefd op hem was en zelfs zijn minnares wilde zijn). Daardoor voelde godheid zich blijkbaar op de juist manier vereerd. Voor haar kan ik geen enkel respect opbrengen. Ze wist dat hij getrouwd was en heeft toen nog willens en wetens achter hem aangejaagd. (zelfs een, lach niet, een "toverdrank" voor hem gemaakt). Het is gewoon te zielig voor woorden.
.
One day I fly away,

quote:nightnurse schreef op 29 februari 2012 @ 12:09:

[...]

tot nu toe voelt ze waarschijnlijk weinig, aangezien ik die blauwe pilletjes nog steeds op zak heb...lol
quote:kunstje schreef op 29 februari 2012 @ 12:09:

[...]

Gianna heeft mevr. Wijdbeens verzonnen, maar arm jong schaap of kortweg het schaap lijkt me goed. Ik neem aan dat zij ook wist dat HET een relatie had, en ze is er met open ogen ingestapt. Dus niet "arm".

Mevr. Wijdbeens heeft 4 jaar op Het gejaagd (vertelde hier vol trots dat ze verliefd op hem was en zelfs zijn minnares wilde zijn). Daardoor voelde godheid zich blijkbaar op de juist manier vereerd. Voor haar kan ik geen enkel respect opbrengen. Ze wist dat hij getrouwd was en heeft toen nog willens en wetens achter hem aangejaagd. (zelfs een, lach niet, een "toverdrank" voor hem gemaakt). Het is gewoon te zielig voor woorden.Mevr wijbeens is dus eigenlijk een toverkol die drankjes brouwt om mannen te strikken... gevalletje eucalypta de heks
quote:nightnurse schreef op 29 februari 2012 @ 12:13:

[...]

Mevr wijbeens is dus eigenlijk een toverkol die drankjes brouwt om mannen te strikken... gevalletje eucalypta de heksZoiets ja. Maar ze schijnt ook op mij te lijken, dus wat maakt dat mij?
quote:kunstje schreef op 29 februari 2012 @ 12:15:

[...]

Zoiets ja. Maar ze schijnt ook op mij te lijken, dus wat maakt dat mij?oeps, vergeten... uh zij is de boze heks, en jij de goede?
Ik ben blij dat er plaats is voor humor inmiddels meiden, heerlijk om te lezen en ook ik moet er om lachen....

Zo leren we ook de andere kant van elkaar kennen....:)

Sterke meiden van me !!!xxx
zonder tegenslag is er geen overwinning
quote:habithere schreef op 29 februari 2012 @ 12:21:

Ik ben blij dat er plaats is voor humor inmiddels meiden, heerlijk om te lezen en ook ik moet er om lachen....

Zo leren we ook de andere kant van elkaar kennen....:)

Sterke meiden van me !!!xxx

we moeten wel, Habithere....door te lachen ga je anders met je verdriet om, we kunnen niet de hele dag met zakdoeken rond blijven lopen.

O, k heb n kennisje, die is 14 jaar jonger, maar zeer wereldwijs en heb de afgelopen weken veel aan haar gehad...zegt ze gisteren tegen me: Ik zie jou wel als stiefma van mij, eindelijk 1 waar ik mee kan lachen, stappen en huilen... zo liefffff!!!
Haha moet lachen om jullie berichtjes. Soms kan humor zo fijn werken. Al ligt het ook aan hoe je je voelt, want soms kan iemand een grapje maken en dan denk ik; oh ja, ga jij nou zitten lachen en een grapje maken waar ik bij zit?

Grrr, gister fiets gejat en vannacht sliep ik eindelijk werd ik wakker en hoorde ik geknaag. Ieeeeeeh! Brrrr, nog als ik eraan denk, bah. Wordt een berg muizenkorrels kopen, uit lopende frustraties zal ik vast veel te veel neergooien. Zelfs de muizen moeten mijn frustraties voelen haha.

Vandaag gevraagd aan ex; hoe zag jij het eigenlijk voor je als we zouden samenwonen, denk je dat ik je gelukkig zou maken? Zou je mij kunnen accepteren zoals ik ben? Waarop hij stuurde; Nee, ik zie je mindere kanten, maar die ik zou ik kunnen accepteren. Je persoonlijkheid is juist zo mooi. Maar dat ie soms wel 's twijfelde of het zou matchen omdat hij van stabiliteit is en ik meer avontuurlijk. Nou als dat alles is?!

Snap niet waarom we niet meer bij elkaar zijn? Jullie wel? Dit is zo pijnlijk allemaal. Pffffff!
quote:gettingwise schreef op 29 februari 2012 @ 12:36:

Haha moet lachen om jullie berichtjes. Soms kan humor zo fijn werken. Al ligt het ook aan hoe je je voelt, want soms kan iemand een grapje maken en dan denk ik; oh ja, ga jij nou zitten lachen en een grapje maken waar ik bij zit?

Grrr, gister fiets gejat en vannacht sliep ik eindelijk werd ik wakker en hoorde ik geknaag. Ieeeeeeh! Brrrr, nog als ik eraan denk, bah. Wordt een berg muizenkorrels kopen, uit lopende frustraties zal ik vast veel te veel neergooien. Zelfs de muizen moeten mijn frustraties voelen haha.

Vandaag gevraagd aan ex; hoe zag jij het eigenlijk voor je als we zouden samenwonen, denk je dat ik je gelukkig zou maken? Zou je mij kunnen accepteren zoals ik ben? Waarop hij stuurde; Nee, ik zie je mindere kanten, maar die ik zou ik kunnen accepteren. Je persoonlijkheid is juist zo mooi. Maar dat ie soms wel 's twijfelde of het zou matchen omdat hij van stabiliteit is en ik meer avontuurlijk. Nou als dat alles is?!

Snap niet waarom we niet meer bij elkaar zijn? Jullie wel? Dit is zo pijnlijk allemaal. Pffffff!Begrijp het even niet. Ik dacht dat jullie even minder contact zouden hebben.
Ja klopt. Voornamelijk elkaar niet spreken. Gister mail gestuurd, vandaag 1 sms.... Misschien niet goed, maar ben er al trots op dat ik hem nu twee dagen niet heb gebeld eigenlijk.
quote:kunstje schreef op 29 februari 2012 @ 12:39:

[...]

Begrijp het even niet. Ik dacht dat jullie even minder contact zouden hebben.

Ja, je weet dat dat beter is, maar dan toch....is heel moeilijk.

Heeft ook tijd nodig voordat je echt beseft dat geen contact, of zo min mogelijk beter is voor je eigen gemoedstoestand...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven