Lekker jong blaadje

24-02-2012 13:03 1535 berichten
Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.

Ik keur vreemdgaan af.

Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?

Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
quote:justineh schreef op 29 februari 2012 @ 14:59:

volgens mij moet je wat meer tot doel hebben genieten van het spel ipv scoren.

Dat is een goeie. In al het strijdgewoel zou ik bijna vergeten dat het daar om gaat; het moet vooral leuk zijn!

Volgens mij doe ik het wel goed op dat punt. Ik hou wel van een geintje.

Het lastigste vind ik nog steeds m'n eigen schaamtegevoel. Het idee dat ik me belachelijk maak wanneer ik avances maak richting een vrouw die 15 jaar jonger is dan ik (dat is echt wel the bloody limit wat mij betreft).

Volgens mij neem ik het iets te serieus.
Alle reacties Link kopieren
Voorop moet staan dat je gewoon even wat relaxed gaat drinken in de kroeg. Nergens anders vanuit gaan. Zit je eenmaal in de kroeg, kijk je eens rond wat daar allemaal zit. Mocht er iets leuks tussen zitten kijk je daar een paar keer naar. Als ze niet terug kijkt is het einde verhaal, kijkt ze wel terug dan probeer je haar blik vast te houden. Na een paar keer kijken, lach je eens een keer en hef je je glas. Daarna komt ze vanzelf een keer naar je toe. Of niet natuurlijk. Garanties krijg je nooit. Maar doe je zelf een plezier, ga vooral niet met de opzet om te scoren, dan kun je alleen maar teleurgesteld raken.
quote:amand1969 schreef op 29 februari 2012 @ 15:06:

[...]

Dat is een goeie. In al het strijdgewoel zou ik bijna vergeten dat het daar om gaat; het moet vooral leuk zijn!

Volgens mij doe ik het wel goed op dat punt. Ik hou wel van een geintje.

Het lastigste vind ik nog steeds m'n eigen schaamtegevoel. Het idee dat ik me belachelijk maak wanneer ik avances maak richting een vrouw die 15 jaar jonger is dan ik (dat is echt wel the bloody limit wat mij betreft).

Volgens mij neem ik het iets te serieus.

hou ik ook aan (de kerk ook)

nou ja, 17 mag ook wel
Wat is trouwens de natuurlijke habitat van jonge blaadjes? Ik stel me voor dat ze onderrond de 25 zijn, een kantoorbaan hebben en bij de mannen van hun eigen leeftijd niet vinden wat ze zoeken of gewoon even iets anders willen.

Maandagavond is sportschool-avond. De rest is me nog vrij onduidelijk.
Volgens mij val ik in de categorie jong blaadje, behalve de kantoorbaan. Wat mij aantrekt in een oudere man, alsin 'ouder dan ik', niet 'bejaard' is rust en zelfvertrouwen. Niet meer dat zoekende, niet dat macho haantjesgedrag, maar gewoon een leuke man die weet wat hij aan zichzelf heeft, die een leuk gesprek kan voeren en een beetje kan flirten. Zelfverzekerde mannen vind ik echt zeer aantrekkelijk.
Zeg eens, jong blaadje, die iets oudere man (ahum) kan wel eens een stationcar hebben en part-time voor een paar bloedjes van kinderen zorgen. Niet echt opwindend, zeg maar. Hoe past dat dan in het plaatje?
Wel leuk trouwens dat er ook jonge blaadjes echt reageren
Nou Armand, hier nog wat input voor je onderzoekje. Hoe je het dus niet aan moet pakken.

Ik ben als iets ouder jong blaadje zojuist gevraagd een affaire te beginnen met een oudere bok. Ik heb hem gezegd dat ie de boom in kan, daar zit het vol met jonge blaadjes.

Maar eigenlijk ben ik ontzettend verdrietig naast boos. Ik vond hem leuk, dacht dat we een klik hadden, hij bevestigde dit en een periode van serieus geflirt volgde totdat meneer (ja, daar is ie) toch maar bedacht dat het wel handig was om te vertellen dat hij getrouwd is... en dan nog het lef hebben om voor te stellen dat ik wel 2e viool kan spelen.. grrrrrrrr

Nou mijn vraag; wie denkt zo'n man wel niet dat ie is en waar ziet hij mij voor aan? Bah.
quote:bloemetje77 schreef op 29 februari 2012 @ 16:28:

Nou mijn vraag; wie denkt zo'n man wel niet dat ie is en waar ziet hij mij voor aan? Bah.

De antwoorden op jouw vragen zijn achtereenvolgens 'Gods Gift to Women' en 'Lekker jong blaadje'

Wat een eikel zeg. Ik kan me voorstellen dat je woest bent.
Ik ben ongebonden trouwens

(dit uitsluitend ter illustratie, geachte hengelpolitie)
quote:amand1969 schreef op 29 februari 2012 @ 15:56:

Wat is trouwens de natuurlijke habitat van jonge blaadjes? Ik stel me voor dat ze onderrond de 25 zijn, een kantoorbaan hebben en bij de mannen van hun eigen leeftijd niet vinden wat ze zoeken of gewoon even iets anders willen.

Maandagavond is sportschool-avond. De rest is me nog vrij onduidelijk.

Mijn natuurlijke habitat: ongeveer overal behalve de sportschool.

Een paar favorieten: de kroeg, mn bed, en in het weekend: plekken waar ik fatsoenlijk kan ontbijten...

Verder denk ik dat ook jonge blaadjes vrij uiteenlopende bezigheden kunnen hebben en zich dus niet allemaal tegelijk in dezelfde omgeving bevinden. Zou natuurlijk wel makkelijk zijn voor de oude bokken onder ons.
quote:amand1969 schreef op 29 februari 2012 @ 16:12:

Zeg eens, jong blaadje, die iets oudere man (ahum) kan wel eens een stationcar hebben en part-time voor een paar bloedjes van kinderen zorgen. Niet echt opwindend, zeg maar. Hoe past dat dan in het plaatje?

Wat dacht je van niet?

Het lijkt me iets dat gecompenseerd dient te worden met andere zaken
quote:wionn schreef op 29 februari 2012 @ 16:38:

[...]

Mijn natuurlijke habitat: ongeveer overal behalve de sportschool.

Een paar favorieten: de kroeg, mn bed, en in het weekend: plekken waar ik fatsoenlijk kan ontbijten...

Verder denk ik dat ook jonge blaadjes vrij uiteenlopende bezigheden kunnen hebben en zich dus niet allemaal tegelijk in dezelfde omgeving bevinden.Thnx for nothing.
quote:wionn schreef op 29 februari 2012 @ 16:40:

[...]

Het lijkt me iets dat gecompenseerd dient te worden met andere zakenShoot!
Stationcar prima, kindjes prima, wat er moet zijn is CHEMIE. De rest is bijzaak. Nouja, testosteron, charisma en iets te melden hebben zijn pré's, natuurlijk. En ongebonden, maar dat ben je dus.
quote:amand1969 schreef op 29 februari 2012 @ 16:44:

[...]

Shoot!Met een geweldig lichaam (en een geweldig hoofd), geweldige seks, een leuk karakter etc... eigenlijk alles wat je leuk en lekker gezelschap maakt ipv gewoon de volgende saaie oude man met een saaie station.. ;)
quote:wionn schreef op 29 februari 2012 @ 16:54:

[...]

Met een geweldig lichaam (en een geweldig hoofd), geweldige seks, een leuk karakter etc... eigenlijk alles wat je leuk en lekker gezelschap maakt ipv gewoon de volgende saaie oude man met een saaie station.. ;)Dat zijn nogal zwaarwegende factoren. Geweldige seks en een leuk karakter kun je op voorhand bovendien niet beoordelen.
Ik vind ze altijd eng die vieze oude mannen die je zo bekijken of proberen aan te spreken brrr.
quote:fem3ke schreef op 29 februari 2012 @ 17:03:

Ik vind ze altijd eng die vieze oude mannen die je zo bekijken of proberen aan te spreken brrr.Aanstellerij Wat is er in godsnaam vies of eng aan. En het is een compliment als ze je "zo" bekijken. Mannen kijken nu eenmaal graag naar mooie vrouwen, daar is niets verkeerd aan.
Ik geloof dat ik me ook nog onder de noemer jong blaadje mag scharen. Mannen tot een jaar of 20 ouder mogen mij echt nog wel 'zo' bekijken. Vind het ook echt wel een compliment.

Ik denk dat je als oudere man op dezelfde manier een jong als oud blaadje scoort. Het draait om het totaalplaatje, als de klik er is, maakt leeftijd, kinderen, stationcar, werk niet veel meer uit.
Maar Armand, ik denk dat het een type jong blaadje is dat geïnteresseerd is. De meeste jonge meiden houden het toch bij hn eigen leeftijd, ietsje ouder of jonger is het dan wel. De vraag is dus niet zozeer: hoe versier ik een jong blaadje, maar hoe leer ik te herkennen welke jonge blaadjes geïnteresseerd zijn. Dat is gewoon een kwestie van contact zoeken en voelen welke sfeer er hangt. Er moet seks in de lucht hangen of in ieder geval spanning, wil het blaadje in kwestie 'geschikt' zijn voor wat jij zoekt.
Ik vind zulke oude kerels ook maar pedofielen. Boven de 30 gaat mij te ver in ieder geval.
quote:Fiorah schreef op 29 februari 2012 @ 17:27:

De vraag is dus niet zozeer: hoe versier ik een jong blaadje, maar hoe leer ik te herkennen welke jonge blaadjes geïnteresseerd zijn. Dat is gewoon een kwestie van contact zoeken en voelen welke sfeer er hangt. Er moet seks in de lucht hangen of in ieder geval spanning, wil het blaadje in kwestie 'geschikt' zijn voor wat jij zoekt.

Now we're getting somewhere.

Ik ben ook al redelijk overtuigd door o.a. Foirah, Wionn en Manderley dat het op zichzelf niet raar is dat een man van mijn leeftijd z'n eens opsteekt bij een lekker jong blaadje.

Zeker onder de 30 zijn 'ze' toch nog niet zo bezig met het zoeken van een partner voor het leven?
Amand, ouwe snoeperd. Luistert.

Het is duidelijk dat je op missie bent en droomt van een jong blaadje, maar met dromen kun je nog eens met je hoofd in de wolken lopen toch?

Het gaat je vast lukken een leuke meid tegen te komen waar je lekker mee kunt seksen, maar dat kost tijd. Dat heb je gewoon niet binnen een week geregeld. Dus wat je moet doen is goed je ogen open houden en het ijzer smeden wanneer het heet is.

Ik hoop dat je grappig, slim en charmant bent. Zo ja, dan moet je dat gewoon in de strijd gooien. En vooral niet wanhopig overkomen. Het meisje in kwestie wil het gevoel krijgen dat ze speciaal is, ook al gaat het maar om seks.

Meer tips zou ik je echt niet kunnen geven.

Kapseladvies? Uhh...kunnen wij niet geven zonder foto.

En wanneer weet je of ze open staat voor een fling? Dat moet je aan voelen op het moment.
quote:amand1969 schreef op 29 februari 2012 @ 18:17:

[...] Zeker onder de 30 zijn 'ze' toch nog niet zo bezig met het zoeken van een partner voor het leven?

Juist Amand, echt juist dan.

De meeste willen nou eenmaal huisje, boompje, beestje en een kind.

Dat laatste bij voorkeur rond hun 30e met iemand met wie ze al een tijdje samen zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven