Lekker jong blaadje

24-02-2012 13:03 1535 berichten
Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.

Ik keur vreemdgaan af.

Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?

Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
Ik schrik me trouwens elke keer de jantjes wanneer er vanaf de kant van de jong blaadjes gesproken wordt van de 'oudere' man.

Zo zie ik mezelf echt niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:carpedieme11 schreef op 29 februari 2012 @ 17:58:

Boven de 30 gaat mij te ver in ieder geval.Mij ook
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:_lupine_ schreef op 29 februari 2012 @ 18:19:

Amand, ouwe snoeperd. Luistert.

quote:merano schreef op 29 februari 2012 @ 18:22:

[...]

Mij ook

Het is duidelijk dat je op missie bent en droomt van een jong blaadje, maar met dromen kun je nog eens met je hoofd in de wolken lopen toch?

Het gaat je vast lukken een leuke meid tegen te komen waar je lekker mee kunt seksen, maar dat kost tijd. Dat heb je gewoon niet binnen een week geregeld. Dus wat je moet doen is goed je ogen open houden en het ijzer smeden wanneer het heet is.

Ik hoop dat je grappig, slim en charmant bent. Zo ja, dan moet je dat gewoon in de strijd gooien. En vooral niet wanhopig overkomen. Het meisje in kwestie wil het gevoel krijgen dat ze speciaal is, ook al gaat het maar om seks.

Meer tips zou ik je echt niet kunnen geven.

Kapseladvies? Uhh...kunnen wij niet geven zonder foto.

En wanneer weet je of ze open staat voor een fling? Dat moet je aan voelen op het moment.Kijk, aan jou heb ik wat.
quote:_lupine_ schreef op 29 februari 2012 @ 18:21:

[...]

De meeste willen nou eenmaal huisje, boompje, beestje en een kind.

Dat laatste bij voorkeur rond hun 30e met iemand met wie ze al een tijdje samen zijn.Dus rond de 25 zijn ze nog net flierefluiterig genoeg en kan ik het nog verantwoorden tegenover mezelf met m'n 42 jaar?
quote:merano schreef op 29 februari 2012 @ 18:22:

[...]

Mij ook
quote:amand1969 schreef op 29 februari 2012 @ 18:27:

[...]

Dus rond de 25 zijn ze nog net flierefluiterig genoeg en kan ik het nog verantwoorden tegenover mezelf met m'n 42 jaar?Dat verschilt per persoon. Laatst zag ik hier een 17 jarige over het forum fladderen die een sterke kinderwens heeft. Om maar iets te noemen. Misschien verwachten jonge kippies juist van oudere mannen dat ze in een gespreid bedje terecht komen, en dan niet alleen voor de seks.
quote:amand1969 schreef op 29 februari 2012 @ 18:27:

[...]

Dus rond de 25 zijn ze nog net flierefluiterig genoeg en kan ik het nog verantwoorden tegenover mezelf met m'n 42 jaar?Zoveel mensen, zoveel smaken. Moet je per geval bezien, daar is niks over te zeggen. Ik denk eerlijk gezegd dat de meeste wel op zoek zijn naar een vaste relatie. Een deel daarvan heeft er geen zin in om een nonnenleven te lijden tot die tijd en zoekt een minnaar. Maar er zijn ook genoeg tuttebellen die daar geen zin in hebben.
quote:hawkeye_jane schreef op 29 februari 2012 @ 18:31:

[...]

Dat verschilt per persoon. Laatst zag ik hier een 17 jarige over het forum fladderen die een sterke kinderwens heeft. Om maar iets te noemen. Misschien verwachten jonge kippies juist van oudere mannen dat ze in een gespreid bedje terecht komen, en dan niet alleen voor de seks.Dan vertel ik ze gewoon lekker niet over m'n sterilisatie
quote:_lupine_ schreef op 29 februari 2012 @ 18:31:

[...]

Zoveel mensen, zoveel smaken. Moet je per geval bezien, daar is niks over te zeggen. Ik denk eerlijk gezegd dat de meeste wel op zoek zijn naar een vaste relatie. Een deel daarvan heeft er geen zin in om een nonnenleven te lijden tot die tijd en zoekt een minnaar. Maar er zijn ook genoeg tuttebellen die daar geen zin in hebben.You naughty girl
quote:amand1969 schreef op 29 februari 2012 @ 16:37:

Ik ben ongebonden trouwens

(dit uitsluitend ter illustratie, geachte hengelpolitie)

Vooruit, dan mag het.

Waar je jonge blaadjes vindt is maar op 1 plek: op hun werk. Wat dus niet noodzakelijkerwijs ook jouw werk hoeft te zijn! Buiten hun werk zitten ze met vriendinnen avcocado's en sushi te eten of staan ze in kroegen waar oude bokken niet komen, de sportschool als in fitness, daar doen twintigers niet aan. Werk is dus de enige plek waar ze aanspreekbaar zijn.

Enkele voorbeelden uit mijn omgeving: achter de balie van een sportvliegtuigjes vliegveld, achter de balie van de tennisclub, in de collegezaal bij oude bok zijn hobbystudie, secretaresse uiteraard, stagair etc etc

Vooral achter de balie van de wat meer interessantere hobby/sportclubs lijkt mij een interessante, vooral omdat je dan behalve vissen naar blaadjes nog een leuke tijdsbesteding hebt. En een interessante (lees dure) vrijetijdsbesteding is nou net wat een oude bok aantrekkelijk maakt voor een jong blaadje. Succes!
quote:amand1969 schreef op 29 februari 2012 @ 18:33:

[...]

You naughty girl Je moest een weten

Het is duidelijk dat je op missie bent en droomt van een jong blaadje, maar met dromen kun je nog eens met je hoofd in de wolken lopen toch?

Het gaat je vast lukken een leuke meid tegen te komen waar je lekker mee kunt seksen, maar dat kost tijd. Dat heb je gewoon niet binnen een week geregeld. Dus wat je moet doen is goed je ogen open houden en het ijzer smeden wanneer het heet is.

Ik hoop dat je grappig, slim en charmant bent. Zo ja, dan moet je dat gewoon in de strijd gooien. En vooral niet wanhopig overkomen. Het meisje in kwestie wil het gevoel krijgen dat ze speciaal is, ook al gaat het maar om seks.

Meer tips zou ik je echt niet kunnen geven.

Kapseladvies? Uhh...kunnen wij niet geven zonder foto.

En wanneer weet je of ze open staat voor een fling? Dat moet je aan voelen op het moment.

Kapseladvies???

Wel of geen kapsel?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:merano schreef op 29 februari 2012 @ 18:40:

[...]

Kapseladvies???

Wel of geen kapsel?Wel of geen tattoo in de nek.
quote:hawkeye_jane schreef op 29 februari 2012 @ 18:43:

[...]

Wel of geen tattoo in de nek.:puke:
quote:amand1969 schreef op 29 februari 2012 @ 18:44:

[...]

:puke:Voorbeeldje.

quote:bloemetje77 schreef op 29 februari 2012 @ 18:38:

[...]

En een interessante (lees dure) vrijetijdsbesteding is nou net wat een oude bok aantrekkelijk maakt voor een jong blaadje. Succes!

Potverdikkie

Geen golddiggers voor mij.
In ieder geval veel succes vanavond.

Ik ga de stad in. Op zoek naar een ouwe bok
quote:_lupine_ schreef op 29 februari 2012 @ 18:47:

In ieder geval veel succes vanavond.

Ik ga de stad in. Op zoek naar een ouwe bok Hoe herken ik je?
tjee, nog steeds geen jong blaadje gevonden?
quote:amand1969 schreef op 29 februari 2012 @ 18:44:

[...]

:puke:Heb jij zelf kinderen? Zo ja, welke leeftijd
mij niet, want ik val zelf op jonge blaadjes,.. :-)
Nog niet, nn, maar de dames zijn erg hulpvaardig. Echt super
@carp ik vind je niet heel sympathiek overkomen. Daarnet begon je ook al over pedofielen en we proberen het hier leuk en gezellig te houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven