Lekker jong blaadje
vrijdag 24 februari 2012 om 13:03
Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.
Ik keur vreemdgaan af.
Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?
Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
Ik keur vreemdgaan af.
Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?
Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
woensdag 29 februari 2012 om 19:37
woensdag 29 februari 2012 om 20:04
Tuurlijk zijn er jonge blaadjes. Wat ik me wel afvraag, Armand, wat maakt mij en de mijnen (
) nou eigenlijk zo interessant, behalve dat we in de 20 zijn? Wat is er leuk aan een jong blaadje? Voor mij ook handig om te weten, dan kan ik me beter in de markt plaatsen
. Maar serieus, als ik een man tegenkom die het puur om mijn leeftijd te doen is, vind ik dat wel een afknapper. Ik heb nis met leeftijd, ik blijk alleen 99 van de 100 keer op ouder te vallen. Val jij ook op jong of heb je een andere motivatie?
woensdag 29 februari 2012 om 20:54
woensdag 29 februari 2012 om 21:17
quote:Fiorah schreef op 29 februari 2012 @ 20:04:
Tuurlijk zijn er jonge blaadjes. Wat ik me wel afvraag, Armandzonder r ik ben potverdikkie geen franse zanger!quote:wat maakt mij en de mijnen (
) nou eigenlijk zo interessant, behalve dat we in de 20 zijn? Wat is er leuk aan een jong blaadje? Voor mij ook handig om te weten, dan kan ik me beter in de markt plaatsen
.Het is vooral biologisch gestuurd; mannen willen de meest geschikte vrouw om kinderen te baren bevruchten en dat zijn vrouwen van in de 20. Iets meer down-to-earth: voor het strakke velletje (de geile neuqseks), om zich op te kunnen trekken aan de onbezorgdheid van iemand die jonger is én omdat ze wellicht aan een nieuwe uitdaging toe zijn.quote:Val jij ook op jong of heb je een andere motivatie?Uiteraard ben ik niet ongevoelig voor dat strakke velletje en de sappige rondingen. Maar ik val op jong en oud(er). Ik vind het niet meer dan normaal dat je je lijf onderhoudt, dus dat is wel altijd een voorwaarde, maar echte aantrekkingskracht zit 'em vooral in de chemie die je met iemand hebt. Het zit bij mij voor een belangrijk deel in de intellectuele uitdaging en speelsheid.
Hier heb je niet veel aan hè?
Tuurlijk zijn er jonge blaadjes. Wat ik me wel afvraag, Armandzonder r ik ben potverdikkie geen franse zanger!quote:wat maakt mij en de mijnen (
Hier heb je niet veel aan hè?
woensdag 29 februari 2012 om 21:20
quote:Manderley schreef op 29 februari 2012 @ 20:54:
'oudere' man bedoel ik niet negatief. Meer als in ouder dan ik ben.
Ik denk dat er best vrouwen zijn die een man willen die 10-20 jaar ouder is. Hoe je ze herkent, geen idee? Hoe herkent een jonge vrouw een man die op zoek is naar een jonge vrouw?
Ligt een beetje aan de intentie die die vrouw heeft; als het om de seks gaat is het echt een no-brainer: 95% van de mannen zal geen nee zeggen omdat je 'te jong' bent.
Als het om een relatie met hu-bo-be+kindje gaat wordt het een ander verhaal. Is dat wat je bedoelt?
'oudere' man bedoel ik niet negatief. Meer als in ouder dan ik ben.
Ik denk dat er best vrouwen zijn die een man willen die 10-20 jaar ouder is. Hoe je ze herkent, geen idee? Hoe herkent een jonge vrouw een man die op zoek is naar een jonge vrouw?
Ligt een beetje aan de intentie die die vrouw heeft; als het om de seks gaat is het echt een no-brainer: 95% van de mannen zal geen nee zeggen omdat je 'te jong' bent.
Als het om een relatie met hu-bo-be+kindje gaat wordt het een ander verhaal. Is dat wat je bedoelt?
woensdag 29 februari 2012 om 21:32
Nouja, topic een beetje doorgeworsteld. Ik snap je vraag en ik hink op twee gedachten. Inderdaad heb ik vaak wel een afkeer van wat oudere mannen die een 'move' maken. Ik vind het vaak sneu en arrogant overkomen. Maar het hangt wel een beetje van de man af.
Sommige mannen die wat ouder zijn, zien er nog steeds leuk uit, hebben wat bereikt, een bepaalde levenswijsheid. Dat vind ik dan weer wel aantrekkelijk.
Dus mijn conclusie: het hangt heel erg van de persoon af. Als hij leuk is om mee te praten, iets te melden heeft, er nog leuk uitziet (voor zijn leeftijd) etc. dan zou ik er best wel voor kunnen gaan.
Maar vaak is het een sneu type, lelijk, dom, niks bereikt etc. dan vind ik het eerder sneu.
Sommige mannen die wat ouder zijn, zien er nog steeds leuk uit, hebben wat bereikt, een bepaalde levenswijsheid. Dat vind ik dan weer wel aantrekkelijk.
Dus mijn conclusie: het hangt heel erg van de persoon af. Als hij leuk is om mee te praten, iets te melden heeft, er nog leuk uitziet (voor zijn leeftijd) etc. dan zou ik er best wel voor kunnen gaan.
Maar vaak is het een sneu type, lelijk, dom, niks bereikt etc. dan vind ik het eerder sneu.
woensdag 29 februari 2012 om 21:52
quote:Fiorah schreef op 29 februari 2012 @ 21:47:
Wanneer heeft iemand een strak velletje, ik heb dat nooit zo goed begrepen. Heeft een jong iemand dat per definitie? Gaat het om cellulitevrij of meer 'geen los vel'?Ik heb geen flauw idee wat 'cellulitevrij' betekent. Wat ik bedoel is het verschijnsel dat de huid een strak velletje om al die stevige rondingen is.
Wanneer heeft iemand een strak velletje, ik heb dat nooit zo goed begrepen. Heeft een jong iemand dat per definitie? Gaat het om cellulitevrij of meer 'geen los vel'?Ik heb geen flauw idee wat 'cellulitevrij' betekent. Wat ik bedoel is het verschijnsel dat de huid een strak velletje om al die stevige rondingen is.
woensdag 29 februari 2012 om 21:53
quote:Fiorah schreef op 29 februari 2012 @ 21:50:
Ik weet trouwens niet wie het zei, maar werk is volgens mij inderdaad the place to be om jonge dames te versieren. Wat voor werk doe je, valt daar enige eer aan te behalen?
Ik zit 99% van de tijd tussen 95% kerels.
Daar word je echt niet blij van hoor
Ik weet trouwens niet wie het zei, maar werk is volgens mij inderdaad the place to be om jonge dames te versieren. Wat voor werk doe je, valt daar enige eer aan te behalen?
Ik zit 99% van de tijd tussen 95% kerels.
Daar word je echt niet blij van hoor
woensdag 29 februari 2012 om 21:54
quote:amand1969 schreef op 29 februari 2012 @ 21:52:
[...]
Ik heb geen flauw idee wat 'cellulitevrij' betekent. Wat ik bedoel is het verschijnsel dat de huid een strak velletje om al die stevige rondingen is.
daar heb ik de middelen voor, tenminste voor n man
loop al 24u met die dingen in mn zak, nog ff en ik gooi ze in de container... in welke mogen ze, de groene of de grijze?
[...]
Ik heb geen flauw idee wat 'cellulitevrij' betekent. Wat ik bedoel is het verschijnsel dat de huid een strak velletje om al die stevige rondingen is.
loop al 24u met die dingen in mn zak, nog ff en ik gooi ze in de container... in welke mogen ze, de groene of de grijze?
woensdag 29 februari 2012 om 21:54
Ik denk dat dat alleen het geval is als je hoog in de hiërarchie staat en een bepaalde macht hebt. Persoonlijk vind ik het een behoorlijke turnoff als een man een stuk ouder is en minder bereikt heeft. Dat bedoel ik trouwens niet in het algemeen. Dan heb ik het meer over mannen die een 'move' doen met een houding 'ik ben ouder dus ik snap het allemaal wel'.
woensdag 29 februari 2012 om 21:55
woensdag 29 februari 2012 om 21:56
quote:amand1969 schreef op 29 februari 2012 @ 21:52:
[...]
Ik heb geen flauw idee wat 'cellulitevrij' betekent.
Dit is niet sinaasappelvrij:
[img]http://www.bellabody.nl/page_pics/foto_11_1_nr.jpg[/img]
quote:Wat ik bedoel is het verschijnsel dat de huid een strak velletje om al die stevige rondingen is.En geen kalkoenlellen onder je kin en flubberende bovenarmen. Zoiets.
[...]
Ik heb geen flauw idee wat 'cellulitevrij' betekent.
Dit is niet sinaasappelvrij:
[img]http://www.bellabody.nl/page_pics/foto_11_1_nr.jpg[/img]
quote:Wat ik bedoel is het verschijnsel dat de huid een strak velletje om al die stevige rondingen is.En geen kalkoenlellen onder je kin en flubberende bovenarmen. Zoiets.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
woensdag 29 februari 2012 om 21:57
Je weet niet wat cellulite is? Dit: http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sinaasappelhuid.
Je kunt ook een hobby of vrijwilligerswerk nemen waar bosjes jonge vrouwen rondlopen...
Je kunt ook een hobby of vrijwilligerswerk nemen waar bosjes jonge vrouwen rondlopen...
woensdag 29 februari 2012 om 21:57
quote:nightnurse schreef op 29 februari 2012 @ 21:54:
[...]
Hee blondie, accepteer me dan als vriendje hè.
En ze mogen niet bij het afval maar moeten ingeleverd worden bij de aptoheek voor vernietiging (sure )
[...]
Hee blondie, accepteer me dan als vriendje hè.
En ze mogen niet bij het afval maar moeten ingeleverd worden bij de aptoheek voor vernietiging (sure )