Ik wil grotere borsten.

29-02-2012 16:17 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit al een tijdje na te denken over een borstvergroting maar weet het niet zeker!

Ik heb cupmaat 70D of 75C, is er iemand die er ervaring mee heeft of me advies kan geven?

Ik ben trouwens 20jr.
Tja op naar de bergmann kliniek dan maar.........
quote:lavivaloca schreef op 29 februari 2012 @ 16:44:

Ik weeg 55 kilo en wil eigenlijk niet dikker worden haha.

En dan wil je zulke dikke tieten??

Ten eerste is dat geen gezicht, en ten tweede zul je daar erge pijn in je rug van krijgen.
Yasmin pil schijnt ook te werken als je een cup meer wil.

Zwanger worden helpt ook.
Met een goeie bh van Vic's Secr kan je ook mooi resultaat bereiken. Prijskaartje daarvan is vele malen goedkoper dan van een borstvergroting, en je hebt ook nog eens geen pijn!
Je wilt graag horen dat je mooie borsten hebt?
quote:lavivaloca schreef op 29 februari 2012 @ 16:44:

Ik weeg 55 kilo en wil eigenlijk niet dikker worden haha.

En dan toch nog een C ? Wat wil je nog meer dan? Geloof me, grote borsten zijn onhandig, zwaar, bezorgen je nek-, rug- en hoofdpijn, zorgen ervoor dat t-shirts aan de voorkant te kort zijn/lijken en blouses kunnen niet dicht of je moet ze te groot kopen.

Geef je geld dan liever uit aan een goede push-up beha, dan kun je je borsten groter laten lijken als je dat wilt en tot normaal formaat terug zwiepen als dat beter uitkomt. En je houdt een hoop geld over.
Ik had vroeger een collega die echt heel dun was...maar wel hele grote borsten. Dat was echt geen gezicht hoor...
Ik heb een mooie en slanke vriendin met natuurlijke F-cup borsten..... fantastisch. Wat een assets voor een vrouw! Zij kleedt zich normaal gesproken zeer decent, maar als zij iets gedaan wil krijgen en haar borsten een beetje zichtbaar maakt krijgt zij bij mannen werkelijk alles voor elkaar!
.
jammer dat ik geen antwoord krijg op mijn vraag
Beeliev.........het gaat haar gezicht maar om haar boobies

Zwanger worden is een optie (zei zij uit ervaring) maar dat trekt weer weg na de bevalling. TO wil vast iets blijvends.

Ik zeg bergmann kliniek. Als dit graag wil, waarom niet. Op het forum worden ze niet groter meid

Betwijfel of het mooi is maar over smaak valt niet te twisten.
quote:jaap70 schreef op 29 februari 2012 @ 16:55:

Ik heb een mooie en slanke vriendin met natuurlijke F-cup borsten..... fantastisch. Wat een assets voor een vrouw! Zij kleedt zich normaal gesproken zeer decent, maar als zij iets gedaan wil krijgen en haar borsten een beetje zichtbaar maakt krijgt zij bij mannen werkelijk alles voor elkaar!

Omdat ze de brains er verder niet voor heeft?

Wat treurig.
Ben ook benieuwd Teddy. Lijkt mij niets mis met 70D/75C.
quote:chyou schreef op 29 februari 2012 @ 16:22:

Wil je een bijbaan als springkussen nemen ofzo?!

Sxuse me? Ik heb ook grote borsten, maar niemand heeft mij ooit springkussen genoemd. Respectloos.

TO, het is beter om je neer te leggen bij je cupmaat. Daar word je alleen maar mooier van, een tevreden iemand is een mooi mens...
@beelive: ...en zij heeft ook nog brains, maar uiterlijk speelt een belangrijke rol. Niets treurigs aan. Beetje gefrustreerde reaktie derhalve. Jij hebt zeker kleine borstjes?
.
Het is voor 55 kilo prima maatje, hoe meer hoe zwaarder het wordt voor je rug.
quote:jaap70 schreef op 29 februari 2012 @ 17:02:

@beelive: ...en zij heeft ook nog brains, maar uiterlijk speelt een belangrijke rol. Niets treurigs aan. Beetje gefrustreerde reaktie derhalve. Jij hebt zeker kleine borstjes?

Nee. Maar je krijgt geen foto.

En ik ben verre van gefrustreerd. Ik verlaag me alleen niet tot dat soort praktijken. Heb ik niet nodig.
Oeh beeliev dat is onder de gordel.........
Nou eens met Amand dus.

Als je nog grotere neemt is je verhouding niet meer mooi denk ik.

Ik had altijd een C-cup, maar sinds ik de Yasmin slik is het een D. Misschien is dat een idee?

Is niet zo drastisch en het ziet er een stuk natuurlijker uit.

Maar eigenlijk vind ik dat je niet moet zeuren met zo'n maat. Van grotere borsten kun je ook nog eens rugklachten krijgen en leuke bh's zijn bijna niet te vinden en ook een stuk duurder.
Volgens mij heeft Jaap een kleine piemel...

(ja ik verlaag me soms wel graag tot andermans niveau )
Niet iedereen krijgt een grotere maat door de pil. Dus om die nou om deze reden te nemen?
quote:Linda77 schreef op 29 februari 2012 @ 17:04:

Oeh beeliev dat is onder de gordel.........Nee, vissen naar mijn cupmaat en mij gefrustreerd noemen, dát is onder de gordel.
En het is inderdaad een crime om een leuke bikini te vinden, als je slank bent met een grote cup.
Linda: als ze nu toch al de pil slikt is het mischien het proberen waard. Imo minder drastisch dan een borstvergroting.
Was op de brains bedoeld maar er werd al super snel gereageerd. Grote boobies en die showen geeft niet automatisch aan dat zij de brains niet heeft.
Dat kan inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven