Mode & Beauty alle pijlers

Mousse kleuringen

29-02-2012 17:25 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik verf mn haar een keer in de zoveel weken, en zie steeds die mousse kleuringen.

Iemand hier ervaring mee? En zo ja, welke gebruikte je en hoe ging dat en hoe was het resultaat?
Internagelaktisch
Die gebruik ik en werken prima.

Ik vind het ideaal!
Hoi!

Ik heb die van John Frieda en L'oreal sublime mouse gebruikt. Ik ben er niet echt tevreden over. Je masseert het in als een shampoo en het zou de substantie moeten hebben van bijvoorbeeld reguliere volume mousse (het is dus iets wateriger). Het probleem is dat het minder precies werkt (wat mij betreft). Mijn zus kleurt normaal mijn haar met een kwast en komt zo precies bij de haarlijn en doet plukje voor plukje. Bij mij was het ook zo dat als je een haarlok optilde na het verven met de mousse dat je dan bij de haarlijn niet een volledige dekking had (wat je dus normaal met de kwast doet). John Frieda was op mijn haar trouwens wel beter dan L'oreal.
Ik vind het heel fijn. Had die van schwarzkopf, perfect color. Geen gedrup en gesmeer, mooi resultaat.
Mooie kleuren, goede dekking maar dat spul druipt als een gek. Ik gebruik het dus niet meer.
Ik heb het ook gebruikt, weet alleen niet meer welk merk..

Ik vind het niet echt voordelen hebben tov normale haarverf. En bij mij droop het ook juist meer, er gleed een enorme klodder mijn nek in..

De kleur is wel erg mooi geworden. Dat het minder precies werkt is mij niet zo opgevallen maar dat is ook omdat ik sowieso niet aan de slag ga met kwasten ofzo maar het gewoon als een dolle n mn haar smeer in de hoop dat het goed komt
Dat druipen staat me flink tegen.

Klinkt als iets wat ik niet ga kopen dus ;)
Internagelaktisch
Ik gebruik standaard die van John Frieda. Die is echt super: heel makkelijk, druipt absoluut niet en geeft een prachtig resultaat. Ik heb ook een keer een ander merk gebruikt, dat was volgens mij Schwarzkopf. Eens maar nooit meer! Werkte minder fijn en elke keer dat ik daarna onder de douche stond, liepen er gekleurde straaltjes over mijn lijf. Dat heeft echt wéken geduurd, wat een drama... Dat heb ik met die van John Frieda absoluut niet.

Helaas hebben ze blijkbaar besloten om mijn kleur (deep cherry brown) uit het assortiment te halen
Ik heb die van Loreal laatst gebruikt. Vond 'm erg makkelijk in gebruik, voldoende voor mijn lange haar en drupte niet, maar de kleur pakte maar half, terwijl die kleur met andere merken wel gewoon pakt op mijn haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven