De 2005-kippen kakelen rustig verder!!
vrijdag 7 maart 2008 om 16:41
Goed zo Mida-baby!! Gelukkig dat de baby is gedraaid! Ik kan me voorstellen dat je nu weer een knop om moet zetten, maar denk maar aan je herstel dat waarschijnlijk nu een stuk makkelijker en sneller zal gaan. Al weet je natuurlijk niets zeker in het leven... Bij wie is de mol heeft Dennis gewonnen, blijkbaar tot ieders verbazing. Als je terug zag hoe hij het had gedaan...geweldig! Die Patrick is wel een leuke jongen zeg!
Kik fijn dat de ziekenboeg weer wat beter gaat. Hoe doe je dat dan met R en de psz? Heb je nog steeds hulp met wegbrengen en ophalen? Klinkt super, nieuwbouw! Maar, ook errug duur..
zondag 9 maart 2008 om 15:35
Haaaiiiiii
Hoe is het Jamie, nog ziek?
Mida, gelukkig dat de kleine spruit toch nog is gedraaid, nu moet je weer even wennen aan dat je geen datum hebt, maar dat heeft ook wel weer wat toch? Zolang het maar niet op Daan zijn verjaardag is. Welke datum was hij ook alweer jarig?
En nieuwbouw vanaf 3 ton, hmmmmm dan heb je hier toch wel echt een vrijstaand nieuwbouw huis voor hoor. Ik sta echt versteld van die prijzen daar. En ik vraag me echt af hoe je dan lekker kan leven. Ja dan moeten er echt 2 blijven werken.
Een lekker weekendje gehad heerlijk relaxed, met de longinfectie gaat het iets beter, maar het is nog niet over. Dinsdag moet ik weer bloedprikken en dan woensdag weer naar de huisarts kijken of de waardes zijn gedaald.
Hoe is het Jamie, nog ziek?
Mida, gelukkig dat de kleine spruit toch nog is gedraaid, nu moet je weer even wennen aan dat je geen datum hebt, maar dat heeft ook wel weer wat toch? Zolang het maar niet op Daan zijn verjaardag is. Welke datum was hij ook alweer jarig?
En nieuwbouw vanaf 3 ton, hmmmmm dan heb je hier toch wel echt een vrijstaand nieuwbouw huis voor hoor. Ik sta echt versteld van die prijzen daar. En ik vraag me echt af hoe je dan lekker kan leven. Ja dan moeten er echt 2 blijven werken.
Een lekker weekendje gehad heerlijk relaxed, met de longinfectie gaat het iets beter, maar het is nog niet over. Dinsdag moet ik weer bloedprikken en dan woensdag weer naar de huisarts kijken of de waardes zijn gedaald.
dinsdag 11 maart 2008 om 07:55
Nee hoor! Goedemorgen. Midaman is weer een nachtje weg voor zijn werk, dus lag ik er gisteren weer lekker vroeg in (daar moet je gebruik van maken). Daan was gisteren zo moe na een wakker dagje kdv dat hij al steeds zat te knikkebollen toen ik hem ging halen. Hij lag dus voor zijn doen erg vroeg in bed en hij slaapt nog steeds!! Ik verwacht wel dat hij nu snel wakker is hoor.
Jij vroeg naar de verjaardag, Daan is de 11e jarig en ik ben de 17 uitgerekend. Daan kwam 3 dagen te vroeg, dus als dat nu weer is zit er 3 dagen tussen
Oh er wordt er 1 wakker, ik kijk wel of ik vanmiddag nog even tijd heb om nog wat te schrijven, doei.
Jij vroeg naar de verjaardag, Daan is de 11e jarig en ik ben de 17 uitgerekend. Daan kwam 3 dagen te vroeg, dus als dat nu weer is zit er 3 dagen tussen
Oh er wordt er 1 wakker, ik kijk wel of ik vanmiddag nog even tijd heb om nog wat te schrijven, doei.
dinsdag 11 maart 2008 om 13:40
Vanmorgen bloedgeprikt, ik dacht laat ik gelijk om 8 uur heen gaan dan ben ik er ruim op tijd weer, want de fysio kwam om kwart over 9. Kom ik in het ziekenhuis, staat er een rij die al begint op de gang. Ben toch maar in de rij gaan staan met 2 kids. Een uur later kon ik weer terug naar huis, gelukkig hebben de kids zich keurig gedragen. M vondt het reuze spannend die naald in mama's arm. Ze aaide zelfs even over mijn arm toen de pleister er op kwam. *smelt*
Ben speelgoed aan het uitzoeken, vanmorgen beneden gedaan, en nu wil ik wat naar boven op M haar kamer zetten, maar daar heeft ze gister met een vriendinnetjes gespeeld dus die kamer ga ik eerst even uitmesten. En eerst R even op bed brengen!
Ben speelgoed aan het uitzoeken, vanmorgen beneden gedaan, en nu wil ik wat naar boven op M haar kamer zetten, maar daar heeft ze gister met een vriendinnetjes gespeeld dus die kamer ga ik eerst even uitmesten. En eerst R even op bed brengen!
dinsdag 11 maart 2008 om 20:57
Zo, ik ben vanmiddag goed bezig geweest, gestofzuigd, vaatwasser uit-en-ingeladen en 3 wassen weggewerkt. Dus geen forumtijd meer over.
Nikki, ik ben benieuwd hoe je bloeduitslag is morgen. Wat snel trouwens dat je daar morgen de uitslag al van krijgt, ik moest hier al 5 werkdagen wachten op een urine-onderzoek.
Verder heb ik eigenlijk niet zo veel te melden.
Nikki, ik ben benieuwd hoe je bloeduitslag is morgen. Wat snel trouwens dat je daar morgen de uitslag al van krijgt, ik moest hier al 5 werkdagen wachten op een urine-onderzoek.
Verder heb ik eigenlijk niet zo veel te melden.
dinsdag 11 maart 2008 om 21:50
ola!
nikki wat een gedoe met dat bloedprikken. Hopelijk is het gedaald en knap je op.
MIda, jij bent goed in de weer, lekker hoor. En heerlijk dat je kindje is gedraaid. Wat een opluchting. Kan me wel voorstellen dat je nu weer even een knop om moet draaien, omdat je nu geen datum hebt. Wordt spannend nu he!
Hier is de ziekenboeg een beetje over want nu begint T. Ze heeft een heel naar hoestje. Daarbij is R zondag tegen de deur aangeknald en heeft een blauw oog. Ziet er niet uit, arme jongen.Hij was aan het rennen met een vriendinnetje (mag ie niet), knalt zo tegen de deur op om zijn snelheid te breken, maar ja die deur is hard. Die zit echt altijd onder de blauwe plekken, mensen kunnen wel eens denken...
Vandaag wezen shoppen voor hem in A. (snico je was er niet haha), bij de We geslaagd voor wat broekjes maar oh wat vind ik dat lastig zeg. Ze zitten nu precies goed, maar er zit ook 1 broek voor de zomer bij, maar als ik die een maat groter zou doen, lijkt het nergens op, moeilijk.
Ga nog even gezellig doen en naast vent zitten op de bank.
nikki wat een gedoe met dat bloedprikken. Hopelijk is het gedaald en knap je op.
MIda, jij bent goed in de weer, lekker hoor. En heerlijk dat je kindje is gedraaid. Wat een opluchting. Kan me wel voorstellen dat je nu weer even een knop om moet draaien, omdat je nu geen datum hebt. Wordt spannend nu he!
Hier is de ziekenboeg een beetje over want nu begint T. Ze heeft een heel naar hoestje. Daarbij is R zondag tegen de deur aangeknald en heeft een blauw oog. Ziet er niet uit, arme jongen.Hij was aan het rennen met een vriendinnetje (mag ie niet), knalt zo tegen de deur op om zijn snelheid te breken, maar ja die deur is hard. Die zit echt altijd onder de blauwe plekken, mensen kunnen wel eens denken...
Vandaag wezen shoppen voor hem in A. (snico je was er niet haha), bij de We geslaagd voor wat broekjes maar oh wat vind ik dat lastig zeg. Ze zitten nu precies goed, maar er zit ook 1 broek voor de zomer bij, maar als ik die een maat groter zou doen, lijkt het nergens op, moeilijk.
Ga nog even gezellig doen en naast vent zitten op de bank.
woensdag 12 maart 2008 om 21:27
Hai,
Kikkie, fijn hè jongens. Daan zit ook altijd onder de blauwe plekken, bulten en krassen. Hoewel het nu iets minder lijkt te worden.Voorheen viel hij altijd recht op zijn voorhoofd, met dus een groot blauw ei als gevolg.
Broeken is hier ook altijd moeilijk, omdat Daan best licht is moet hij zowiezo knopenelastiek hebben, want anders zakt het van zijn kont(je), maar de lengte heeft hij wel nodig. We heeft wel leuke dingen vind ik. Ik heb afgelopen week weer goed gescoord bij de zeeman, polo's voor 1,99 euro dat ze het daarvoor kunnen maken!?
Ik begin het nu inderdaad spannend te vinden, nog 5 weken. Ik merk wel dat ik nu "banger" ben voor de bevalling dan met Daan, toen had ik zoiets van ik laat het gewoon over me heenkomen. Maar dat lukt me nu niet. Ik kan me trouwens helemaal niet meer herinneren hoe weeen voelen en hoeveel pijn het heeft gedaan, stom hè. Of hebben jullie dat ook?
Nikki, hoe was de bloeduitslag?
Kikkie, fijn hè jongens. Daan zit ook altijd onder de blauwe plekken, bulten en krassen. Hoewel het nu iets minder lijkt te worden.Voorheen viel hij altijd recht op zijn voorhoofd, met dus een groot blauw ei als gevolg.
Broeken is hier ook altijd moeilijk, omdat Daan best licht is moet hij zowiezo knopenelastiek hebben, want anders zakt het van zijn kont(je), maar de lengte heeft hij wel nodig. We heeft wel leuke dingen vind ik. Ik heb afgelopen week weer goed gescoord bij de zeeman, polo's voor 1,99 euro dat ze het daarvoor kunnen maken!?
Ik begin het nu inderdaad spannend te vinden, nog 5 weken. Ik merk wel dat ik nu "banger" ben voor de bevalling dan met Daan, toen had ik zoiets van ik laat het gewoon over me heenkomen. Maar dat lukt me nu niet. Ik kan me trouwens helemaal niet meer herinneren hoe weeen voelen en hoeveel pijn het heeft gedaan, stom hè. Of hebben jullie dat ook?
Nikki, hoe was de bloeduitslag?
donderdag 13 maart 2008 om 07:20
Bloeduitslag was niet goed, de waardes waren niet veel gedaald. Dus hup longfoto's maken in het ziekenhuis. Toen ik klaar was met de longfoto's werd ik daarna door de zuster geroepen dat ze had overlegd met mijn huisarts en dat ze samen hadden besproken dat de longarts mij even wou zien. Dus ik zit in de wachtkamer ik word gelijk op geroepen ik zit daar. En hij zegt ja je zal wel denken wat doe ik hier nou. Dus ik zeg ook ja idd. Hij zegt ik werd gebeld door de zuster, met de medeling dat ze net longfoto's had laten maken van een jonge meid maar dat de foto's afwijkend zijn. Dus ik zeg o, ja zegt hij we hebben een plek op je longen gevonden die er niet hoort. En we kunnen niet zien wat het is. Het kan goed aardig zijn in de zin van een onsteking of iets aangeboren waar je nu pas klachten van hebt. Maar het kan dus ook iets kwaadaardigs zijn, in de zin van kanker. Nou toen stortte me wereld in en zat ik daar alleen, dus ik zei ook ik kom alleen voor longfoto's en nu heb ik dit. Dus gister gelijk allemaal onderzoeken onder ct scan nog meer bloedprikken, hartfilmpje. Vanmiddag krijg ik een punctie en wordt er met een naald wat eruit gehaald. Maandag allerlei onderzoeken en moet nog naar Groningen naar het UMCG voor een scan. Dus zit helemaal in de medische molen. Ben er helemaal kapot van, je wilt positief blijven maar o wat is dat moeilijk. Je wilt niet teveel huilen waar de kinderen bij zijn, maar als ik alleen al naar ze kijk. pffffffff
Zo ben het even kwijt, ik blijf even ego. Maar wou het jullie even laten weten.
kus
Zo ben het even kwijt, ik blijf even ego. Maar wou het jullie even laten weten.
kus
donderdag 13 maart 2008 om 10:19
donderdag 13 maart 2008 om 13:55
Je*us nikki wat een verhaal!
Tuurlijk moet je janken, ook al wil je dat niet bij de kindjes, heel begrijpelijk. Ook vreselijk dat je daar in een keer zo in je eentje zit, terwijl je denkt dat je "even" voor longfoto's gaat.
Ik hoop zo ontzettend dat het meevalt en leef vanuit hier heel erg met je mee.
Een hele hele dikke knuffel van mij.
Tuurlijk moet je janken, ook al wil je dat niet bij de kindjes, heel begrijpelijk. Ook vreselijk dat je daar in een keer zo in je eentje zit, terwijl je denkt dat je "even" voor longfoto's gaat.
Ik hoop zo ontzettend dat het meevalt en leef vanuit hier heel erg met je mee.
Een hele hele dikke knuffel van mij.
donderdag 13 maart 2008 om 14:27
Hè nikki, wat lees ik nou allemaal voor rottigheid, ik kan alleen maar zeggen dat ik met je mee duim en mee leef. Ik vind t helemaal niet gek hoor, dat je moet huilen als je je kids ziet. Heel erg logisch zelfs. Ik hoop dat ze snel uitsluitsel kunnen geven. Heb je verder nog ander klachten? Pijn in je gewrichten volgens mij ook hè? Ook van die zweet aanvallen en en irritant hoestje? Je zal wel denken, waar heeft ze t over, maar ik herken en paar dingen die jij verteld, bij een vriendin van mij. Ook jong, en de klachten die ik hierboven schrijf...... (trouwens is t bij haar geen LK, maar iets anders)
Vanuit A een hele dikke knuffel!
Vanuit A een hele dikke knuffel!
donderdag 13 maart 2008 om 14:32
he nikki, ik heb nog ff teruggelezen. Ik las dat je ook zo zweterig bent in bed. Bij mijn vriendin precies t zelfde. Bij haar was de uiteindelijke diagnose sarcoïdose. Zijn ze achtergekomen door heel veel dingen te elimineren. Maar zij heeft ook reuze in de rats gezeten, verhoogde waardes in dr bloed, vergrote lymphen achter dr longen. Veel klachten die jij beschrijft heeft zij ook (gehad)
Ben heel erg benieuwd en hoop dat alles meevalt.
X
Ben heel erg benieuwd en hoop dat alles meevalt.
X
donderdag 13 maart 2008 om 17:40
hey ladies,
De punctie was wel vervelend, heb verder niet gekeken hoor, maar het voelde naar. En nu nog steeds het voelt een beetje gekneusd. Maar ja wat wil je ze zit met een naald zo groot als en breinaald in je te porren dus is op zich logisch.
Ik voel me nog steeds kut en hoop zo dat het niet kwaadaardig is. Maandag zou ik wel de uitslag van de ct scan krijgen. Dus hoop dat die positief is. Verder ben ik echt moe, maar ja logisch van het slechte slapen en vele denken.
De punctie was wel vervelend, heb verder niet gekeken hoor, maar het voelde naar. En nu nog steeds het voelt een beetje gekneusd. Maar ja wat wil je ze zit met een naald zo groot als en breinaald in je te porren dus is op zich logisch.
Ik voel me nog steeds kut en hoop zo dat het niet kwaadaardig is. Maandag zou ik wel de uitslag van de ct scan krijgen. Dus hoop dat die positief is. Verder ben ik echt moe, maar ja logisch van het slechte slapen en vele denken.
donderdag 13 maart 2008 om 19:50
Hè Nikki wat een k*tbericht, ik zit hier gewoon met de tranen in mijn ogen je berichtje te lezen . Gelukkig is die nare punctie achter de rug. Het zal niet meevallen, maar probeer niet meteen aan het ergste te denken het kan ook zoveel anders zijn. Gelukkig zetten ze meteen vaart met alle onderzoeken zodat je zo snel mogelijk weet wat er aan de hand is, of in ieder geval dingen kunt uitsluiten.
Hè ik ben spontaan vergeten wat ik allemaal wilde vertellen.
Hè ik ben spontaan vergeten wat ik allemaal wilde vertellen.
donderdag 13 maart 2008 om 20:53
ja hij is thuis, hij is vandaag meegeweest en gaat maandag ook mee.
Ik vind iedereen zo lief, krijg zoveel lieve smsjes van mijn vrienden en jullie berichtjes.
Jamie en Snico heb jullie krabbels op hyves verwijderd. Wil het nog niet aan iedereen vertellen zolang ik niet weet wat er is. Maar lief hoor!
Dikke kus voor jullie!
Ik vind iedereen zo lief, krijg zoveel lieve smsjes van mijn vrienden en jullie berichtjes.
Jamie en Snico heb jullie krabbels op hyves verwijderd. Wil het nog niet aan iedereen vertellen zolang ik niet weet wat er is. Maar lief hoor!
Dikke kus voor jullie!
vrijdag 14 maart 2008 om 07:34
Ik vond het ook wel weer lullig of ik het niet waardeerde maar dat doe ik juist wel! Maar ja op hyves zijn er ook genoeg mensen die niet heel dicht bij je staan en zolang ik gewoon niks weet, wil ik ook niet iedereen het weet. Anders gaat het volgens mij veelste snel een andere kant op. Ben ik aan de andere kant van het dorp al afgeschreven zeg maar.
Het is ook gewoon een kut situatie nu, niet alleen de wereld van Nikkiman en mij staat op zijn kop, maar van alle mensen die dichtbij ons staan, mijn ouders zijn helemaal kapot, mijn schoonmoeder slaapt nauwelijks. Mijn vrienden die 's nachts niet kunnen slapen. En je wilt positief blijven maar ow wat is dat moeilijk. Het enige positieve is dat ik dus pijnloos op die zere kant (wat dus zeer deed) kan slapen. Heel apart.
Het is ook gewoon een kut situatie nu, niet alleen de wereld van Nikkiman en mij staat op zijn kop, maar van alle mensen die dichtbij ons staan, mijn ouders zijn helemaal kapot, mijn schoonmoeder slaapt nauwelijks. Mijn vrienden die 's nachts niet kunnen slapen. En je wilt positief blijven maar ow wat is dat moeilijk. Het enige positieve is dat ik dus pijnloos op die zere kant (wat dus zeer deed) kan slapen. Heel apart.