Help mijn kind is te dik!!!!!!!!!!!!
woensdag 29 februari 2012 om 21:55
woensdag 29 februari 2012 om 21:56
quote:Sabeltandcavia schreef op 29 februari 2012 @ 21:55:
Ik heb geen verstand van paarden. Kan iemand mij uitleggen hoe je kunt afvallen van zitten op een paard?Als je het goed doet kan het wel hard werken zijn hoor, en je gebruikt ook heel veel spieren. Maar het geldt niet als je een beetje over het strand of door een bos gaat hobbelen vrees ik
Ik heb geen verstand van paarden. Kan iemand mij uitleggen hoe je kunt afvallen van zitten op een paard?Als je het goed doet kan het wel hard werken zijn hoor, en je gebruikt ook heel veel spieren. Maar het geldt niet als je een beetje over het strand of door een bos gaat hobbelen vrees ik
woensdag 29 februari 2012 om 21:56
woensdag 29 februari 2012 om 21:57
quote:leentjedb schreef op 29 februari 2012 @ 21:56:
Hier gaat de computer gewoon uit als ik dat zeg. Tegensputteren doen ze hooguit 20 seconden omdat ze toch wel weten dat het geen zin heeft. Ben ik dan zo ouderwets???Nee hoor, alleen heel goed bezig! Ik hou daar wel van.
Hier gaat de computer gewoon uit als ik dat zeg. Tegensputteren doen ze hooguit 20 seconden omdat ze toch wel weten dat het geen zin heeft. Ben ik dan zo ouderwets???Nee hoor, alleen heel goed bezig! Ik hou daar wel van.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 29 februari 2012 om 21:58
woensdag 29 februari 2012 om 21:59
quote:leentjedb schreef op 29 februari 2012 @ 21:56:
Hier gaat de computer gewoon uit als ik dat zeg. Tegensputteren doen ze hooguit 20 seconden omdat ze toch wel weten dat het geen zin heeft. Ben ik dan zo ouderwets???Goed juist! Bij mijn moeder was tegensputteren nooit een optie. En ik ben er een heel leuk mens van geworden (en ook nog eens slank op de koop toe)
Hier gaat de computer gewoon uit als ik dat zeg. Tegensputteren doen ze hooguit 20 seconden omdat ze toch wel weten dat het geen zin heeft. Ben ik dan zo ouderwets???Goed juist! Bij mijn moeder was tegensputteren nooit een optie. En ik ben er een heel leuk mens van geworden (en ook nog eens slank op de koop toe)
woensdag 29 februari 2012 om 22:00
woensdag 29 februari 2012 om 22:01
quote:neweve schreef op 29 februari 2012 @ 22:00:
haha dat is wel een leuke actie.
Het lijkt me wel vervelend trouwens, alleen water en groen thee.
Ik drink ook veel water (vooral tijdens college) maar vind limo/sap toch wel erg lekker als ik thuis kom.
Ik drink echt nooit frisdrank
Alleen water, en sloten en sloten thee
haha dat is wel een leuke actie.
Het lijkt me wel vervelend trouwens, alleen water en groen thee.
Ik drink ook veel water (vooral tijdens college) maar vind limo/sap toch wel erg lekker als ik thuis kom.
Ik drink echt nooit frisdrank
Alleen water, en sloten en sloten thee
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!