seks met mijn ex

29-02-2012 23:31 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste dames van viva,

Ik zit met een probleem, laatst kwam ik toevallig mijn ex tegen die ik al een hele poos niet had gezien. We raakten aan de praat, en het voelde weer even als vanouds.. Na wat bijgekletst te hebben besloten we nummers uit te wisselen. Een paar dagen later belde hij mij en vroeg hij of ik zin had om een drankje met hem te doen. Na een gezzelige avond ben ik bij hem in bed beland. Ik was weer helemaal hoteldebotel!! Niet wetende dat hij weer een nieuwe relatie heeft. Ik kwam erachter via gemeenschappelijke vrienden. Ik heb hem daarmee geconfronteerd ik was erg teleurgesteld in hem maar kan mijn gevoelens niet onderdrukken. Hij wilt zijn relatie voor mij verbreken. Daar ben ik eerlijk gezegt erg blij mee ik ben namelijk gewoon nog verlieft op hem. Hij heeft zijn relatie nog niet beeindigt maar heb wel af en toe op verschillende plekken seks met hem. Ik voel me niet op me gemakt bij deze situatie...Maar ik ben hopeloos verliefd!!

wat moet ik doen???????
Met je hersenen beginnen te denken en niet met je pruim.
Zelfrespect ontwikkelen.
Sex met je ex...(die ook nog in een relatie is) is voor mij een no go. Laat een ex een ex blijven.
Waarom was het ook al weer uit?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
1x neuken en hij wil zijn relatie verbreken.

Enn, Lijst!

(overigens aan de twijfel)
quote:Fame schreef op 29 februari 2012 @ 23:38:

Waarom was het ook al weer uit?Ik moest voor mijn werk 6 maanden naar het buitenland, hij was het daar niet mee eens en zo groeide we uit elkaar!
Zucht.
quote:Fame schreef op 29 februari 2012 @ 23:39:

Enn, Lijst!

(overigens aan de twijfel)

Here we go!

Hij stond nog onder de plakoptie.

Lijst met smoezen
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Das snel!
Ja, ik hoef geen dank hoor!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Pff.

Jemig... en als je niet direct ja zegt blijft ie bij haar?

Als ie vreemd gaat bij haar doet hij dat vast bij jou ook.

Veel plezier met je vriendje/ex die gewoon onbetrouwbaar is, en jou vast uiteindelijk ook inwisseld
quote:dolores007 schreef op 29 februari 2012 @ 23:54:

Pff.

Jemig... en als je niet direct ja zegt blijft ie bij haar?

Als ie vreemd gaat bij haar doet hij dat vast bij jou ook.

Veel plezier met je vriendje/ex die gewoon onbetrouwbaar is, en jou vast uiteindelijk ook inwisseldEr staan gelukkig nog genoeg mannen voor mij in de rij.. Want al zeg ik het zelf ben behoorlijk aantrekkelijk!
What...6 maanden voor werk naar het buitenland en gelijk uit(elkaar gegroeid) Wat ben ik dan een blessed persoon dat mijn schatje op mij wacht wanneer ik uitgezonden word.

Het is jouw leven, jij beslist erover. Maar ik zou niet terug gegaan zijn. Een vibrator is trouwer/geduldiger dan hij is.
quote:jordelle schreef op 01 maart 2012 @ 00:02:

What...6 maanden voor werk naar het buitenland en gelijk uit(elkaar gegroeid) Wat ben ik dan een blessed persoon dat mijn schatje op mij wacht wanneer ik uitgezonden word.

Het is jouw leven, jij beslist erover. Maar ik zou niet terug gegaan zijn. Een vibrator is trouwer/geduldiger dan hij is.

Haha, dat denk je misschien maar elke man gaat vreemd, anders is die waarscheinlijk 1. Of heel lelijk. 2. Trekt zichzelf hopeloos af achter een beeldscherm. 3. Hij is homo.

Erg voor je. Succes!
quote:divavanviva schreef op 01 maart 2012 @ 00:04:

[...]

Haha, dat denk je misschien maar elke man gaat vreemd, anders is die waarscheinlijk 1. Of heel lelijk. 2. Trekt zichzelf hopeloos af achter een beeldscherm. 3. Hij is homo.

Erg voor je. Succes!
quote:divavanviva schreef op 29 februari 2012 @ 23:59:

[...]

Er staan gelukkig nog genoeg mannen voor mij in de rij.. Want al zeg ik het zelf ben behoorlijk aantrekkelijk!Als jij hopeloos verliefd bent, dan interesseert het je geen reet dat er genoeg mannen voor je in de rij staan. Want dan heb je alleen nog maar oog voor de persoon op wie je zo hopeloos verliefd bent. En als hij dan na een tijdje stiekem neuken, jou onverhoopt aan de kant zet, dan zal je een flinke knauw krijgen omdat je zo hopeloos verliefd op hem bent en zijn gevoelens niet hetzelfde zijn. Dus veel kerels of aantrekkelijk zijn heeft hier niets mee te maken.

[...]

Erg voor je. Succes!Tot dusver de meest generaliserende bijdrage die ik heb gelezen op het forum. Kan je deze uitspraken onderbouwen met feiten?
quote:divavanviva schreef op 29 februari 2012 @ 23:59:

[...]

Er staan gelukkig nog genoeg mannen voor mij in de rij.. Want al zeg ik het zelf ben behoorlijk aantrekkelijk!

Juist ja...

Maar goed, je wil HEM toch? en niet eentje uit de "rij?"

Anders kun je net zo goed iemand uit die rij trekken.. denk dat dat meer succes opleverd.
quote:VotesforLeo schreef op 01 maart 2012 @ 00:07:

[...]

Phew Votes ben gewoon blij je te zien.

Haha mijn vriend is dus homo, heel lelijk, en trekt zich hopeloos af? Gelukkig is hij dat samen met heel veel andere mannen dan.

Jeetje divavanviva, wat maak jij een nare opmerkingen zeg!

[...]

Erg voor je. Succes!Jezus... hoe oud ben jij? En als je wel volwassen bent: uit wat voor een fucked up family kom jij? Heb je zulke slechte voorbeelden gehad? Zulke slechte ervaringen opgedaan?
Ik word een beetje misselijk...

Als jij zon hot-chick bent... waarom voel jij je dan niet goed genoeg om een man voor jezelf te hebben?

Waarom is hij dan homo of pc trekker?

Zegt dan ook wat over jou... dat je een lach spiegel hebt, of dat je alleen op losers valt.
Echt...Enn... Heb je hier ook een "lijstje" voor?!

4 god sake...

[...]

Erg voor je. Succes!Riiiight. Tunnelvisie alert!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven