Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
Is dat nog een optie? Ik weet dat het niet zo lekker met je gaat, maar misschien is er toch iets te vinden voor je.
Daar dacht ik ook meteen aan, Moon. Dat kun je thuis, zittend doen.

Of iets met koken, recepten, een betaalde column of blog schrijven. Je bent hier immens populair. Wie weet heeft er een tijdschrift (van Sanoma bijvoorbeeld) wel interesse.
Ja wil ik zeker naar kijken Moon. Had je het toevallig bij een betrouwbaar bedrijf gezien? Ik ben altijd bang dat het bedriegers zijn.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja dat hoop ik ook Heleen, dat is wat ik ook nog kan, koken end. Dus ben ook aan het zoeken hoor wat ik ermee kan doen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zoiets lijkt me ideaal, al verdien je maar honderd euro in de maand. Dat is toch een flinke tas boodschappen.
Kunnen we je ergens mee helpen Myleen? Er schrijven of lezen hier misschien ook wel mensen met connecties mee.
Goeiende, mijn benen en kont zijn echt bevroren maar het is nog niet ontdooit, en die zielige oogjes kijken mij aan, zouden ze weten dat ik erop zit? Lijkt mij niet lekker als ik het ontdooi in de magnetron. Heb niet een bakje die geschikt is, die geur zal er wel in blijven zitten.

Wil iemand mijn plekje overnemen op de zak hart?
Nee ik weet het niet, als iemand in de film of reclame wereld zit dan heel graag. Dat zou wel helpen. Die hulp kan ik wel gebruiken.

Het is niet een makkelijke branche.
Kun je het vlees niet op de lichtste ontdooistand in de magnetron zetten? Dan gebruik je een schoteltje, daar blijft geen geur in hangen.
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 februari 2012 @ 22:45:

Nee ik weet het niet, als iemand in de film of reclame wereld zit dan heel graag. Dat zou wel helpen. Die hulp kan ik wel gebruiken.

Het is niet een makkelijke branche.

Hopelijk leest iemand dit. Of hebben anderen nog een goed idee voor je. Voor mij is het geen bekend terrein helaas.

Je wilt met Bo meer aan de slag begrijp ik.
Ja de brokken zijn nu van elkaar maar het voelt nog niet lekker. En ze hebben veel trek hier. Lees ze denken dat ze enorm honger hebben. (harde brokken die er staan geldt niet voor ze he op dit moment)
MV ik mail je even kort.
Heleen, ik wil zelf ook aan de slag met dingen, maar probeer alles aan te pakken. Heb veel dingen geprobeerd maar omscholen kan helaas niet meer. Ikke dan.
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 februari 2012 @ 22:53:

Heleen, ik wil zelf ook aan de slag met dingen, maar probeer alles aan te pakken. Heb veel dingen geprobeerd maar omscholen kan helaas niet meer. Ikke dan.Dat snap ik heel goed. Het wordt er ook niet gemakkelijker op nu de banen niet voor het oprapen liggen.
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 februari 2012 @ 22:45:

Het is niet een makkelijke branche.Misschien Eleonora benaderen? als ze hier nog rond huppelt.. volgens mij kent zij veel mensen in de t.v.-branche,meen ik allemaal.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ja ik zal het eens vragen aan Lé.

Ik ben bevroren, ik ga het maar even op een bordje verder ontdooien want ik moet al uren plassen door de koude, alles voelt bevroren aan.

Even kijken of ik het hart anders kan ontdooien. Tot zo.
Misschien pan heet water op het gas, bord er bovenop het het vlees erop?

Soort au bain marie dus.
Myleen, wat ik weleens doe: vlees in een zakje, goed dichtknopen en onder de lauwwarme kraan, wel het vlees masseren. Klinkt raar als ik het zo opschrijf trouwens.
Hhahahah, zo hart toch iets ontdooit hoor want ik voelde mij zelf een vrieskast. Meteen voor mijzelf een tartaartje opgewarmd met ui en champignons en pizzaquicksaus.

Die kleine zit hier van een half blikje te smullen, die krijgt hij niet vaak dus ik let erop dat ze dat niet van hem af pakken, hij is niet zo gek op hart. En verder is het hier feest, ik zal ze zo wel horen miauwen als ze klaar zijn, dat doen ze meestal als ze iets uberlekker vinden.
Heerlijk. Ik hoop morgen een hoop te doen en een hoop goed nieuws. Heb lekker gegeten.

Heleen is het bij jou nog goed gekomen met de misselijkheid?
Ik heb als ik online ben de jas van Ieb steeds in beeld. Hoop dat ze hem ook heeft ontvangen. Ja beetje onbelangrijk met het overlijden van haar oma. Wel te hopen dat het een beetje met haar gaat.
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 februari 2012 @ 23:34:

En verder is het hier feest, ik zal ze zo wel horen miauwen als ze klaar zijn, dat doen ze meestal als ze iets uberlekker vinden.

Met mij gaat het wel, mijn maag is wat van slag. Nog niet hoeven spugen gelukkig.
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 februari 2012 @ 23:36:

Heerlijk. Ik hoop morgen een hoop te doen en een hoop goed nieuws. Heb lekker gegeten.

Klinkt helemaal goed! Misschien ook een goede nachtrust pakken?
Oh dat is fijn Heleen, nou vaker doen de Mac nemen. Hier zijn ze ook blij, dan gaan ze heel raar miauwen, meer krijsen maar op een aparte manier. Echt grappig.
quote:helene31 schreef op 29 februari 2012 @ 23:45:

[...]

Klinkt helemaal goed! Misschien ook een goede nachtrust pakken?Ik had gister een slaappil van Ieb genomen maar ook die hielp niet. Dus straks weer proberen om vroeg te slapen. 7 uur in de ochtend werkt niet kan ik je vertellen. En moet morgen veel doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven