Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
Heb jaren Lancome foundation gehad, fijn maar duur.

Nu een uit de rommelbak van het Kruidvat (3 euro of zo) en meer dan goed geschikt.
Thee, had je die posting van mij nog gezien over dat programma van gister?

Nee nog niets gehoord van die dingen waar ik op wacht. Geen nieuws is slecht nieuws in die branch.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Da's balen van geen nieuws is slecht nieuws....

Had de link gezien en aangeklikt maar kreeg alleen een zwart scherm met rtl gemist of zo. Kon niks aanklikken dus geen idee over welke zaak je het had.

Of moet je je aanmelden eerst bij 'gemist' of zo? Dat ga ik denk ik maar niet doen.

Minder forum en minder tv bevalt goed.

Nu eerst laptop gewoon uit en ik de deur uit voor frisse neus.
Nee je hoeft je niet aan te melden. Gewoon www.rtlgemist.nl

Ging over dat Grand cafe De Zaak in jouw woonplaats. Heet iets van Knallen in de horeca.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oh, kaart ok, bediening en snelheid bedroevend.... ik ga tegenwoordig (als ik al ga in de zomer) meestal naar hun buren.

De clubsandwich is wel erg lekker maar kan ik minstens 2 dagen van eten.
Was wel leuk programma, soort van Herman die een zaak helpt maar gelukkig nu een keer zonder Herman.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 29 februari 2012 @ 13:27:

Meiden wilde jullie even laten weten dat mijn oma zojuist rustig is ingeslapen. Zit nou met oom en tante in auto hun gaan naar het ziekenhuis en ik naar mijn zusGecondoleerd Ieb. Sterkte voor jullie allen.
Iets heel stoms he. Jullie hebben het over de Mac. Ja die hamburgers zou ik ook elke dag kunnen eten maar die zijn meestal daar een euro dus dat zou je sneller kunnen doen. Ik heb laatst van het gehakt van Thee o.a. zelf hamburgers gemaakt trouwens. Erg lekker.

Maar ik heb het meer met pizza. Zelf maken is nooit zo lekker als eentje van de pizzaria, hoewel die bodem van AH met zelf vulling erop wel het beste erbij komt. Bij de pizzaria een pizza van 10 euro doe je niet zo snel.

Lang verhaal, al tijden heb ik wel trek in pizza. Nou ga ik zaterdag met mijn vriendin naar de Beekse bergen (ze had kaarten gewonnen). Ze komt mij helemaal ophalen dus ik zei, ik maak wel broodjes voor onderweg en ik zou lekkers meenemen.

Kreeg net te horen dat zij trakteert op pizza savonds. (ze wist niet dat ik er al heel lang trek in had).

Nou heb er zin in. Ben lijstje aan het maken wat ik nog moet doen. Zorgen dat de batterij goed is opgeladen van fototoestel, kleding nog wassen, haren wassen, nagels even doen, wenkbrauwen weer doen waar ik al een tijdje geen zin in had. Med. in tas doen (ze is hier al 8 uur in de ochtend pfffff), katten voldoende eten geven in de ochtend, kattenbak in de ochtend nog verschonen, eten en drinken mee. En nog denken of ik iets ben vergeten.
Nou MV, ook al komt ze vroeg, batterijen opladen, kleding wassen, nagels en wenkbrauwen doen kan allemaal (over)morgen.

Haren wassen ook wel vrijdag evenals eten en drinken klaar zetten.

In de ochtend kattenvoer/bak en beetje make-up, het is niet weer een premiere hoor!

Belangrijkste voor jou lijkt me: makkelijke schoenen (evt. reservepaar) zodat je het lopen een beetje vol kunt houden.

En verder uitkijken naar een leuke dag en lekkere pizza met vriendin!
Hahaha, oh sorry Thee, bedoelde het ook niet allemaal zaterdagochtend. Meer wat ik tot zaterdag moet doen. Oja huiskamer even opruimen.

Beekse bergen rij je door met de auto dus hoef gelukkig niet veel te lopen. Soort safari met de auto wat ik heb begrepen.
quote:helene31 schreef op 29 februari 2012 @ 15:09:

[...]

Ik wist de maat van het dekbed niet uit mijn hoofd.Zij die maten niet standaard dan? Behalve als je dekbed van Ikea komt, volgens mij hebben die afwijkende maten. De standaardmaat is voor een 1-persoonsdekbed 90 bij 200 (eventueel 210 bij extra lang) centimeter.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 29 februari 2012 @ 13:27:

Meiden wilde jullie even laten weten dat mijn oma zojuist rustig is ingeslapen. Zit nou met oom en tante in auto hun gaan naar het ziekenhuis en ik naar mijn zusGecondoleerd, IBI.
* zwaait even, en alvast slaap lekker voor iedereen! *
quote:leentjedb schreef op 29 februari 2012 @ 21:20:

[...]

Zij die maten niet standaard dan? Behalve als je dekbed van Ikea komt, volgens mij hebben die afwijkende maten. De standaardmaat is voor een 1-persoonsdekbed 90 bij 200 (eventueel 210 bij extra lang) centimeter.Het is voor mijn dochters peuterdekbed. Er zijn verschillende maten peuterdekbedden te koop en ik wist niet welke ik net had aangeschaft.
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 februari 2012 @ 18:43:

Beekse bergen rij je door met de auto dus hoef gelukkig niet veel te lopen. Soort safari met de auto wat ik heb begrepen.Je kunt met de auto of bus, maar er is ook een route door/langs het park die je kunt lopen. Ik weet niet of jullie dat gaan doen natuurlijk.
Oh, ik heb net mijn mac nog gehad, doosje kipnuggets. Ben strontmisselijk nu, dus waarschijnlijk belanden ze straks in het toilet.

Weet ik meteen weer waarom ik het eigenlijk niet moet eten. Te vet en zwaar op de maag nu.
Oeps Heleen. Nou ja, volgende keer alleen een salade daar, hoewel ik die er daar nooit hoef te hebben, ben geen konijn.

Ik moest snel naar de supermarkt want pas vrijdag naar de zaak waar ik grit groot kan kopen en ik had geen geld meer.

Toch wat hart voor de katten gekocht, hebben ze toch geroken dus nu zit ik op de bevroren zak hart. Wel koud maar de verwarming heb ik deze winter nog niet aan gehad (wel op 17 graden hoor maar hij slaat dan niet aan dus dat zal het hier zijn).

Dus heb een koude kont en benen en hoop dat het snel ontdooit, de katten zitten al te kiften want ze verwachten snel de hart.

Klein beetje koud die bevroren kilo ontdooien tussen je kont en je benen.

Gek mens ben je toch! Beetje zitten broeden op een zak bevroren vlees.
Red je het trouwens wel zo, met spul voor je beestjes?

Ik schrik er soms van als je schrijft dat het geld weer even op is.

Niet verkeerd bedoeld trouwens, ik maak me gewoon zorgen.
Myleen, ik hoop dat ik je niet boos heb gemaakt met mijn vorige bericht.
Ja het is nu wel heel koud hoor maar even doorzitten, ze willen zo hart.

Met mijn 2 katten die alles kunnen eten gaat alles goed. Mijn mijn zorgenkindje ook, alleen moet Kane nadat het vorig jaar mis is gegaan met die acute nierfalen en blaasprobleem speciaal voer. En dat gaat een probleem worden. Bo kan niet zonder hem en wederzijds. Allebei verwaarloze kittens en zijn billemaatjes. Kane kan niet meer zonder Bo omdat hij op mij na niemand durft te zien. Zelfs de dame die 7 uur per week hier was durfde hij niet te zien. Echt hij haalt je open van angst.

Ja maak mij veel zorgen hoe nu verder. Volgende week maar een gesprek met de man die mijn belastingen doet. Ik weet het ook niet meer. Maar ja, helaas kan ik ze echt niet weg doen. Ben er erg depri van maar weet het ook even niet meer.

Bij de ene supermarkt nu kan ik iig een kilo zak hart kopen voor 1,69 kopen waar ze hopelijk alle 3 2 avonden van kunnen eten.

Voor die andere 2 kan ik overdag en avond geven wat ik wil, alleen Kane zijn zachtvoer kost voor de avond voor 50 gr? 1,10 dus dat kan niet elke avond. Zijn grote zak voer harde brokken is gelukkig voor een half jaar speciaal voer 50 euro. Maar soms weet ik het allemaal niet meer hoe ik het moet redden.

2 opdrachten van Bo zijn laatst niet doorgegaan. Ik zit nu te wachten op nog 2 antwoorden of er iets doorgaat voor hem. Ik hoop het want dan koop ik daar weer het speciale voer voor Kane voor. Eerst kocht ik er kattenkrabpalen voor ze maar Kane kan overlijden als hij het goede voer niet krijgt dus even belangrijker.

Dus vandaar dat ik zei, het zou voor mij alles betekenen als Bo 1 of liever alle 2 de opdrachten krijgt. Die andere 2 was al een teleurstelling dat hij het niet was geworden.
Och, ik vermoedde al een beetje dat het niet zo denderend ging.

Heb je nog andere lijntjes uitstaan om inkomsten te genereren? Ik snap heel goed dat je je lieve katten niet wegdoet. Lijkt me logisch.
Nee was aan het typen meis.
Nee helaas niet.
MV heb je wel eens naar thuiswerken gekeken? Categorie inpakwerk/stickertjes plakken, etc?

Of zou wat je verdient dan ergens anders ingehouden worden zodat je er niets aan overhoudt?

Niet bedoeld om te bemoeien, je vraagt immers geen tips. Maar ik zag er laatst een paar topics over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven