Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
En dan was meneer ergens beledigd dat hij alleen met poep, seks en pies wordt geassocieerd
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Martin je moet jezelf nodig eens laten ... http://nl.wikipedia.org/wiki/Ontluchten
Ontstopper

Verkeersbord Marr***
Dat verkeersbord!!! Die is goed zeg, die wil ik op t toilet hangen!!!
quote:tirzami schreef op 29 februari 2012 @ 20:16:

Martin en Nerd,

Onbegrijpelijk dat er zoveel gillende vivakeukenwieven over jullie vallen. Ik vind jullie verfrissend, opwekkend, lustopwekkende en mss een tikkie onrustwekkend voor de vivawieven, maar jullie zijn ohw zo leuk materiaal om te lezen. Als jullie dan ook nog een flinke dot in de broeks hebben in RL, wat kan een man zich dan nog meer wensen?

Niets toch? Kortom, ik ben fan! ........van jullie!

Geweldig!

En hij hapt ook nog *stoft het telraam af, en telt dat is drie*
quote:poppedop schreef op 29 februari 2012 @ 21:22:

Van nerd kan ik het me voorstellen. Ik stel me daar toch zo'n type kunstenaar, dichter, artiest, haren waperend in de wind, schijt aan alles, ik leef mijn eigen leven, mysterieus etc. type bij voor. Dat wekt wel mijn interesse.

Met Martin heb ik dat dus weer niet. Daar stel ik me een driftig googlend mannetje bij voor (op zoek naar dure woorden en wetenswaardigheidjes). Die wind me niet echt op (sorry Martin).Ja, dat is dus mooi geen vriendschapsverzoek voor jou. En het telraam kan ook weer in de min, lekker dan.... arme martje. Waar is zijn hrs when he needs one?!
quote:jeane_avril schreef op 01 maart 2012 @ 01:22:

[...]

Ja, dat is dus mooi geen vriendschapsverzoek voor jou. En het telraam kan ook weer in de min, lekker dan.... arme martje. Waar is zijn hrs when he needs one?!Dat vraag ik me ook af, of is de HRS er alleen maar als ze er zelf baat bij hebben?
.
De HRS lag te slapen!
quote:nerd_ schreef op 01 maart 2012 @ 03:11:

Nee, Jasj, dat is Ace. Die is wel spontaan. En heeft hart

"Voor alles wat leeft en bloeit"
Is er niet een forumregel die posters verbiedt om anderen te confronteren met / af te rekenen op informatie uit andere topics?
quote:missy_acy schreef op 01 maart 2012 @ 06:20:

De HRS lag te slapen! Wil jij me alsjeblieft zeggen wat de HRS is?
quote:martin81 schreef op 01 maart 2012 @ 09:33:

Is er niet een forumregel die posters verbiedt om anderen te confronteren met / af te rekenen op informatie uit andere topics?

Nee Poepie, voor jou gelden speciale regels want je bent heel bijzonder.

Regel 26. Geen forummer zal op welke manier dan ook, Martin confronteren met de woorden remsporen en slipje
.
quote:nerd_ schreef op 01 maart 2012 @ 09:43:

Maar ipv. persoonlijke aanpassingen van de regels te vragen, kan *** toch ook gewoon een andere onderbroek aantrekken.?

*Heeft-ie die?*

*Gaat wel weer ten koste van z'n image*

*Ik rectificeer quotes in verband met het geklaag van een meneer*
nerd_ schreef op 01 maart 2012 @ 09:43:

*Heeft-ie die?*

*Gaat wel weer ten koste van z'n image*

@ Martin: leeS terug, t is al gezegd.
HRS = Huilie Resque Squad.

Martin, ik verzoek je om je beter in te lezen in de ongeschreven forumregels en gebruiken. Dit is niet de eerste keer dat ik je simpele forumbegrippen moet uitleggen. Zonder deze basiskennis lijkt het mij niet mogelijk om je te rekenen tot de crème de la crème van de forummers.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik zal vandaag niet aanwezig zijn op het forum.
Fijn dat je het even meldt.
martin81, 5 minuten geleden

Ik zal vandaag niet aanwezig zijn op het forum.

Maar je bent er vandaag toch al?
Heb je vandaag knutseltherapie?
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:martin81 schreef op 01 maart 2012 @ 10:02:

Ik zal vandaag niet aanwezig zijn op het forum.Boeiend.
quote:mrsstanleywalker schreef op 01 maart 2012 @ 10:15:

Heb je vandaag knutseltherapie?Knippen en plakken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven