Mode & Beauty alle pijlers

hairextensions..

30-07-2011 04:12 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik heb nu zo'n 3 jaar hairextensions, steeds haal ik alles er na 4/5 maanden uit en laat het dan weer opnieuw doen.

Verslaafd dus.. :p

Het is bekend dat hairextensions niet goed zijn voor je eigen haar.

Mn eigen haar is dus ook een stuk dunner dan dat het was voor ik aan de extensions begon.. Ik vraag me af of er een product of behandeling is die mijn eigen haar goed verzorgd waardoor het weer wordt voor ik aan extensions begon..

Het is ook zo dat in het begin je haar super dik lijkt met de extensions erin, je hier na een tijdje gewend aan bent en je je zowat kaal voelt als de extensions er dan weer uit zijn..
Heb ook eens even gekeken naar dat flip-in systeem, maar handig lijkt het me niet. Als het buiten stevig waait dan ben je dat ding zo kwijt lijkt me!

Zelf heb ik clip in extensions. 2 stroken met 3 clipjes, 2 stroken met 4 clipjes, 2 stroken met 2 clipjes en 4 stroken met 1 clip (gebruik ik er maar 2 van). Omdat over je hele hoofd die clipjes zitten, ziet er er heel natuurlijk uit. Mijn haar is echt remy haar en 120 gram haar heeft me 70 euro gekost. Als je van jezelf dik haar hebt kan je 160 gram bestellen. Dat is geloof ik 90 euro.

Ik ben er echt super blij mee en omdat je het niet elke dag indoet en er niet mee slaapt is het veel minder slechts voor je eigen haar. Win win situatie dus:)
Het Flip in haar is cabrio proof

140 op de snelweg, maar het blijft hangen hoor

Perfect
Hallo. Hier is weer zo' n leuk onderwerp! Al een paar weken geleden keek ik al naar die flip-in! Lijkt me handig alleen die prijs dan-120 euro! Vroeger had ik al 160 vlechtjes voor 75 gulden. Dat was 17 jaar geleden. Enorm veel werk voor een surinaamse vrouw, die aan huis kwam. Binnen 1 maand eruit.

Toen een wave bij een vrouw in nieuwegein laten innaaien. Wel mooi, maar warm en snelle uitgroei. Dus met 2 1/2 week kon ie er weer zo uit. 150 gulden Daarna van die lasjes extensions in enschede bij een kapsAlon in laten zetten. Uitval oei! en er snelle uitgroei door dat gewicht. 175 gulden.

Als laatste op internet, ebay, wel bij 4 verschillende handelaren clip-ins gekocht. Alleen telkens 1/2 uurtje thuis mee gelopen. Kleur en uiterlijk was het elke x toch net niet. Ik heb bruin haar, soms met highlights. Dat is misschien ook moeilijk. Trouwens dit kostte ook genoeg geld. Maar wel leuk.

Ik laat mijn haar nu gewoon groeien en doe af en toe die braziliaanse keratine zelf in mijn haar voor een 60 euro. Dat is op ebay weer met shampoo en conditioner.

Ziezo dat was mijn biecht!
Heb je ook hairextensions voor mensen met kroes haar?
Even nieuwsgierig. Zijn de flip in-draagsters nog steeds zo tevreden?
1 x is genoeg
anoniem_51634 wijzigde dit bericht op 05-02-2012 13:04
Reden: dubbel
% gewijzigd
Ik heb, schrik niet, sinds 1996 extensions gehad. Wil er nu ook mee stoppen, ze zijn er sinds 3 weken uit, maar ik kan er niet aan wennen. Ik mis 'mijn' mooie lange haren!

Ik ben daarom ook benieuwd naar Flip In extensions. Had bij een afro kapper er al eentje geprobeerd, maar de kleur blond kwam niet overeen. Moet dus even op zoek naar de juiste kleur. Dat het ding windproof is, wil ik nog wel aannemen, maar hoe zit het met de rest? Of als je bijvoorbeeld wil gaan vrijen? "Momentje schat, effe mijn haar op het nachtkastje leggen" vind ik een beetje genant.

Ervaringen zeergewenst dus!
Niemand van de Viva-vrouwen flip ins?
Hoi!

Ik heb sinds afgelopen zondag een flip-in,

heb ik me laten aanmeten op de huishoudbeurs!

Ik heb altijd al langer en voller haar gewild, mijn haar is zo dun daar wordt je gek van!

Maar hair -extenions heb ik nooit gewild ivm slechte verhalen en de kosten ervan.

Toen kwam ik zo'n stand tegen waar ze die flip-ins plaatsten.

Ze had precies mijn kleur gevonden, deed het in en ik was verkocht.. en.. niemand die het ziet!

Zelfs mn vader heeft het nog niet opgemerkt, terwijl mijn haar echt minimaal 15 cm langer is, maar juist doordat het zo echt lijkt is het super!

Ik heb er even aan moeten wennen, nog steeds wel, want het kriebelt een beetje,

maar je ziet er niets van ook niet van dat 'visdraadje'.

En 's avonds doe ik hem lekker weer uit!
HIj kostte 150 euro, waar het normaal iets van 170 of 180 was.

Dit had ik jaren eerder moeten doen
Ik wil ook wel extensions, maar mijn vriend vind het echt vreselijk, ook z'on flip in vind hij maar debiel, ik moet het dus met mijn dunne bosje doen..
Mensen toch waarom doen jullie dit? Waarom niet blij zijn met je eigen haar? Je bent goed zoals je bent
@ingepingepinge

waar, o waar heb je die gekocht??
quote:beetjegek schreef op 01 maart 2012 @ 16:48:

Ik wil ook wel extensions, maar mijn vriend vind het echt vreselijk, ook z'on flip in vind hij maar debiel, ik moet het dus met mijn dunne bosje doen..

ls tenminste je eigen haar...

nephaar lijkt me pas een afknapper
quote:zwerveruitkering schreef op 01 maart 2012 @ 16:49:

Mensen toch waarom doen jullie dit? Waarom niet blij zijn met je eigen haar? Je bent goed zoals je bent

ik vind dat je de natuur best een handje mag helpen als je zelf niet gezegend bent met een mooie bos haar

je doet het voor je zelf, en het is niet zo rigoreus als een borstvergroting, dit doe je 's avonds uit en je bent weer de oude..

ik zie geen probleem
quote:bettiepage schreef op 01 maart 2012 @ 17:15:

@ingepingepinge

waar, o waar heb je die gekocht??

ik was op de huishoudbeurs daar stonden ze van Hair WorkxX uit Helmond

moet je anders even googlen op flip in, dan kan je ook wel verkoopadressen vinden.
quote:beetjegek schreef op 01 maart 2012 @ 16:48:

snap ik wel dat je twijfelt dan,

mijn vriend zei dat als ik het wilde en er blij van werd dat ik het moest doen.

Natuurlijk vind ik belangrijk wat hij vindt, maar hoe kan een man lang en voller haar niet mooi vinden?? en sja dat het 's avonds weer uit gaat weet hij, net als dat je make-up er af gaat.

Ik vind dat als je ergens niet tevreden over bent je er wat aan moet doen, als je gelukkiger of zelfverzekerder wordt van een haarstukje, i see no harm
Heb net even op internet gekeken naar die flip ins, lijkt mij geweldig, ook naar aanleiding van alle reacties. Waar koop je zoiets, bij de kapper? Ik kon geen online shop vinden, maar ik ben dan ook geen google wonder. Ik moet er nog wel even voor sparen helaas.
Vandaag krijg ik mijn Flip bij de kapper, heb hem al geprobeerd maar de draad wordtbaangemeten zodat hij goed op het hoofd zit en wordt de flip natuurlijk bijgeknipt/gesneden aan je eigen haar..

Ik ben heel benieuwd!! Kosten zijn 145,- voor de midden lengte en weet dat de langste lengte bij mijn kapper 165,-is..
-
@summer, bij welke kapper? Bij zo'n landelijke keten als hizi hair oid? Ze hebben ze hier bij rob peetom, maar ik gok dat ze daar verschrikkelijk duur zijn.
Die hhb dingen zagen er bij de meeste zo gruwelijk lelijk uit! Zo overduidelijk waar het echt en nep over lopen.

Heb echt een tijd staan te kijken, en begreep echt niet dat sommige vrouwen het ZO te gek vonden. Keken die alleen naar lengte ofzo?

Kleur, slag en overloop waren echt verschrikkelijk en ik pik ze er ook zo uit.

Ik heb genoeg vrouwen met extensions, heel erg mooi. En geen eens lelijk en nep.

Met slag of krul vind ik het weer niks, omdat ook dat precies overeen moet komen wil het echt zijn.

Ik ga eerst weer stijl en dan fake ik heb zulk dun haar van mezelf, dat ik het graag eens wil proberen. Zeker nu mijn vriendinnen al jaren zo blij zijn.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Ik heb ook al 8 jaar extensions en zijn niet van echt te onderscheiden. Maar mijn haar! Ik bedoel niet haar.

Zo dun en zo vlassig dat je er dwars doorheen kijkt als ik mijn extensions verwijderd heb dus wil ook mijn haar laten bijkomen.

Maar met de flip kan je zeker niet je haar opsteken? Ik doe mijn haar vaak vast en dan heb ik een mooie volle staart dus wil niet dat ik ineens een dun staartje heb.
Momodoe als jouw haar zo dun en vlassig is, zie je de extensions dan niet zitten?

Ik ga morgen of zo eens kijken naar de flip in. Lijkt me handiger dan clip in.
Ik krijg morgen extensions eerste keer. Ben super benieuwd, hoop alleen dat het mijn haar niet beschadigd. Gelukkig heb ik wel dik haar doe het meer voor de lengte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven