Onzeker na 1e date

12-02-2012 23:59 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb afgelopen week voor het eerst een date gehad via internet.

We hadden al 2 maanden contact en ik had hem al eerder gevraagd om iets af te spreken en daar reageerde hij elke keer wel heel enthousiast op, maar er kwam maar geen datum.

Afgelopen week was het dan eindelijk zover en ben ik bij hem geweest.

Het was super gezellig en we hebben echt over van alles gekletst (ik ben niet zo'n prater van mezelf, dus dat was wel erg fijn dat ik zo goed met hem kon praten).

Om een uur of 11 heb ik maar gezegd dat ik eens richting huis ging, omdat ik niet wou dat hij het als eerste zou zeggen, ook al wou ik eigenlijk nog wel blijven.

Uiteindelijk ben ik een half uur later vertrokken en hebben we heel netjes afscheid genomen met 3 kusjes. Ook moest ik iets laten weten als ik weer veilig thuis was.

Toen ik thuis was heb ik dat dus gedaan en kreeg ik bericht terug dat hij het erg gezellig vond en heb ik terug gestuurd dat ik het ook gezellig vond en of het voor herhaling vatbaar was. En dat was het.

Eigenlijk wijst alles er naar mijn idee op dat hij mij ook ziet zitten (en ik vind hem stiekem volgens mij leuker dan ik zelf door heb) en toch ben ik ontzettend onzeker.

Ik blijf maar denken dat het nu weer zo lang gaat duren voor een vervolg date komt en ik wil het deze keer wel echt vanuit hem laten komen.

Nouja ik wou gewoon graag even mijn verhaaltje kwijt en eens zien hoe jullie erover denken.
Haha, da's wel apart ja! Dan vertellen jullie elkaar wel al heel veel! Bijzonder hoor. En een goed teken.

En ja, eerlijk gezegd wilde ik mij inderdaad een beetje voorbereiden, ik vroeg me af wat ik kon verwachten....

Kijk je nu inmiddels reikhalzend uit naar zaterdag of valt het mee? Ik ben zelf wat minder ongeduldig dan de vorige keer.
Nou moet ik zeggen dat mijn eerdere relaties weinig voorstelde, maar we hebben inderdaad al wel veel behoorlijk persoonlijke dingen verteld. Maar ook al voor we elkaar ontmoet hadden. Nu weet ik natuurlijk niet hoe makkelijk hij is met bepaalde dingen vertellen. De 1 gaat daar natuurlijk anders mee om dan de ander.

Ik kijk er wel behoorlijk naar uit ja moet ik zeggen. Ben toch erg benieuwd hoe het nu zal zijn, vooral omdat we pas aan het einde gezoend hebben. Maar heb je er wel zin in dan, of is hij toch een beetje tegen gevallen dat je er nu niet zo naar uit kijkt?
Oh, maar ik heb er wel degelijk zin in hoor!

En HIJ is niet tegengevallen, maar mijn eigen gevoel. Ik vind hem nog steeds even leuk maar ik ben minder verliefd dan ik van tevoren dacht. Dus ik ga afwachten hoe het de komende date zal zijn. Misschien waren mijn verwachtingen over mijn eigen verliefdheid wel te hoog. (Volgens mij wordt dit vaag)
Haha, ik volg je nog prima hoor. Maar jij had hem toch ook nog niet zo vaak gezien.

Toch echt gewoon even afwachten dan inderdaad hoe het zaterdag is. We brengen elkaar zondag wel verslag uit.

Hebben jullie s'middags of s'avonds afgesproken?
Mag ik misschien jullie topic vervuilen met mijn verhaal en vraag? Ik ben namelijk al onzeker VOOR de eerste date. Afgelopen weekend een erg leuke jongen ontmoet, hele avond leuk gepraat, nummers uitgewisseld, appen veel en dat is leuk. Hij vroeg me om met hem te daten en die afspraak staat voor volgende week. Door een grapje vertelde hij zijn leeftijd niet en was er een soort van 'weddenschap' dat ik er echttt wel achter zou komen voor de date. Ik schatte hem zo ongeveer van mijn leeftijd. Behoorlijk serieus leven, koophuis etc. Nu blijkt dat hij 5, geen grap, 5 jaar jonger is dan ik!!!! En nu weet ik niet meer of ik wel moet daten...
Nou ja, ik kende hem dus al van een groepsreis... maar goed, dat is toch anders, toen zijn we niet met z'n tweeen opgetrokken.

Gewoon de komende date maar afwachten inderdaad. Ik denk eigenlijk wel dat nu ik mijn eigen verwachtingen heb bijgesteld, dat het zaterdag wel leuk zal worden. En bij elk berichtje van hem maakt mijn hart nog steeds wel een sprongetje hoor!

Wij hebben 's avonds afgesproken. En jullie?
runrunrun: natuurlijk wel!

Als jij het geen probleem vindt tenminste en dat denk ik niet omdat hij ook een serieus leven leidt.

En of hij dat een probleem gaat vinden? Dat zou ik niet voor hem gaan invullen. Maar ik ken zat stellen hoor waarbij de vrouw jaren ouder is. Geen probleem!
Natuurlijk mag je hier mee kletsen. Ik vind het wel gezellig om de dates en de aanloop er naar toe te bespreken.

Wist hij jou leeftijd al wel. Hij klinkt al behoorlijk volwassen en heeft alles mooi op de rit. (mag ik vragen hoe oud je bent). Ik vind het namelijk ook nog een groot verschil of de 1 bijvoorbeeld 15 is en de ander 20 of dat de 1 30 is en de ander 25.
Hij wist mijn leeftijd wel, en zal daarom misschien iets fanatieker het spelletje gespeeld hebben :-)! Ik ben 23, jullie mogen zelf rekenen want ik vind het nog iets te schokkend hahaha. Ohhh wat erg dit! Hij ziet er ook niet uit als zo jong...
Wij hebben ook s'avonds afgesproken. Jij krijgt tenminste berichtjes, hier is het stil al een paar dagen. Maar deze keer vertik ik het om als eerste iets te sturen.
Oh en thanks dat ik mee mag schrijven ;-)!
Oh dan heeft hij alles al jong op de rit. Klinkt als een verstandige vent. Ik zou gewoon lekker met hem gaan daten en ik denk dat je er vanzelf wel achter komt of de leeftijd een probleem is.
Gelijk heb je hoor onzekermeisje. Je moet eens het boek, de ideale vrouw is een bitch lezen. Hilarisch, maar sommige dingen zijn o zo waar..
Tsja dat is waar.... Maar dan denk ik even heeeeel ver na, als ik 30 ben is hij 25, en ik wil niet pas samenwonen op mn 30e, trouwen op mn 35e en kinderen op mn 40e..
Dat is inderdaad wel heel ver door gedacht. Maar wie weet wil hij wel graag heel jong kinderen en trouwen.
onzekermeisje, mijn date laat ook niet elke dag van zich horen hoor! Vaak is toch de redenering: de afspraak is gemaakt, dus er is geen "noodzaak" voor tussentijds contact meer tot die tijd.

Wel goed dat jij ook niks stuurt. Laat maar even, wacht het zaterdag maar af. Misschien houdt hij wel niet zo van heel veel communiceren en deed hij dat in het begin vooral omdat het contact met jou nieuw was. (en omdat het niet anders kan met internetdaten)
Iemand die op zijn 18e al een koophuis heeft (!) wil vast niet wachten tot zijn 35e voor trouwen en kinderen....
Ja zoiets denk ik ook. Denk dat ik ook stiekem vaak begon met smsen. Zo en nu ga ik eens lekker slapen. Morgen en zaterdag heb ik nog veel te doen dus dan schiet de tijd lekker op.
Welterusten!
Het is nog steeds stil hier.

Maar wil morgen toch wel nog graag even de afspraak bevestigd hebben, dat ik niet opeens voor een gesloten deur sta ofzo.

Dus denk dat ik vanavond nog maar even iets stuur in de trant van wat is je adres ook al weer.
Wat hadden jullie dan precies afgesproken? Zaterdag bij hem thuis om xx uur?

(In dat geval kan ik me namelijk voorstellen dat het wat hem betreft concreet genoeg is, en dan zou ik me dus niet drukmaken om de stilte)
Ja tijd is afgesproken.
Tja....toch kan ik me wel voorstellen dat jij even een bevestiging wilt.... maar als je al bij hem thuis geweest bent en nu alweer zijn adres niet meer weet, staat dat misschien ook niet zo enthousiast.

Misschien kun je dan beter iets sturen als: " Hoi, alles goed? Morgen zien we elkaar weer, gezellig. xx uur, toch? Zal ik een flesje wijn meenemen?"

(Ik zeg maar wat)
Ja ik zal eens even iets verzinnen en inderdaad gewoon iets bevestigends sturen.
Goed idee, gewoon bevestigen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven