Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
Mag niemand jouw pakket voor je afhalen dan? Dat is ook raar... Als je nu ziek in bed ligt, heb je gewoon pech dus?
Nou ja, die ene moet ik nog even afwachten hoor of die doorgaat.

Ja Heleen, in nood mag iemand je pakket ophalen. Ik wacht eerst tot ik alles zeker heb qua datum en tijd. Het gaat in die branche ook vaak dat je zo een afbericht krijgt omdat de scene bijv. geschrapt is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Overal staat dat je de groene kool 5 min moet koken. Maar het is na 5 min echt nog niet te vreten.

Ben even klaar met de potten en pannen. Maak het straks wel af.
Ik heb zaterdag een meet van een ander forum. Nu beetje heen en weer aan t mailen om af te spreken.

De organisator blijkt behoorlijk eh.... hot te zijn
quote:Moonlight82 schreef op 01 maart 2012 @ 14:53:

Handig adresje om te kennen. Ik heb dagen dat een gewone supermarkt me een beetje aanvliegt, zoveel spullen, zoveel mensen, zo onoverzichtelijk. Dan kan ik mooi hierheen gaan.

Zóó herkenbaar,dan sta ik daar met mijn wagentje,en dan denk ik laat ik eens helemaal andere boodschappen in mijn wagentje leggen.. en dan kom ik bij de kassa en dan liggen er de oude vertrouwde etenswaren in die ik al jaaaaren koop..

Ik kijk ook vaak in de wagentjes van anderen en dan denk ik héé dat kan ik ook wel eens meenemen. maar dan ben ik de volgende keer in die winkel en dan vergeet ik het weer.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:helene31 schreef op 01 maart 2012 @ 13:42:

[...]

Woon jij op het platteland ofzo?

Ik heb ook altijd op het platteland gewoond,op een boerderij.véél dieren.

Veel vriendjes en vriendinnetjes die bij ons rondstruinde. Veel aanloop ook bij ons thuis. goeie herinneringen aan. zou soms weleens terug willen naar die onbezorgde kindertijd.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:lichtbron schreef op 01 maart 2012 @ 17:56:

[...]

Ik heb ook altijd op het platteland gewoond,op een boerderij.véél dieren.

Veel vriendjes en vriendinnetjes die bij ons rondstruinde. Veel aanloop ook bij ons thuis. goeie herinneringen aan. zou soms weleens terug willen naar die onbezorgde kindertijd.Het was geen aanval, meer verbazing dat ze zo lang onderweg is naar de dichtstbijzijnde winkel.
Ha lieve forumvriendinnen

Ik heb een paar dagen niet meegelezen. Heb het heel druk gehad en ben doodop. Vanmiddag bezig geweest met een nieuw UPC pakket. Alles draadloos nu. Het ging gelukkig makkelijk. Nu nog een tablet

Hoe is het met Joon, bron?
Oh gezellig een meet Moon, een meet met zijn 2e?

He Ans, he Bron.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nee haha met een enorme groep juist. Ik heb me nooit zo verdiept in degene die het organiseert, ook niet in wat hij schrijft. Alleen toen ik die foto zag dacht ik: Hmmm interessante man
Leuk, gaan jullie wat drinken of eten met zijn allen?
In principe wat drinken. Er is ook een etentje achteraan maar dat doe ik alleen als het echt heeeeel gezellig is. Omdat ik eigenlijk ivm financiën niet meer zomaar uit eten ga.

Ik ken deze mensen nog niet dus kan dat nog niet echt inschatten.

Als het niet echt loopt vind ik het sowieso zonde van mijn geld
Anders nodig je de lekkere man een andere keer uit voor een wat intiemere meet.

Gezellig, een etentje bij kaarslicht bij jou thuis. Is nog goed voor de portemonnee ook.
Ja ik zou mij ook niet vastleggen aan een etentje dan. Hoewel ik ook gewoon niet zo meeterig ben met onbekenden en grote groepen.

Maar wie weet hoe leuk het gaat worden.
Hahaha ik weet niks van die man hoor. Misschien is ie wel getrouwd of heeft ie een bloedmooie vriendin die ook komt zaterdag. (er zitten ook stelletjes op dat forum maar t ontgaat mij altijd wie bij wie hoort)

Ik heb wel zijn facebookadres maar ben niet eens nieuwsgierig genoeg om dat te gaan zitten uitpluizen.

Ik kijk zaterdag wel ff of het echt wat is.
Ik weet ook niet waar men wil gaan eten. Als low-budget ook een optie is dan ben ik daar wel voor.

Maar ik moet maar ff afwachten. Het is niet uber-georganiseerd dus ik moet me vooral niet druk maken. Zorgen dat ik thuis avondeten heb voor de zekerheid.
Als je lage verwachtingen hebt, kan het bijna niet tegenvallen.
Nee pcies.
Prijs is onder de 15 euro en er is al gereserveerd, lees ik.

Vind ik keurige prijs, het is in Amsterdam.

Dan eet ik wel mee

(en ik zal het onthouden voor misschien ooit een meet van dit forum)

Leuk ik heb er zin in Ga wat leuks aantrekken en heb vandaag ook mijn hakken ingelopen. Gek genoeg zijn mijn voetklachten juist minder geworden daardoor.
Klinkt goed, Moon.

Ik duik er denk ik vroeg in vandaag, hopelijk heb ik dan morgen meer energie.
Ik ga het ook niet laat maken.

Vanavond ook niks spannends hier als plaatjesplakkers, vivaverzet of een te-organiseren-bannelingen-feestje.

Kan vroeg naar bed
Ja hoor, je kan met een gerust hart naar bed. Saai he
Die forumfossielen worden ook oud kennelijk
Dit forumfossiel gaat een glas rode wijn inschenken
Ik ga me er vanavond aan houden, 12 uur en niet later . Hoop ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven