twee liefdes...........nieuw topic...

20-07-2007 11:41 3608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..

Thea..........mss wel...

Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...

Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..

Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..

Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.

En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..

En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..

Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......

En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...

Maar verder is die wel heel lief hoor..

maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..

Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..

En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..

Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..

Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
Het is ook een mooi nummer he? Niet alleen een mooie tekst, maar ze zingt het ook mooi.

Ik ben ook al heel lang bij mijn nummer 1. Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij jou. Hij is ook niet een van de makkelijksten (ik ook niet trouwens) maar we hebben al zoveel samen meegemaakt, dat gooi je inderdaad niet zomaar weg. Ik wil dat wat ik voor nummer 2 voel niet zomaar een bevlieging noemen, daarvoor zit het te diep denk ik..Maar t feit dat ik gevoelens kreeg voor een ander zegt toch ook wel iets over de relatie met mijn nummer 1..Het gaat nu al een tijdje niet echt goed (hij zit met psychische en lichamelijke problemen). Er is niet veel ruzie maar er zijn wel spanningen..Beetje moeilijk uit te leggen allemaal..

Ik heb er wel eens aan gedacht om bij hem weg te gaan, zelfs al een paar keer op t punt gestaan (al voor nummer 2) maar telkens was er iets wat me weerhield..En we hebben ook 3 kinderen samen, daar moet ik ook aan denken..

Waarom wil jouw nummer 2 pas in april de knoop doorhakken? Is daar een reden voor? Waarom niet nu of over een jaar?
Goedendag allemaal,

Ik heb echt heel goed nieuws.

me nummer1 en ik zijn weer bij elkaar.

ik heb echt een heel heftig weekend achter de rug.

waarbij ik hem echt alles verteld heb van de afgelopen tijd.

Ook van nummer 2 heb ik alles verteld.

Ik moest het echt kwijt.

En dat ik ondanks alles heb toch wel graag terug wilde.

En ja naar een korte bedenktijd( 2 dagen) is hij terug gekomen.

En wil echt verder met me.

met me nummer 2 heb ik alles via mail uitgesproken.

en hij kan me ook echt loslaten.

en of dit de juiste keuze is nu kan ik natuurlijk niet zeggen.

maar het voelt wel erg goed.

ik heb echt weer vlinders in me buik.

Ja ik denk dat ik toch wel kan zeggen dat ik echt van hou.

natuurlijk zijn we er nog niet.

maar iets in me zegt

dat we het wel redden.

dus hopelijk kom ik hier niet meer

iedereen het beste.
Jaikke, dat klinkt goed, ga er voor meid, ik wens je heel veel geluk toe.

Misty, wij hebben ook 3 kinderen, de oudste is al het huis uit om te gaan studeren. de tweede bijna en de derde blijft nog wel een tijdje thuis wonen. Wij zijn 9 jaar geleden bijna uit elkaar gegaan maar besloten op het laatste moment te vechten voor ons huwelijk, met een best wel positief resultaat. Wat ik wel met Nr2 ervaar is dat een relatie zo veel gelijkwaardiger kan zijn dan in mijn huwelijk het geval is. Dat heb ik nooit zo beseft tot ik met Nr2 ging praten en hij mij deed inzien dat sommige dingen die ik accepteerde ik best wel tegen mocht protesteren.

Er is inderdaad een reden waarom Nr2 tot april wil wachtten, ik begrijp die reden wel maar kan het hier niet uitleggen omdat het dan te herkenbaar wordt. Ik moet het nog zien hoor, hij blijft toch hopen dat ze er uit komen. Het is best wel een vreemde situatie dat we met elkaar bespreken hoe we onze huwelijken kunnen verbeteren. Ik wil graag zien dat hij gelukkig is en ik denk eigenlijk wel dat hij hetzelfde voor mij wilt. Ik denk ook niet dat het bij mij een bevlieging is, de gevoelens zitten er al te lang en te diep. Als ik vanaf nu nooit meer zal zien of horen zal hij toch voor altijd een bijzonder plekje bij me in nemen.

Ik heb hem net een lange email gestuurd, volgende week zijn we allebei op vakantie, misschien zullen we elkaar eenmaal zien op de vakantie bij een feest van een collega, we gaan het proberen maar onze partners zijn er ook bij dus is het in ieder geval veilig en kan het niet uit de hand lopen.

Even een hele rij knuffels voor Snuf en Misty en voor iedereen die het nodig heeft, including myself.
Jaikke: Dat is goed nieuws!!! Ik weet jouw verhaal niet meer (moet ik weer 85 pagina;s doorlezen :S) maar je zet er nu definitief een punt achter met nummer 2?? Knap hoor!!! Ik wens je heel veel geluk en liefde toe met je nummer 1 :D

Thea83: Ben je bang dan dat het uit de hand gaat lopen als jullie met zijn tweeen zijn? Zijn jullie toch wel vaker? Ik heb mijn nummer 2 een brief geschreven die ik hem morgen mail (denk ik ) Misschien is dit forum ook niet zo'n goed idee soms...Het is voor mij ( en mijn nr 2 ) gewoon beter als er geen of minimaal contact is...Het kan nooit wat meer worden dan vriendschap en daar zit hij blijkbaar niet (meer) op te wachten...
quote:MistyVienna schreef op 10 maart 2008 @ 16:15:

Thea83: Ben je bang dan dat het uit de hand gaat lopen als jullie met zijn tweeen zijn? Het antwoord is dubbel, ja en nee, ik denk dat het wijs is om ons niet in situaties te plaatsen waar het uit de hand kan lopen. hoewel ik het soms wel wil dat het eens uit de hand liep en ik dan zeker weet dat hij net zo met die gevoelens knokt als ik. Er is hier weleens gezegd, je bent verliefd, geniet er van, maar dat doe ik absoluut niet.
Jaikke, ga dan nu echt voor je nr1 en ga samen met hem weer genieten. Ik wens je veel sterkte met alles.

Thea is het niet vreemd dat jullie liefde naar elkaar nooit is uitgesproken? Ik ben misschien heel vreemd maar voor mij is er niks als er niks is uitgesproken door 2 mensen naar elkaar toe. Alles daarvoor is schemergebied en speelt zich dan vooral af in je hoofd. Hoe jij de dingen ervaart, opvat. leest en hoor.

Vind het heel apart dat je praat over het hebben van een Nr2 als er niks is uitgesproken.

Misschien ben ik wel gewoon niet romantisch genoeg ofzo. Voor mij zal het toch voelen als een eenzijdig iets van mijn kant.
Hallo allemaal

Ik heb mijn nummer 2 zojuist gemaild. Ik heb hem gevraagd of hij van de week nog tijd had om te MSNen ofzo omdat ik ook nagedacht had!

Ik ga hem vertellen dat ik ermee kap, dat ik hem verwijder uit mijn Hyves.Dat is ECHT het beste op dit moment.

Dat laatste weet hij nog nit, dat vertel ik hem dan wel, als hij in ieder geval tijd vrij kan/wil maken en anders weet ik genoeg!

Ik hou jullie op de hoogte

X Misty
Verbazendwekkend om hier te lezen hoe bij een aantal vrouwen hun midlifecrisis uitwerkt in volslagen ongecontroleerd puberaal gedrag. Veel van wat hier geschreven wordt zou mooi studiemateriaal zijn voor een perfecte afstudeerscriptie van een aankomend psycholoog of psychologe.

Bijkomend voordeel is waarschijnlijk dat mams de eigen pubers 100% begrijpt als die zich zelf eens net zo als mams compleet verliezen in een onvoldoende beantwoorde liefde.
Lieve allemaal,

ik lees hier elke avond jullie stukjes over nrs 1 en 2. ikzelf zit nl. in eenzelfde situatie en dat al sinds november 2006!! heel erg verliefd op een collega. dat gebeurde eigenlijk toen hij me vertelde dat hij bij z''n vriendin weg was. hij nam me min of meer in vertrouwen. daarvoor vond ik hem altijd al erg leuk maar heb bewust niks aan andere gevoelens toegelaten omdat hij een vriendin had.. (ben zelf 19 jr getrouwd en 2 kids). ben nog steeds gek op mijn nr 1. was ook heel erg verward over de gevoelens die ik ineens weer herkende als verliefdheid!

en ja toen begonnen we te mailen. en daarna te sms'en. en samen lunchen en bij afdelingsuitjes hele avond samen dansen. met hem meerijden naar huis. maar al die tijd nooit iets aan lichamelijk contact. zelf durfde ik daar niet mee te beginnen. Ja 1 keer na een afdelingsfeest toen hij me naar mijn auto op een parkeerplaats bracht heb ik het gewaagd hem 3 zoenen te geven waarvan de derde op zijn mond. En toen heel snel uitgestapt. enfin, zo gaat dat dus al ruim een jaar. de laatste tijd wordt het steeds gewaagder. ook de mailtjes en de sms jes eindigen allemaal met xxx of andere lieve afscheidsgroetjes. Nu ben ik erachter gekomen dat hij met 2 vrouwen ook nog iets heeft en met hen wel meer doet als met mij. ik kreeg echt een hartverzakking toen ik daar achter kwam. heb er echt dagen over liggen piekeren. snap nu ook wel dat het voor hem een spannend spel is. ik mag misschien maar blij zijn dat dat bij ons niet is gebeurd maar gek genoeg wil ik hem nu nog veel meer !! wat is dat toch , waarom zijn de players degenen die ons t meest aantrekken ???? heb heel erg getwijfeld om dit hier te plaatsen want ben altijd bang dat identiteit op een of andere manier wordt ontdekt... maar goed, ik moet het toch een keer kwijt ! wordt er echt gek van. naja, zoals jullie hier allemaal. het is slopend maar tegelijkertijd kan ik niet zonder ....
quote:puk69 schreef op 10 maart 2008 @ 17:06:

Thea is het niet vreemd dat jullie liefde naar elkaar nooit is uitgesproken? Ik ben misschien heel vreemd maar voor mij is er niks als er niks is uitgesproken door 2 mensen naar elkaar toe. Alles daarvoor is schemergebied en speelt zich dan vooral af in je hoofd. Hoe jij de dingen ervaart, opvat. leest en hoor.

Vind het heel apart dat je praat over het hebben van een Nr2 als er niks is uitgesproken.

Misschien ben ik wel gewoon niet romantisch genoeg ofzo. Voor mij zal het toch voelen als een eenzijdig iets van mijn kant.

Het is moeilijk uit te leggen, wat er wel is besproken is dat onze "vriendschap" heel intens is. Anderhalf geleden had ik nog nooit iets over een emotionele verhouding gehoord en nu zit ik er middenin. Het heeft ook best een tijd geduurd voordat ik dat toe wilde geven. Ik ging er eerst van uit dat we gewoon hele goede vrienden waren. Het verschil is dat we steeds meer aan elkaar dingen aan elkaar vertelden, dingen die je eigenlijk alleen met je partner moet bespreken, smsjes die gewist werden, niet eens zo zeer om de inhoud maar meer om de hoeveelheid die niet uit te leggen zou zijn. Het is niet zo dat het alleen van mijn kant afkomt, ik reageer wel sneller maar dat zit is mijn karakter. Als ik niets laat horen dan neemt hij wel contact op, niet gelijk maar meer dan een paar dagen zit er niet tussen. Zelfs toen hij vorig jaar in het buitenland was zaten we een paar keer per week een uur aan de telefoon.

Hoewel we niet met zoveel woorden gezegd hebben dat we meer voor elkaar voelen, het is eigenlijk door alles heen duidelijk.

Ik heb heel wat afgegoogled het afgelopen jaar over "emotional affairs" en ik vond het zeker in het begin moeilijk toe te geven dat dit een juiste benaming was voor waar wij mee bezig waren.

Pinky, jij zit ook middenin die verwarrende fase. Ik heb altijd gedacht dat als je al verliefd wordt je er voor kan kiezen om er niets mee te doen, maar oh wat is dat moeilijk.
Thea, duizendmaal dank, nu weet ik de juiste naam voor dat wat Pukman heeft gehad (geen geintje, ik zit meteen te googelen). Pukman zal deze benaming trouwens ook wel afwijzen maar in het eerste wat ik las herkende ik veel van Pukmans gedrag in het verleden.
Het is veel moeilijker om de emotionele kant van de affaire op te geven en te verwerken dan de sexuele kant. Dit geld voor mij, voor mijn nr2 en ook voor mijn man.
Hi Puk, dat is dus ook het geval bij mijn collega, hij heeft bv gezegd zolang er geen sex bij te kijken er niets aan de hand is. Helaas is dat een naïve gedachte.
Die naieve gedachte van Pukman heeft ons naar de afgrond gebracht. Ben blij hier is iets over te lezen, meestal gaat het over affaires met sex en dat is toch wezenlijk anders. Ik denk dat veel mannen de term emotionele affaire niet begrijpen, ze noemen het gewoon goede vrienden.

En ze willen ook absoluut niet de schade zien die dit teweeg brengt.
quote:puk69 schreef op 11 maart 2008 @ 10:37:

Die naieve gedachte van Pukman heeft ons naar de afgrond gebracht. Ben blij hier is iets over te lezen, meestal gaat het over affaires met sex en dat is toch wezenlijk anders. Ik denk dat veel mannen de term emotionele affaire niet begrijpen, ze noemen het gewoon goede vrienden.

En ze willen ook absoluut niet de schade zien die dit teweeg brengt.Niet alleen mannen Puk, ik weet dat ik hiermee fout zit, daarom worstel ik hier zo mee. Als ik dan jouw reactie hier lees schaam ik me diep.
Net terug van mijn lunchpauze, weer eens diep nagedacht, o.a. naar aanleiding van Puk. Collega en ik zien elkaar minimaal 12 dagen niet, weer besloten dat ik van deze gelegenheid gebruik moet maken om het contact drastisch te verminderen, niet alleen noodgedwongen nu maar ook in de toekomst.
Hallo allemaal, daar ben ik weer eventjes,

Jaikke, go for it!

Pinky, ik begrijp je gevoelens, je hebt zo'n tijd zitten zweven, de aandacht van een andere man, maar jemig, wat moet het pijn gedaan hebben te weten dat hij nog 2! 'anderen' heeft, ja, wees blij dat je niet verder bent gegaan, en loop hard weg! Als je nog van jou nr1 houdt!

Lees anders dit hele topic eens goed door, het verdriet waar je in terecht kan komen als je hiermee verder gaat of als het uitkomt, zet hem letterlijk 'uit', en schrijf het hier van je af!

Met mij gaat het gelukkig nog goed, we ( nr2 en ik) weten precies waar we aan toe zijn, het is zo fijn te weten dat hij mij nooit kwijt wilt, en sinds ik mij afstandelijker opstel, komt alles vanzelf goed,

alle anderen groetjes heb geen tijd meer, anna
Hallo

Mijn nummer 2 heeft nog niet gereageerd op mijn vraag of we deze week misschien op MSN konden praten. Hij heeft mijn mail wel gelezen..Ik hoop dat ie nog reageerd en doet ie dat niet dan verwijder ik hem van t weekend zonder te zeggen uit mijn Hyves..Ik vind alleen dat " onze vriendschap" het waard is om op een goeie manier afgesloten te worden. Blijkbaar heeft hij er geen interesse meer in....Had ik hem maar nooit gemaild en hem gewoon verwijderd....

Misty
Hallo allemaal,

Jeetje, ik let even niet op en.... bladzijden vol geschreven.

Wat fijn om te zien dat een aantal "oud-gedienden" hier ook nog meeleest, fijn om ook weer eens iets van jullie te lezen.

Wat een heen en weer allemaal, jezelf beheersen om toch maar niet...., moeilijk hoor!

Welkom pinky, schrijf maar lekker van je af hoor, het helpt je om je gedachten te ordenen,

Hier gaat alles zijn gangetje, als het een beetje meezit .... dan ontmoet ik mijn nr. 2 weer eens, even afwachten nog, want het werk gaat voor het meisje/ventje, we komen beiden om in het werk. Ik verheug me erop, maar ben wel heel erg realistisch, wat niet kan, kan niet. We zullen zien.

Heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
anaianai en knipoogjes, thnx voor jullie steun. ik kan echt niet voor hem weglopen, ten eerste omdat t een collega is en ten tweede ik ben echt nog te verliefd... ga hem snel zien voor een afspraakje, kan er niet teveel over zeggen maar heb nu al kriebels in mn buik als ik eraan denk.. t zal do of vrijdag zijn... jullie horen de afloop wel. vandaag weer hele lieve smsjes gehad en mail..... zo heerlijk, t is echt verslavend hoewel ik weeet dat ik beter kan stoppen. heb wel gesolliciteerd trouwens, dus als dat gaat lukken misschien is het dan een moment om te stoppen...?
Pinky,

Anna heeft gelijk. als je kunt, probeer dan niet verder te gaan en te stoppen nu het nog kan.

Het levert meestal veel verdriet op, een emotionele achtbaan waar je als je daarin zit niet zomaar uit kunt stappen.

Natuurlijk is het een heerlijk gevoel, verslavend ook! Het is gewoon fantastisch. Er is echter ook een maar...., een hele grote maar. Iedereen hier weet dat een nr. 2 verdriet met zich meebrengt, op wat voor manier dan ook. Of omdat het uitkomt, of omdat hij niet doet wat jij hoopt dat hij doet (niet direct antwoorden op een mail of sms), of omdat je niet bij hem kunt zijn als je dat wilt.

Het kan goed gaan, ik weet dat uit ervaring, maar ook ik vraag me regelmatig af: hoe lang nog....?

Genieten ligt hier heel dicht bij verdriet, weet waar je aan begint.

Probeer in ieder geval met beide benen op de grond te blijven staan.

Ik zit om mezelf te lachen, hoor wie er waarschuwt!

x Knipoogje
Hallo allemaal

Hier weer een berichtje van mij.

Wat een gedoe allemaal. Wetende dat het niet goed is. Maar er niet mee kunnen stoppen. Ik smelt voor hem als ijs voor de zon. Gisteren weer met hem gezoend. Het is fout maar ik kan niet zonder hem. Ik trek steeds naar hem toe en hij naar mijn. Ik krijg hem niet uit mijn hoofd, dus laat ik het maar over me heen komen. Dat doe ik al jaren zo. Wat een betekend zo'n aantrekkingskracht. Wat moet je ermee, terwijl je getrouwd bent. Ik geniet er van. Ik kan niet zonder hem. Ik heb zoveel pogingen gedaan maar het lukt niet of ik wil het niet. Hij zit zo in mijn hart. Het is fout ik weet het, maar..........wat is dit nou?

Gelukkig kan ik het van me af schrijven. Je draagd een groot geheim met je mee.......

Groetjes Lenneke
Jaikke,

Ik had ook nog niet op jou gereageerd, sorry het hoofd loopt een beetje om hier.

Ik kan maar één ding zeggen, geniet ervan! Het is gewoon niet anders, we kunnen niet anders, nr. 2 zit in ons bloed, nr. 2 is verslavend, nr. 2 is gewoon zo heerlijk!

Ik vind het nog steeds zo vreselijk knap en moedig dat anderen wel een keuze kunnen maken!!!

Lenneke,

Zie boven, en ja we dragen allemaal een heel groot geheim met ons mee. Ik hoop dat jij dat geheim ook een plekje kunt geven bij jezelf!

Het ziet er naar uit dat de ontmoeting tussen nr. 2 en mij niet doorgaat...We hebben nog geen van beiden gezegd dat het niet lukt, maar weten het eigenlijk al wel, het lukt niet...... grote snik en zucht.....

Lukt het Josephien?

Heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
o meiden ik word gek op dit moment. ik weet dat nr 2 nu met een vriendin een afspraak heeft...... heb net ge-smst, maar natuurlijk krijg ik geen antwoord, die is met hele andere dingen bezig. vanmiddag nog wel hele lieve sms jes gehad... zucht !

morgen ga ik hem wel zien... daar hou ik me dan nu maar weer aan vast. maar o wat is t moeilijk, wou dat ik er niet achter was gekomen dat ik niet de enige ben..
Meen je dat echt Pinky, is het niet beter dat je wel achter bent gekomen?

Lenneke, het lukt toch maar niet he? Het is zo moeilijk als je hem steeds weer ziet.

Ik ga soliciteren op een andere baan, maar ik sta er nog niet helemaal achter omdat te doen.

Knipoogje, hoe vaak hebben jullie contact? Ik bedoel bv per email, sms etc?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven