sisal vloerkleed
vrijdag 2 maart 2012 om 13:59
Ik zag het laatst bij een kennis en vond het erg mooi!
Wie heeft een sisal kleed en kan vertellen of het snel vies wordt van schoenen en hoe het schoon te houden is.
Als er bijvoorbeeld een beker drinken overheen gaat, kun je dat dan met water wegkrijgen? Trekt het er erg in? Of valt dat mee?
En wie heeft er tips waar te kopen? Ik zag ze al op de ikea site en bij de kwantum, maar vraag me af wat het verschil is met de duurdere?
Wie heeft een sisal kleed en kan vertellen of het snel vies wordt van schoenen en hoe het schoon te houden is.
Als er bijvoorbeeld een beker drinken overheen gaat, kun je dat dan met water wegkrijgen? Trekt het er erg in? Of valt dat mee?
En wie heeft er tips waar te kopen? Ik zag ze al op de ikea site en bij de kwantum, maar vraag me af wat het verschil is met de duurdere?
vrijdag 2 maart 2012 om 14:04
Wij hebben er eentje van de ikea. Als er veel vocht op valt (lees een fles cola die omvalt) dan is het nog wel schoon te krijgen, maar droogt het heel erg bobbelig op. We hadden hem in de tuin over twee tuinstoelen gelegd om op te drogen, maar dat was geen succes. Die hebben we weggegooid. Daarna nog een dezelfde gekocht (toch wel mooi en goedkoop). Alleen is nu een vaas omgevallen. We hebben het kleed gewoon in de kamer laten liggen en de bobbels beginnen alweer weg te trekken. Ik hoop dat het nog echt weg gaat, want het is toch wel een fijn kleed!
vrijdag 2 maart 2012 om 14:07
vrijdag 2 maart 2012 om 14:27
vrijdag 2 maart 2012 om 14:37
zaterdag 2 juni 2012 om 16:24
Koop nooit Sisal en zeker niet bij Carpetright. Ik heb er een gekocht voor 171 euro en die had ik net zo goed in de prullenbak kunnen gooien. Er kwam een vlek en toen ik die probeerde te reinigen met vochtig doekje..kleur weg. Ze zeiden dat ik foto moest sturen naar fabriek en dat ik moest reinigen met HG vlekkenspray voor natuurproducten. Ik kon dat nergens vinden. HG gebeld, bleek helemaal niet te bestaan. Ze maakte geen spullen voor kleuronecht spul. Terug naar winkel, zei zo'n vrouw, dat spul is niet schoon te maken en foto sturen heeft geen zin. Klantenservice gebeld, Consumentebond gebeld, je kan niets en dat weten ze. Ze maken misbruik van je omdat jij leek bent en hun wel op de hoogte hiervan zijn maar natuurlijk niets zeggen. Ze willen me nu een tapijt met korting geven maar dat accepteer ik niet. Ik wil nooit meer iets met Carpetright en sisal te maken hebben.
zaterdag 2 juni 2012 om 18:34
Een sisal vloerkleed is mooi maar je moet er geen vlekken in krijgen je krijgt ze er nooit meer uit wat je ook probeert en dat ligt echt niet aan Carpetright hoor dat is nu eenmaal het nadeel van sisal ik heb er de nodige ervaring mee. Ik vind het erg mooi zo'n natuurlijk kleed nu heb ik iets anders dat veel beter bevalt en vlekken gaan er heel gemakkelijk uit : zeegras , het is mooi en natuurlijk en heel erg sterk en vlekken haal je er gemakkelijk uit.
Ik kan het iedereen aanraden!
Ik kan het iedereen aanraden!
dinsdag 12 juni 2012 om 15:16