Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
Dank, dank, dank voor de felicitaties! Uk is echt heel schattig!! Nog even hoor, dan is ie iets ouder en ben ik hier weer meer aanwezig, ik volg alles wel of course!!!!

Bevalling is KS geworden. Gelukkig hier een lijf in topconditie dus no problemo met het herstel. Moet ook wel, man, wat is een baby hard werken!
En Molly! Pas op hoor, ik zoek nog een oppas en jij woont best in de buurt toch?
Haha, 'een baby is hard werken'.

Fijn dat je zo goed herstelt! Jij weet waar ik woon, maar ik weet niet meer zo goed waar jij woont, da's te lang geleden. Stond het in de mail ergens? Kan het nog opzoeken anders, dus wie weet!
Ik zal maar geen topic voor je openen , maar Driewielertje: gefeliciteerd! En een hartelijk welkom op deze rare wereld voor de kleine man!

*jammer dat we nog steeds geen plaatjes kunnen plakken*
We zitten op 111 bladzijden.

Wat mij betreft sluiten we deze discussie. Ik heb me lang en breed bewezen.
Hoe bedoel je? Enlighten me, please.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Huh? Welke discussie? En wat heb je bewezen?
quote:martin81 schreef op 02 maart 2012 @ 18:13:

Dit was niet echt een van je succestopics qua TO he.. Trek het je niet aan. Het is niet iedereen gegeven.

Ik vond het wel een gezellig kletstopic hoor.
.
MVK en anderen: ik vond het ook een leuk kletstopic. Weer wat mensen leren 'kennen'. Dus Martin, dát heb je in ieder geval wel bereikt. Da's ook fijn, toch?

En wil je nog uitleggen waarom je de discussie die geen discussie is, wil sluiten? Wat heb je aan die 'discussie' bijgedragen de laatste tijd? Kun je ook genieten van anderen die er iets positiefs mee doen?

En wederom is dit een serieuze vraag, die net als alle anderen vragen van mij op een antwoord wacht.
Volgens mij is martje bang voor nog meer antistemmen.
.
Nerd, ons volgende landhuis is dus dankzij de KP&M81
yvonjaspers, 11 minuten geleden

Volgens mij is martje bang voor nog meer antistemmen.

Kletsen bij martini's! Nerd, open jij dat topic?

Bewezen????? Waarin heb jij je bewezen dat jij je slimmer probeert voor te doen dan jij in werkelijkheid bent???

Oh wacht even eigenlijk hoef ik dat helemaal niet te vragen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Er hoort volgens mij ook te staan: "ik heb meZELF al lang en breed...."

Of bedoel je dat je lang en breed bent?
quote:missy_acy schreef op 02 maart 2012 @ 18:56:

Of bedoel je dat je lang en breed bent?Klopt alweer een bewijs dat Martje niet zo slim is als hij zich voor probeert te doen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
.
quote:nerd_ schreef op 02 maart 2012 @ 18:44:

Nu kent iedereen "Kleine Prinses."Nooit van gehoord.
.
.
quote:missy_acy schreef op 02 maart 2012 @ 18:56:

Of bedoel je dat je lang en breed bent?

Nog altijd gezellig hier, hè!
O nerd, ik vergeet steeds n iTunes kaart te kopen zodat ik die erop kan zetten. Het is een betaal app

Wat mij betreft sluiten we deze discussie. Ik heb me lang en breed bewezen.Waarom dan? Ik vind je leuk, niet vergeten hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven