Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
He meiden. Oh fijn je weer te zien Ieb.

Thee je hebt mail van Bron.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wanneer is de begrafenis/crematie van je oma Ieb? Dapper dat je wat gaat zeggen.

Lekker weer even in je eigen huisje?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
@IBI: Mocht je inspiratie nodig hebben voor je "praatje" (sorry, weet er even geen goed Nederlands woord voor) bij de crematie van je oma, er zijn websites vol gedichten voor als er iemand is overleden. Ik heb deze bijvoorbeeld gebruikt toen ik een paar jaar geleden iets gezegd heb op de begrafenis van een medewerker. Staan hele mooie gedichtjes tussen. Voor zo ver zoiets mooi kan zijn natuurlijk.

Die ene die ik toen gebruikt heb kan ik nog steeds niet lezen zonder dat ik ga janken.
@Thee: Ik weet niet of je me je CV al gemaild hebt? Heb nog niks ontvangen namelijk. Heeft natuurlijk geen haast. Maar niet dat je hem wel verstuurd hebt, hij niet is aangekomen en jij nu op mijn reactie zit te wachten.
quote:helene31 schreef op 02 maart 2012 @ 14:43:

Leuk!

Veel plezier en houd ze wel aangelijnd he?

Niet nodig. Ik neem altijd een Tupperwarebakje met M&M's mee. Als ik ze dan bij me wil hebben rammel ik even.

Verder ook pakjes appelsap meegenomen en 2 opgerolde dekens in mijn rugtas gepropt. Wij hebben dus zitten "pickbikken" zoals de kinderen dat hier noemen. Met M&M's. Niet helemaal de ideale foto's-in-de-Libelle-picknick-maaltijd maar wel helemaal opgevreten door grut.
Ik heb ook nog een heel mooi gedicht, paar jaar geleden aan mijn vriendin gegeven toen haar moeder overleed. Uiteraard het gedicht aangepast en persoonlijk gemaakt.

Als je wilt dan kan ik het gedicht er wel bij zoeken zondag als inspiratie. Maar misschien wil je liever iets anders.
IBI, dapper dat je gaat spreken maandag. Leg het anders even naast je neer als je er zo'n hoofdpijn van krijgt.

Je hebt het hele weekend nog om iets moois te vinden. Vaak is een gedicht ook heel mooi, omdat mensen er dan hun eigen invulling aan kunnen geven.

Sterkte meis.
quote:leentjedb schreef op 02 maart 2012 @ 20:21:

[...]

Niet nodig. Ik neem altijd een Tupperwarebakje met M&M's mee. Als ik ze dan bij me wil hebben rammel ik even.

Dat werkt hier ook al. Die kleine weet precies wat er te halen valt als papa met een zak M&M's rammelt. Dan krijgt ze er 1, voor de smaak. Eigenlijk vind ik haar nog te klein voor snoep, maar af en toe mag het best. Het is toch een gratenpakhuisje.
Myleen, niet je deuren morgen opendoen in het jaguarverblijf he?

Zoals die domme, domme familie waarvan het zoontje nu in het ziekenhuis ligt met een hap uit zijn arm. Oeps, we wisten niet dat het gevaarlijk was, want we hadden het bord niet gezien.
Hahahaha Heleen, ik las het. Laat ik net vandaag een zakje m en m s hebben dus neem het gewoon mee in een bakje en dan hoeven we de auto niet uit .
Voor Mylene_Valerie, ik wil jou graag een heel fijne dag toewensen morgen en inderdaad wel de raad van Helene meegeven. Je zult het vast fantastisch vinden en ik geloof, dat het morgen ook nog mooi weer wordt.

Heeel veel plezier wens ik jullie toe......
quote:tirzami schreef op 02 maart 2012 @ 20:40:

[...]

Ik vind jou ook echt op en top een libellevrouw in je doen/laten en reageren. Zo ook Helenenummernogwat.

Ach en ik vind jou een echte Tokkie met bijpassende ava.

Dag Tirzanogwat. Veel plezier onder die negeerknop.
Heb vanochtend een proefritje gemaakt in mijn nieuwe cabrio van een bekend Duits merk. Mijn man is het er niet helemaal mee eens (zonde want hier in Nederland is het zelden mooi weer wawawa). Maar goed, heeft hij pech want ik heb hem al besteld. Overigens kost het man geen cent, ik betaal hem zelf. Als onze au pair in september komt hebben we een 3e auto nodig. Mooie gelegenheid om eens wat anders te rijden dan mijn slagschip met 8 stoelen i.v.m. grut.

Maar even "polsen" of man nou een punt heeft. Vinden jullie het raar om een cabrio te rijden in een land als Nederland? Ik neem hem dan overigens ook mee naar Frankrijk, kachel wel achter slagschip met man erin aan.
Heerlijk Leentje. Een aantal (mannelijke) familieleden rijdt hier fanatiek in een MG. 's Zomers uiteraard met de kap naar beneden. Als het boven de 15 graden is, kan dat prima.

Ik zou het gewoon doen hoor. Neem je een soft- of hardtop?
quote:helene31 schreef op 02 maart 2012 @ 21:02:

[...]

Ach en ik vind jou een echte Tokkie met bijpassende ava.

Dag Tirzanogwat. Veel plezier onder die negeerknop.Heerlijk die negeerknop. Had tiradinges niet eens gezien.
quote:helene31 schreef op 02 maart 2012 @ 21:08:

Heerlijk Leentje. Een aantal (mannelijke) familieleden rijdt hier fanatiek in een MG. 's Zomers uiteraard met de kap naar beneden. Als het boven de 15 graden is, kan dat prima.

Ik zou het gewoon doen hoor. Neem je een soft- of hardtop?Hardtop. Ik durf hem anders niet mee te nemen naar grote steden en daar moet ik toch wel regelmatig zijn voor afspraken. Niet dat hier geen vandalen/autodieven rondlopen hoor. Maar in de stad is dat risico denk ik een stukje groter. Vrienden van ons hebben een softtop en hebben hun auto al een paar keer met opengesneden dak aangetroffen. En het gedoe dat ze daar dan mee hebben (aangifte doen, verzekeringsgedoe, auto kwijt voor reparatie), niks voor mij. En je schijnt met een hardtop minder geluid te horen in de auto dan met een softop. Als ik naar Frankrijk moet rijden met die auto wil ik ook niet gek worden van de herrie.
quote:helene31 schreef op 02 maart 2012 @ 21:08:

Ik zou het gewoon doen hoor. Neem je een soft- of hardtop?O, 15 graden kan al? Dat was het vandaag al bijna!
quote:leentjedb schreef op 02 maart 2012 @ 21:30:

[...]

O, 15 graden kan al? Dat was het vandaag al bijna!

Wel handschoenen aan en een sjaal om dan, anders is het wel koud.

Verder klinkt het prima en zo'n hardtop is inderdaad fijner.
@MV: Veel plezier dit weekend! Dit weekend wordt het nog rond de 12 graden, daarna gaat het weer omlaag naar rond de 7 graden. Zijn jullie nog precies op tijd dus!

En ga je nou die jaguars lokken met M&M's? Ikke niet begrijpen.
quote:wiesje123 schreef op 02 maart 2012 @ 20:53:

Voor Mylene_Valerie, ik wil jou graag een heel fijne dag toewensen morgen en inderdaad wel de raad van Helene meegeven. Je zult het vast fantastisch vinden en ik geloof, dat het morgen ook nog mooi weer wordt.

Heeel veel plezier wens ik jullie toe......Dank je Wiesje. Hoop dat ik nog wat mooie fotos kan maken. Kom het iig wel vertellen morgenavond laat.
MV,helemaal startklaar voor de wondere wereld van dieren in het schone esbeek?

Ik hoop dat je tot in je tenen geniet! veel plezier..

Ik heb morgen een moeder/dochter-dagje..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Oh balen net. Ga ik nog even snel wat kattengrit en voer halen voor de boys, sta ik zonder portomonee in de supermarkt. Kan ik zo pissig om worden. Moest praktisch eroverheen stappen in de gang om mijn laarzen aan te doen.

Het is bloedje heet de temp. trouwens. Dus kou vind ik niet erg, hoop alleen dat het droog is.
Oh gezellig Bron. Wat gaan jullie doen?

Nee nog niet helemaal klaar maar wel allemaal te doen. Even zo kijken om de tas in te pakken. En nagels nog lakken, maar nu weet ik weer niet welke eerst en daarna moet, heb 2 flesjes. Nou kijk wel, even testen zo.
quote:leentjedb schreef op 02 maart 2012 @ 21:36:

En ga je nou die jaguars lokken met M&M's? Ikke niet begrijpen. Mooie mannen mogen er ook op af komen hoor hahahah.
Oh leuk Leentje een cabrio. Toen ik nog een partner had, hadden we ook een MG cabrio, lekkere wagen. Doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven