Piercings

19-02-2012 15:03 308 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik erg nieuwsgierig ben geworden...

Wie van de forummers denkt dat mensen met een piercing of tattoo per definitie een psychische stoornis hebben, of gebrek een innerlijke beschaving...?

(dit naar aanleiding van een ander topic waar de term stoornis en een eventueel gebrek aan innerlijke beschaving gesuggereerd werd)

En wat zegt een piercing jou over die andere persoon?

Om de spits af te bijten.

Psychische stoornis: nee.

Gebrek aan innerlijke beschaving: nee.

Wat zegt het:

Kan van alles zijn. Maar een piercing heeft voor mij meestal wel een positieve associatie. Iemand die een beetje anders is. En dat is meestal wel leuk. Een persoon is een totaalplaatje, dus ik hang niet alles op aan het al dan wel of niet hebben van een piercing.
Volgens mij waren jullie allemaal best jong ofniet voor een piercing op bep. plaatsen, hoe kwam je er eigenlijk bij om zoiets te nemen?
@Merel; Nou ik moet zeggen dat het mij in wezen ook niet zo boeit hoor als ik in de sauna ermee wordt gezien. Strand ziet volgens mij geen mens het omdat het zaakje toch in een zwembroek zit natuurlijk. Hoewel als je goed kijkt het toch wel kunt zien. Maar ja, da's natuurlijk onzin dat er mensen zo gefocusseerd naar mijn kruis zouden gaan zitten kijken. Er is heus wel wat leukers te zien.

Nou weet je, volgens mij wordt het vaak als ordinair gezien en naar mijn mening zijn er ook mensen of danwel piercings waardoor je in het totaal plaatje misschien over ordinair kunt praten. Maar ja, zoals ik al zeg, dat is dan meer of ook afhankelijk van het totaal plaatje. Ik vind voor een vrouw vooral de intiempiercings gewoon te beschouwen als erotisch. Niet geil (hoewel in andere omstandigheden ...). Maar in combinatie met mooie lingerie en dergelijke, vind ik het toch stijlvol.

Verder ben ik nooit echt gevraagd over mijn PA. Oke, ik kom dan niet in douches tezamen met veel andere mannen in verband met sport ofzo. En de paar mensen die het weten (of die ik denk dat het weten) durven er geloof ik niet echt naar te vragen.

Heb jij er wel eens van vreemden opmerkingen over gehad? Bijvoorbeeld in de sauna? An sich vind ik best dat mensen er een compliment over kunnen maken.

En toch ben ik nog blij dat ik 'm heb. Vind 'm toch inderdaad wel stoer!
@Loes: Ja ik was behoorlijk jong. Ik was ik geloof vooraan 20 ofzo. Om eerlijk te zijn weet ik ook niet meer zo goed hoe ik er toe kwam. Om eerlijk te zijn misschien toch laat ik zo zeggen 'sexueel georienteerd' en toch een beetje op zoek naar iets wat totaal onverwacht bij mij is en enigszins 'risque'. Vooral bij de eerste keer gaf het zo'n gevoel van ... binnenpret.
Jah. Ik ben wel eens aangesproken door vreemden op mijn piercings.

Ik speel hockey, ga wel eens op toernooi, dus daar wordt wel gedoucht.

Ook in de sauna wel eens op aangesproken geweest. Eigenlijk altijd positief, maar ook wel eens gehoord "vind het niets" (lekker boeien).

Op het strand/beachclub ook een keer op aangesproken. En daar gelijk een avontuurtje aan over gehouden

@loes1984. Ik heb voor mijn 18e verjaardag die hch laten zetten.

Tja waarom. Was een Beetje in de tijd van de navel piercing trend.

Ik wilde graag iets origineels, iets voor mezelf en wat stiekems. Was toen erg mezelf aan het ontdekken ook op sexueel gebied.

Na wat Google werk, ontdekte ik dus een clithood piercing. Heb er ruim een half jaar over getwijfeld, maar ook gefantaseerd.

En op mijn 18e verjaardag (2daagjes eerder dan) de stap maar genomen.

Greetz Merel
Dat zou ik dus zo'n bullshit vinden. Als mensen me in een piercing zouden aanspreken over mijn piercing met alleen de boodschap dat ze het niets vinden. Hou dan je mond vind ik. Maar het is wel leuk als iemand er eens een compliment over geeft. Ik heb er nooit iets over gehoord, dat iemand me aansprak. Tja ....misschien issie wel niet mooi :(. Weet ik veel, wie weet moet het gereedschap er ook wel bij passen zal ik zeggen .

Heb jij dan wel eens reacties gekregen van bijvoorbeeld vriendinnen die het eigenlijk wel mooi vinden maar het zelf niet zouden durven?

Hahahaha, wel een goeie opening natuurlijk om maar over je piercings te beginnen (ook wel een erg voor de handliggende eigenlijk). Maar ja, als je er tenminste nog eens een woeste middag/avond/nacht aan kunt overhouden proef je daar natuurlijk niets van . Ik denk trouwens wel dat mannen je daar wel op willen aanspreken ja.
@Merel; En oh, dat doe je goed om er tenminste ook nog een avontuurtje aan over te houden als er iemand iets over je piercings zegt. Tja, ik denk dat het voor mannen toch wel gauw (pfff, beetje voor de hand liggend) een uitnodiging is om erover te beginnen. Maar ja, daar proef je dan weer niets van :p

Hoe sta jij dan eigenlijk tegenover een tattoeage? Ik geloof dat jij die niet hebt toch? Heb je gewoon meer iets met piercings dan met tattoos? Tja het zijn natuurlijk 2 totaal verschillende dingen maar ik voeg het maar samen onder noemer 'body-art'.
Nou morgen een afspraak bij mijn piercer, kijken of ik een fourchette kan hebben.

Ben er toch wel erg nieuwsgierig naar,en als het niets is kan die ook zo weer uit.

Want dat vind ik het voordeel van piercings, ik vind tattoo's super gaaf,maar zou ze zelf niet snel nemen.

@new74, heb er vaak genoeg vriendinnen over gehoord, en ja 1 van hen heeft inmiddels ook een intiem piercing.

Maar verder niet,hoewel ze het bij mij wel gaaf vinden.

Merel
Nou Merel,

Ik ben benieuwd of het kan.

Succes morgen, ik hoor het wel hoe het afloopt.

Groetjes, Debby
Ik vind ook niet dat je aan de hand van een piercing of een tattoo iets kan zeggen over iemand. Zo ken ik mensen die laten zomaar vanalles tattoeren en ik ken ook iemand die een vlinder heeft laten tattoeren als teken voor de leukemie die ze heeft overwonnen.

Bij piercings zit er meestal geen betekenis achter, maar ik vind het bij sommigen classy, bij anderen ordinair. Maar psychische stoornis nee ;)
Enne...Merel...nu ben ik wel benieuwd.

Nog een paar kilo te gaan en dan mag ik van mezelf ook weer eens richting piercer.

Gr. Nellebelletje
quote:loes1984 schreef op 02 maart 2012 @ 19:26:

Even een vraagje aan de gepiercten hier,

Gaan jullie ook wel naar de sauna of zon je topless op het strand?

?Mijn vriendin en ik zijn beiden gepierced en gaan ook regelmatig naar de sauna en andere locaties waar we naakt zijn. Natuurlijk wordt er gekeken, het glimt en trekt tenslotte toch de aandacht. Er zijn er bij die kijken zonder schroom en er zijn er bij die proberen te verbergen dat ze kijken. Een enkeling vraagt er wat over , " deed dat niet zeer ?" en het is wel eens voorgekomen dat er een man even aan wilde voelen.... Nee, dank je. Nog nooit negatieve reacties gehad, al zullen veel mensen toch hun bedenkingen hebben.
Mijn man trekt ook wel aandacht als we in het zwembad zijn. Leuk, toch?

Ik kijk ook als ik een man zie die mooie tattoos of piercings heeft.
Merel,

Spannend, ik ben benieuwd. Ik wacht op je verslag.

Het lijkt me een hele spannende plek voor een piercing.
Mijn vrouw en ik hebben samen pas op wat oudere leeftijd (40+) een intiem piercing laten zetten.

Zij een VCH en ik een horizontale ring boven de basis van de penis op je schaamheuvel.

Helaas is mijn piercing eruit gegroeid, maar haar VCH is keurig blijven zitten. In het begin was het heel gevoelig daar beneden maar dat wordt op den duur wat minder (helaas)

Nu lees ik van Merel en Kaatje dat ze een triangel hebben laten zetten. Hier had ik ook veel over gelezen voor onze piercing, maar mijn vraag is: Kan dat bij iedere vrouw? Ik las dat je ruimte onder de clit moet hebben om te zetten??? Wat is jullie ervaring hiermee (ook het gevoel na het zetten)?
nee, triangle is afhankelijk van je anatomie.

Een goede piercer kan het nakijken, of het zou kunnen. Je moet inderdaad de ruimte ervoor hebben. Overigens heb ik geen triangle, ik heb een VCH op 3,2 dikte.
Oke Kaatje, dacht dat jij er ook een had. Maar Merel, hoe voelt dat nu?? En gaat het gevoel snel weg net als met een VCH?
Jaah hebbes, het is gelukt dinsdag.

Er kon bij mij moeiteloos een fourchette gepiect worden.

De prik was weer even gemeen,maar wel te doen, en tot nu toe heb ik weinig tot geen last gehad. Maar ben ook wel voorzichtig.

Ik vind het erg gaaf staan icm met mijn triangle, ook mijn vriend vind hem cool. Zeker wanneer ik iets voorover buig, kan je een klein glimmend ding tussen mijn billen zien zitten.

Fietsen en paard rijden (sex ook niet) heb ik nog niet gedaan, wil eerst alles goed laten genezen.

Dan merk ik wel of het wat is of niet. En als het toch een ongelukkige piercing blijkt kan die ook gelukkig zo weer uit.

Greetz Merel
Hehehe, dus het begon toch te kriebelen Merel (verkeerde woordkeuze ....mea culpa). Het verbaasde me trouwens dat die triangle anatomisch afhankelijk is. Is dat dan bij die Fourchette ook? Ik moet er zelf wat zetten betreft volgens mij niet aan denken .....volgens mij doet het verschrikkelijk pijn.

Maar goed, misschien heb je 'm al (en misschien ben je nu wel herstellende) maar hopelijk is het toch iets geworden wat je wilde/hoopte.
@penopauze,

Je anatomie moet idd geschikt zijn voor een triangle, maar hoe en wat daar durf ik geen antwoord op te geven (piercer vragen).

Ik had eerst ook een "gewone" clithood piercing, horizontaal een ringetje.Deze was echt puur voor de sier, en gaf eigenlijk geen extra gevoel.

Maar ik wilde perse een ringetje omdat ik dat veruit het mooiste vind staan.

Na 2 jaar heb ik deze dus gewisseld voor die triangle omdat ik iets zocht wat meer gevoel gaf maar optisch het zelfde moest zijn als mijn HCH.

Zeker in het begin had ik zoiets van "what the f..k" WOW lekker.

Toen kwam een moment dat ik die te veel van het goede vond,en hem eigenlijk wel kwijt wilde.

Maar ik ben wel een doorzetter,wat ook dat gevoel went.

Natuurlijk voel ik die piercing soms met bep bewegingen wel zitten maar niet op een hinderlijke manier.

Het is nu gewoon een zeer leuk speeltje, helemaal wanneer er op de juiste manier mee gespeeld wordt.

Merel
@Merel: Eerlijk waar ja? Dat die triangle dan wat too much is? Dat wil zeggen, op sommige momenten dus?

Ik moet zeggen dat ik mijn PA eigenlijk zelden voel zitten. Hooguit dat het wel eens wat knelt bij strak ondergoed maar dat is dan eigenlijk zo'n beetje alles. Op de een of andere manier heb ik het idee dat alleen voor vrouwen en dan met name de clitorale piercings, dat dat de enige piercings zijn die een extra stimulans geven. Mijn piercing geeft MIJ geen extra gevoel moet ik zeggen. Het is dus voor mij echt het estetische
@new74 dat gevoel heb ik in het begin idd even gehad, inmiddels is dat zeker niet meer het geval.
Oh verdorie Merel. Zie nu pas je andere post!

Kijk aan gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, heel veel plezier ermee!
Zijn er nu eigenlijk uberhaupt verschillende piercing-sieraden die je bij de fourchette kunt krijgen? En qua stimulatie lijkt het me niet veel (meer) te doen wel?
Geen idee welke sierraden er allemaal voor zijn, zullen vast wel bestaan.

Ik heb niets met al die glimmertjes,steentjes.kleuren enz enz.

Mijn fourchette is een simpel gebogen staafje van metaal.

En nee een fourchette is voor de looks, geeft geen stimulatie.
Gaaf Merel, dat de piercing gezet is.

Ik ben benieuwd of die niet in de weg zit met paardrijden of fietsen. Ik denk dat het wel meevalt. Bij mijn labia piercings is het soms opletten of de ringetjes goed liggen.

Groetjes, Debby

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven