Tja, en dat was het dan.... deel 2

31-01-2012 14:51 3880 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zullen we hier maar verder gaan met onze verhalen naar aanleiding van de post van allalone.

"Goedenavond,

Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...

God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...

Allalone...".

Hoop dat jullie het allemaal kunnen vinden, want ik kan die steun en schoppen onder mijn kont nog niet missen.
poef
quote:wouvin schreef op 03 maart 2012 @ 11:30:

pumukele, ik heb al mijn berichten verwijdert. Het gaat niemand wat aan, wil jij ook mijn qoutes verwijderen, we hebben als je wil wel contact per mail

okee

zo goed???
One day I fly away,

Leave your love to yesterday
k ben er weer...Pum.
quote:nightnurse schreef op 03 maart 2012 @ 12:00:

k ben er weer...Pum.mooi zo!!
One day I fly away,

Ja wat betreft studie.... Heb twee weken terug thuisstudie aangevraagd (veel banen gehad na eerste studie, maar via loopbaancoach achter veel gekomen). Dus daar kan ik mee gaan beginnen, plus dat ik een nieuwe baan moet zoeken. Ene kant fijn hoor, eindelijk te weten wat ik wil, andere kant is de focus zo moeilijk nu, zucht....

Hij zei dat hij dit weekend zou proberen wat meer duidelijkheid op mail te zetten, dingen uit te leggen. Of even zou bellen. Hij belde gisteravond even, maar zat net bij vriendin in de auto. Zooo irritant, ik zit er nu gewoon op te wachten grrrr! Die onzekerheid is killing. Zo maar even iets stoms doen om me bezig te houden, was draaien of boodschappen doen ofzo.

En ik sluit me aan bij anderen, ik HAAT het weekend ook.
Hee, ik ben ook weer even hier.

Hoe gaat het allemaal. Weekenden suck, inderdaad. Hoewel ik dit weekend genoeg te doen heb. Vanavond naar schouwburg met dochter, morgen verjaardagsfeestje bij mijn neefje. Het scheelt ook dat dochter thuis is, is een echt gezelligheidsdier. Zal dus niet veel on-line zijn. Maar jullie redden het ook wel zonder mij.

Kijk naar buiten en zie na de lange winter dat de sneeuwklokjes en krokusjes de kop weer opsteken. Dat gaan wij ook doen. Na deze donkere periode steken wij ook onze kopjes weer op en gaan bloeien in volle pracht. Een beetje kitscherige vergelijking, maar het werkte vanmorgen wel voor me. Dus hoop dat het voor jullie ook werkt. Verdriet blijft, maar ik probeer nu uit te kijken naar alle dingen die ik nog wil en kan doen. Dus voor nu even een positieve stemming. Wens dat jullie ook allemaal toe!
quote:kunstje schreef op 03 maart 2012 @ 13:38:

Hee, ik ben ook weer even hier.

Hoe gaat het allemaal. Weekenden suck, inderdaad. Hoewel ik dit weekend genoeg te doen heb. Vanavond naar schouwburg met dochter, morgen verjaardagsfeestje bij mijn neefje. Het scheelt ook dat dochter thuis is, is een echt gezelligheidsdier. Zal dus niet veel on-line zijn. Maar jullie redden het ook wel zonder mij.

Kijk naar buiten en zie na de lange winter dat de sneeuwklokjes en krokusjes de kop weer opsteken. Dat gaan wij ook doen. Na deze donkere periode steken wij ook onze kopjes weer op en gaan bloeien in volle pracht. Een beetje kitscherige vergelijking, maar het werkte vanmorgen wel voor me. Dus hoop dat het voor jullie ook werkt. Verdriet blijft, maar ik probeer nu uit te kijken naar alle dingen die ik nog wil en kan doen. Dus voor nu even een positieve stemming. Wens dat jullie ook allemaal toe!

Uhh wij redden het echt niet zonder jou!!! alleen als je beloofd dat je het fijn hebt en leuke dingen gaat doen.

ik hoop dat je gelijk hebt met die lente dingen. verekkte eenzaam nu.

geniet met je dochter leuk gezellie samen en zeer waardevol. blijf in die mood oke??

dikke knuf
One day I fly away,

Ik zal vanavond ook wel weer een flashback krijgen. De laatste keer naar de schouwburg was het Het. Maar ik verdom het om Het dat ook van mij te laten afpakken. Ik heb altijd genoten van dans en zal dat blijven doen. Ik heb zelfs een ticket gekocht voor een voorstelling op onze "trouwdag" en daar ga ik alleen heen! Ik redeneer maar zo: als ik thuis blijf zitten weet ik zeker dat ik een K*tdag en avond ga hebben. Als ik probeer er wat van te maken, heb ik in elk geval kans dat het leuk wordt. En als het niet leuk is, kan ik altijd nog naar huis gaan en verder kniezen. Maar goed, nu heb ik een grote mond. Voor hetzelfde geld stort ik morgen ook weer in, maar dan nog krabbel ik wel weer op.

Dus hup Pum, jij kan voor morgen ook best iets verzinnen om te gaan doen en als het niet leuk is, ga je gewoon naar huis. Voor mijn part ga je ergens op een terrasje zitten om mensen te kijken. Je weet nooit wat er kan gebeuren.

Liefs voor iedereen.

Habithere en Problemo, hoe vordert de verhuizing? Jullie krijgen vast een mooi nieuw plekje.

Nightnurse aan het werk?

Gettingwise, spannend toch om aan een andere studie te beginnen en binnenkort zijn die watten uit je hoofd verdwenen en kun je jezelf gewoon weer concentreren.

Tirusha, succes met het weer op kamers wonen (ik hoorde trouwens gisteravond in de pauze van de film bijna jouw verhaal vertellen, vandaar mijn vraag of je naar de film was geweest).
Meiden,

Elke x als je denkt dat t wat beter gaat, gebeurt er iets waardoor je onder uit klapt....

en om dan weer op te krabbelen, je hoofd in de wind te gooien en door te zetten....de vechtlust kost zoveel energie, maar doorgaan doen we.!

it takes 2 steps forward and 1 step back....ja, zo duurt t n eeuwigheid om te komen waar we willen zijn.
quote:nightnurse schreef op 03 maart 2012 @ 14:43:

Meiden,

Elke x als je denkt dat t wat beter gaat, gebeurt er iets waardoor je onder uit klapt....

en om dan weer op te krabbelen, je hoofd in de wind te gooien en door te zetten....de vechtlust kost zoveel energie, maar doorgaan doen we.!

it takes 2 steps forward and 1 step back....ja, zo duurt t n eeuwigheid om te komen waar we willen zijn.

Iets wat je met ons wilt delen of liever voor jezelf houden?

In het begin had ik zelfs het idee van 1 stap voorwaarts, 2 terug. Maar inmiddels ben ik bij 2 voorwaarts en 1 terug. Dus ja, het zal een hele tijd duren voor we zijn waar we willen, maar misschien leren we onderweg wel hele mooie dingen. Ik weet dat ik het kunstje van 25 jaar geleden langzaam maar zeker weer aan het terugvinden ben. En dat is een hard, pijnlijk maar ook prettig proces. In de loop van de relatie ben ik mezelf kwijtgeraakt en heb me overdreven aan hem aangepast (eigen schuld hoor, ligt niet alleen aan hem). En dat hoeft nu niet meer.

Blijft natuurlijk toch dat ik me bij tijd en wijle ontzettend alleen voel, en mijn maatje en geliefde mis. Die rotacties van Het probeer ik van me af te laten glijden. Dat is een ander persoon, niet degene die ik kende.

Heel veel sterkte en liefs.
Wat is kunstje toch een lieverd, zo met iedereen begaan :-) Goed dat je tot jezelf komt en dat je dingen blijft ondernemen. Krachtig! En goed dat je schouwburg niet gaat ontlopen daardoor, bouw er nieuwe herinneringen op! De volgende keer dat je gaat is het al niet meer; de laatste keer was met hem, maar toen was ik naar die en die voorstelling.

Maar zoals alles heeft ook dat weer tijd nodig. Stom iets he tijd! Zoals dat ik weet dat hij dit weekend contact met mij gaat opnemen, ik ben er zo zenuwachtig voor. Wat zal hij zeggen, komt er hoop, wordt de deur helemaal dichtgegooid? Weet toevallig dat hij vanavond een verjaardag heeft, dus denk dat het morgen zal worden. Gelukkig ga ik straks zelf ook weg.

Geduld geduld.... Dat is nou net een eigenschap die ik helemaal niet bezit, geduldig zijn. Nu nu nu! Zucht....
quote:gettingwise schreef op 03 maart 2012 @ 15:48:

Wat is kunstje toch een lieverd, zo met iedereen begaan :-) Goed dat je tot jezelf komt en dat je dingen blijft ondernemen. Krachtig! En goed dat je schouwburg niet gaat ontlopen daardoor, bouw er nieuwe herinneringen op! De volgende keer dat je gaat is het al niet meer; de laatste keer was met hem, maar toen was ik naar die en die voorstelling.

Maar zoals alles heeft ook dat weer tijd nodig. Stom iets he tijd! Zoals dat ik weet dat hij dit weekend contact met mij gaat opnemen, ik ben er zo zenuwachtig voor. Wat zal hij zeggen, komt er hoop, wordt de deur helemaal dichtgegooid? Weet toevallig dat hij vanavond een verjaardag heeft, dus denk dat het morgen zal worden. Gelukkig ga ik straks zelf ook weg.

Geduld geduld.... Dat is nou net een eigenschap die ik helemaal niet bezit, geduldig zijn. Nu nu nu! Zucht....

Goede manier van denken Gettingwise. Ik moet inderdaad nieuwe herinneringen opbouwen zonder Het. Ga het proberen!

Jij ook een gezellige avond en probeer er een beetje van te genieten.
quote:kunstje schreef op 03 maart 2012 @ 14:28:

Ik zal vanavond ook wel weer een flashback krijgen. De laatste keer naar de schouwburg was het Het. Maar ik verdom het om Het dat ook van mij te laten afpakken. Ik heb altijd genoten van dans en zal dat blijven doen. Ik heb zelfs een ticket gekocht voor een voorstelling op onze "trouwdag" en daar ga ik alleen heen! Ik redeneer maar zo: als ik thuis blijf zitten weet ik zeker dat ik een K*tdag en avond ga hebben. Als ik probeer er wat van te maken, heb ik in elk geval kans dat het leuk wordt. En als het niet leuk is, kan ik altijd nog naar huis gaan en verder kniezen. Maar goed, nu heb ik een grote mond. Voor hetzelfde geld stort ik morgen ook weer in, maar dan nog krabbel ik wel weer op.

Dus hup Pum, jij kan voor morgen ook best iets verzinnen om te gaan doen en als het niet leuk is, ga je gewoon naar huis. Voor mijn part ga je ergens op een terrasje zitten om mensen te kijken. Je weet nooit wat er kan gebeuren.

Liefs voor iedereen.

Habithere en Problemo, hoe vordert de verhuizing? Jullie krijgen vast een mooi nieuw plekje.

Nightnurse aan het werk?

Gettingwise, spannend toch om aan een andere studie te beginnen en binnenkort zijn die watten uit je hoofd verdwenen en kun je jezelf gewoon weer concentreren.

Tirusha, succes met het weer op kamers wonen (ik hoorde trouwens gisteravond in de pauze van de film bijna jouw verhaal vertellen, vandaar mijn vraag of je naar de film was geweest).

Nou dan ben ik in ieder geval niet de enige met ellende.. vanavond feestje van mn tante.. zit je daar in zo'n zaaltje, vol mensen, allemaal stelletjes, allemaal klef en gelukkig. Zit ik daar alleen. Ben wel even een paar keer naar de plee gelopen om me de ogen uit de kop te janken. Man oh man, ik mistte hem echt toen. Weet wel dat ik het los zou moeten laten. Net met de hond lopen, denken ja laatste keer dat ik hier liep was met hem.. allemaal beelden in mijn hoofd van hem en die meid.. brrr.. soms zit ik zo vol emoties dat ik me bijna leeg voel.

Morgen terug naar het oosten en dan maar eens kijken.. eerste nacht op mijn nieuwe kamer.. zo raar.. zie mezelf het nog doen dat ik in de bus naar zijn huis stap. Het voelt gewoon nog steeds alsof het niet echt zo is, alsof het een grap is en frans bauer straks lachend wijst waar de camera's hangen.
quote:Tirusha schreef op 03 maart 2012 @ 22:42:

[...]

Morgen terug naar het oosten en dan maar eens kijken.. eerste nacht op mijn nieuwe kamer.. zo raar.. zie mezelf het nog doen dat ik in de bus naar zijn huis stap. Het voelt gewoon nog steeds alsof het niet echt zo is, alsof het een grap is en frans bauer straks lachend wijst waar de camera's hangen.

ja gw: alsof t n droom of nachtmerrie is, waaruit je kan ontwaken...

nou niet dus, keiharde realiteit.

this is your wake up call!!!

gesprek gehad met m, ging van ruzie, nr normaal, lief en vervolgens weer ruzie...dingen gezegd die ik niet had moeten zeggen...

het is over, echt over. en t besef doet pijn...!
Ja, dat besef, dat is zo kut, die momenten waarop je je realiseert: DIT IS ECHT.

Was het erg die ruzie meisje? hoe voel je je nu? Is het besef behalve pijnlijk ook nog een opluchting of?
quote:Tirusha schreef op 03 maart 2012 @ 23:18:

Ja, dat besef, dat is zo kut, die momenten waarop je je realiseert: DIT IS ECHT.

Was het erg die ruzie meisje? hoe voel je je nu? Is het besef behalve pijnlijk ook nog een opluchting of?

geen opluchting, alleen verdriet....

weten dat dit t beste is, maar toch...

loslaten kan zo moeilijk zijn...
Weet ik meissie, want je verstand zegt dat dit het beste is maar je gevoel wil heel wat anders. Daar zit zon kloof tussen dat je denkt dat er nooit een brug komt om die twee te verbinden.

Nu je beseft dat het echt voorbij is kun je wel de deur sluiten. Ik weet dat dat heel moeilijk en kut is, en soms waait dat kreng bij mij ook nog open. Dan hoor ik een auto en denk ik.. daar is hij en hij komt me zeggen dat hij me terugwil en alles wil doen.

Loslaten is heel moeilijk.

Vier keer

Ben ik naar het raam gelopen

Omdat ik dacht,

Dat ik je auto zag,

De vette plekken van mijn voorhoofd op de ruiten

Zag ik pas,

De volgende dag
quote:Tirusha schreef op 03 maart 2012 @ 23:38:

Weet ik meissie, want je verstand zegt dat dit het beste is maar je gevoel wil heel wat anders. Daar zit zon kloof tussen dat je denkt dat er nooit een brug komt om die twee te verbinden.

Nu je beseft dat het echt voorbij is kun je wel de deur sluiten. Ik weet dat dat heel moeilijk en kut is, en soms waait dat kreng bij mij ook nog open. Dan hoor ik een auto en denk ik.. daar is hij en hij komt me zeggen dat hij me terugwil en alles wil doen.

Loslaten is heel moeilijk.

Vier keer

Ben ik naar het raam gelopen

Omdat ik dacht,

Dat ik je auto zag,

De vette plekken van mijn voorhoofd op de ruiten

Zag ik pas,

De volgende dag

so true

ff slikken en weer doorgaan, ist toch?
Ja, gewoon doorademen.

Ik probeer er ook niet teveel bij stil te staan, maar op sommige momenten is het verdriet net een sluipmoordenaar die me langzaam vanachter wurgt.

Vandaag in de trein, op weg naar een vriend, kijk in mijn portemonnee. Foto's. Kwam er ook nog muziek op de radio (luister altijd radio op mijn telefoon) en voila:

Dreams, that's where I have to go

to see your beautiful face anymore

I stare at a picture of you and listen to the radio

Hope, hope there's a conversation

we both admit we had it good but

until then it's alienation, I know, that much is understood

And I realize

If you ask me how I'm doin I would say I'm doin just fine

I would lie and say that you're not on my mind

But I go out and I sit down at a table set for two

and finally I'm forced to face the truth

No matter what I say, I'm not over you

Not over you

Not over you

Not over you

*huilend*
quote:Tirusha schreef op 03 maart 2012 @ 23:47:

Ja, gewoon doorademen.

Ik probeer er ook niet teveel bij stil te staan, maar op sommige momenten is het verdriet net een sluipmoordenaar die me langzaam vanachter wurgt.

*huilend*

wat was ik denkende, dat na 3 weken de pijn weg zou gaan?

nee, puur weg drukken van gevoel... robotfunctie aan en doorgaan.

en nu...

maar goed, ik moet door, ondanks de pijn en verdriet, je kent t.

Morgen gewoon weer fris en fruitig aan t werk.

i'm a superwoman......
inderdaad. vanavond nog de slappe lach gehad op dat feest ook. zo vreemd. dat ik denk, waarom lach je? er valt niets te lachen, maar een halfuur later zit ik te janken op de plee omdat ik een lege stoel zie die voor hem bedoeld was.

ik weet dat het beter is. echt.

ik weet dat het niet meer gaat werken. nooit

maar ik weet niet hoe het is zonder hem.

Het is nu een week geleden. voor mijn gevoel zijn er momenten dat ik denk: je bent er veel te snel overheen, maar tot nu toe altijd mensen om me heen gehad, straks alleen op mn kamer, denk dat ik dan nog wel kom klagen hier bij deze klaagmuur. ergens wil ik die vier jaar gewoon vergeten en van me afschuiven, alsof het me niet raakt. maar dat kan ik niet.
quote:Tirusha schreef op 04 maart 2012 @ 00:03:

inderdaad. vanavond nog de slappe lach gehad op dat feest ook. zo vreemd. dat ik denk, waarom lach je? er valt niets te lachen, maar een halfuur later zit ik te janken op de plee omdat ik een lege stoel zie die voor hem bedoeld was.

ik weet dat het beter is. echt.

ik weet dat het niet meer gaat werken. nooit

maar ik weet niet hoe het is zonder hem.

Het is nu een week geleden. voor mijn gevoel zijn er momenten dat ik denk: je bent er veel te snel overheen, maar tot nu toe altijd mensen om me heen gehad, straks alleen op mn kamer, denk dat ik dan nog wel kom klagen hier bij deze klaagmuur. ergens wil ik die vier jaar gewoon vergeten en van me afschuiven, alsof het me niet raakt. maar dat kan ik niet.

t zit dieper dan je verwacht had?

alle dingen om je heen doen denken aan hem?

Je moet nu opeens je leven zien in te vullen zonder hem?

hij is zo dichtbij, maar zo ver weg...

damn geloof dat ik nog nooit zoveel gehuild heb als vandaag...

ps :gevraagd aan hem om morgen niet hier te slapen, was dat zo;n rare vraag?
Nee, vind het niet, kijk als hij daar weer gaat slapen dan kleeft hij weer aan alles wat hij aanraakt. Tenminste, dat had ik wel, toen ik hem de laatste keer zag toen hij me hielp met verhuizen, kwam gisteren op mn kamer, lag daar een pen en ik kon alleen denken, die heeft hij als laatste aangeraakt.

Ben blij dat ik zo snel weg kon. elke seconde langer dan nodig in dat huis, ik zou het niet kunnen. alles is zo besmet voor mijn gevoel. de spullen die ik uiteindelijk heb meegenomen ook, maar neit zo erg als de spullen die ik heb laten staan, zoals het bed enz.

ik hoop dat het besef dat anderen zich net zo voelen als jij helpt. mij helpt het altijd wel. we zitten allemaal in dezelfde shit. en inderdaad: I can't remember life without him, I think I did have good days.

en we weten allemaal dat het beter is, en als je oprecht bent zou je hem terugwillen zoals hij was in de situatie zoals die er was? Denk het niet.. maar toch, het gevoel he..
quote:nightnurse schreef op 04 maart 2012 @ 00:12:

[...]

t zit dieper dan je verwacht had?

alle dingen om je heen doen denken aan hem?

Je moet nu opeens je leven zien in te vullen zonder hem?

hij is zo dichtbij, maar zo ver weg...

damn geloof dat ik nog nooit zoveel gehuild heb als vandaag...

ps :gevraagd aan hem om morgen niet hier te slapen, was dat zo;n rare vraag?hallo??
One day I fly away,

U riep?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven