Tja, en dat was het dan.... deel 2

31-01-2012 14:51 3880 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zullen we hier maar verder gaan met onze verhalen naar aanleiding van de post van allalone.

"Goedenavond,

Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...

God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...

Allalone...".

Hoop dat jullie het allemaal kunnen vinden, want ik kan die steun en schoppen onder mijn kont nog niet missen.
Ach problemo wat zwaar, ontzettend veel kracht en sterkte toegewenst!!!!

Tja, slaap inderdaad meestal pas rond 3 / 4 uur 's nachts. Kan de gedachtenstroom niet stoppen. Soms ga ik maar stomme spelletjes spelen op computer en zo val ik dan soms in slaap.

Ben heel moe, soms lukt het me 's middags een uurtje te pakken nog. Vrienden zorgen er gelukkig voor dat ik naar buiten wordt gesleept en 's avonds eet ik bijna altijd met iemand samen. Dat is goed voor me. Echt een rijkdom zulke mensen om me heen, besef ik me maar al te goed.... Ze kunnen het verdriet niet wegnemen, het vreselijke intense verdriet dat helaas, helaas jullie meiden maar al te goed kennen. Maar de steun is bijzonder.
Tsss. Hier had ex ook de dag voordat hij wegging een nieuwe flatscreen gekocht. Logisch, die mannen!
quote:gettingwise schreef op 02 maart 2012 @ 14:41:

Ach problemo wat zwaar, ontzettend veel kracht en sterkte toegewenst!!!!

Tja, slaap inderdaad meestal pas rond 3 / 4 uur 's nachts. Kan de gedachtenstroom niet stoppen. Soms ga ik maar stomme spelletjes spelen op computer en zo val ik dan soms in slaap.

Ben heel moe, soms lukt het me 's middags een uurtje te pakken nog. Vrienden zorgen er gelukkig voor dat ik naar buiten wordt gesleept en 's avonds eet ik bijna altijd met iemand samen. Dat is goed voor me. Echt een rijkdom zulke mensen om me heen, besef ik me maar al te goed.... Ze kunnen het verdriet niet wegnemen, het vreselijke intense verdriet dat helaas, helaas jullie meiden maar al te goed kennen. Maar de steun is bijzonder.

nee wegnemen kunnen ze niet, maar de steun is iets wat je nodig hebt op dit moment... waardeer dat vooral!

Slapen is voor ons allen een probleem... of je ligt uren wakker, of je valt in slaap en bent vroeg wakker... blijkt ook weer goed te komen, geloof ik

Kunnen we deze periode in ons leven maar snel overslaan....
pfffffffffff verveel me kapot, k*t weekend weer.

even een dipje vandaag.
One day I fly away,

Leave your love to yesterday
quote:pumukele schreef op 02 maart 2012 @ 16:05:

pfffffffffff verveel me kapot, k*t weekend weer.

even een dipje vandaag.

nee, niet dippen... kop op

ps: ik duik n paar uur onder zo, HET komt eraan, wil m niet zien, niet horen...ben ziek van leugens en bedrog...meiden, latersssss
Ja dit is vreselijk zwaar. Met de kids is het op het moment heel dubbel. en voor mij ook. Er willen allemaal mensen langs komen om een wijntje te komen drinken vanavond. Heb tegen iedereen nee gezegt. ik wil alleen zijn met de kids... denk ook dat dat verstandig is.

Mannen zijn zo voorspelbaar. en de meesten zo materialistisch ingesteld. Oh grote tv en je moet je prettiger voelen... enne je hebt zulke leuke meubels... bla bla wat zul je hier gelukkig zijn. Oh ja en nu ik dan een kleiner huis heb heb ik meer tijd om een extra nachie te draaien zegt ie.. Of niet? Want het kost wel wat zo allemaal.. Moet IK mij nu schuldig voelen? Ja dag bekijk het zeg.. Kerels....Ik ben ff helemaal klaar in relatieland. Heb een postnatale liefdesdepressie denk whahahah.

Vaak lag ik elke morgen te huilen, omdat ik dan wakker word en besef dat mijn leven op dit moment behoorlijk klote is.. Vanmorgen kwamen er geeneens tranen. denk dat dat straks komt als ik met de kids ga. naar mijn nieuwe plekkie.. Is eigenlijk wel gezellig daar. En ook dat doet best pijn.. Dat het ook op een andere plek gezellig kan zijn met mijn spullen... Had telkens in mijn kop dat het alleen bij hem in relatie en bij hem wonen gezellig kan zijn..
quote:problemo schreef op 02 maart 2012 @ 17:05:

Ja dit is vreselijk zwaar. Met de kids is het op het moment heel dubbel. en voor mij ook. Er willen allemaal mensen langs komen om een wijntje te komen drinken vanavond. Heb tegen iedereen nee gezegt. ik wil alleen zijn met de kids... denk ook dat dat verstandig is.

Mannen zijn zo voorspelbaar. en de meesten zo materialistisch ingesteld. Oh grote tv en je moet je prettiger voelen... enne je hebt zulke leuke meubels... bla bla wat zul je hier gelukkig zijn. Oh ja en nu ik dan een kleiner huis heb heb ik meer tijd om een extra nachie te draaien zegt ie.. Of niet? Want het kost wel wat zo allemaal.. Moet IK mij nu schuldig voelen? Ja dag bekijk het zeg.. Kerels....Ik ben ff helemaal klaar in relatieland. Heb een postnatale liefdesdepressie denk whahahah.

Vaak lag ik elke morgen te huilen, omdat ik dan wakker word en besef dat mijn leven op dit moment behoorlijk klote is.. Vanmorgen kwamen er geeneens tranen. denk dat dat straks komt als ik met de kids ga. naar mijn nieuwe plekkie.. Is eigenlijk wel gezellig daar. En ook dat doet best pijn.. Dat het ook op een andere plek gezellig kan zijn met mijn spullen... Had telkens in mijn kop dat het alleen bij hem in relatie en bij hem wonen gezellig kan zijn..

postnatale liefesdepressie

je kunt t..wij weten het, nu jij nog....maar je weet t wel!

pfff wat rustig vandaag op forum... snik
One day I fly away,

he verdikkeme NNurse denk aan je!!

kom op!! jij bent aan zet, je kunt het
One day I fly away,

van ellende de tv aangezet.... haat tv, maar ja nu hoor ik volwassen mensen praten... al is het onzin he!!

blij als deze dag om is.. morgen met mijn meissie zwemmen.
One day I fly away,

vind het toch niet fijn nog niks van kunstje te hebben gehoord
One day I fly away,

dag meiden. Ik heb bijna alle spullen ingepakt.. ik ga naar mijn huissie. spreek jullie gauw weer. xxx problemo
@problemo: ik hoop dat je je snel thuis voelt.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
hoi habithere hier,

hoe gaat het met jullie?

heb niet alles meegelezen dus ik weet niet wat er allemaal gebeurd is.

ik hoop dat alles goed is met jullie allemaal.

vandaag weer heel veel gedaan,schoongemaakt,spullen verhuisd e, ben nu bek a,was vanmorgen al om 4.15 wakker en niet meer geslapen.

zit nu nog in oude huis en wil nu wel heel graag hier weg.

de ziel is uit het huis,,,,voelt niet goed meer....

heb daar al meer contact met de buren dan dat ik hier ooit heb gehad,komen spontaan hun hulp aanbieden,,,,heb ik hier niet...allemaal saaie oude mensen en veel te druk met zich zelf,,,,zeggen geen woord ,,,bah

verder gaatr t wel,veel afleiding uiteraard maar toen ik naar oude huis reed net kwam toch te rotgevoel weer terug....

mss ga ik zo maar weer naar nieuwe stek ofzo of even weg,ik wil hierniet meer zijn
zonder tegenslag is er geen overwinning
kan ik begrijpen, habit...

dikke kuss
Hoop dat je inmiddels lekker slaapt habithere. Wat een lange en zware dag voor je. Fijn als je helemaal over bent, weg uit dat oude huis. Sterkte!
slaap nog niet maar heb wel een lekkere borrel ingeschonken,mss help het
zonder tegenslag is er geen overwinning
Haha, doe met je mee, ga even een rood wijntje inschenken.

Proost op je nieuwe huisje! Dat het maar een plek mag worden waar je je rust kunt vinden, jezelf kunt hervinden en (nu misschien moeilijk voor te stellen) uiteindelijk gelukkig zal zijn. Daar wil ik wel een drankje op drinken!
quote:habithere schreef op 02 maart 2012 @ 22:48:

slaap nog niet maar heb wel een lekkere borrel ingeschonken,mss help het you've got mail
Hoi allemaal, ik ben weer thuis en ga zo ook slapen (een paar wijntjes en ik ben zo onder zeil). Zal dit weekend niet veel thuis? zijn. Mijn thuis voelt ook niet meer echt als thuis. Tenslotte had ik dit ingericht voor ons allen samen, maar dat zijn we niet meer!

Zie dat jullie weer allemaal je ups en downs hebben gehad. Kom op meiden. We kunnen het!

Habithere is al een heel eind op weg, Problemo is ook al thuis weg en kan nu eindelijk tot rust komen. Nu de rest nog!

Nightnurse, heb je al wat kunnen regelen bij advocaat of wie dan ook. Het is toch godsgeklaagd dat hij bij nacht en ontij bij je binnen kan vallen.

Pum, kom op, je kunt het en probeer leuks te plannen voor dit weerkend. Volgende week zien we elkaar en daar heb ik zin in.

Gettingwise, jij komt er ook, hou vol en heb je al een studie uitgezocht?

Tiruscha, ben jij toevalllig vanavond naar de film geweest?

Heel veel liefs voor jullie allemaal
quote:gianna schreef op 02 maart 2012 @ 15:00:

Tsss. Hier had ex ook de dag voordat hij wegging een nieuwe flatscreen gekocht. Logisch, die mannen!Hier wilde Het nog een andere hypotheek op het huis nemen de week nadat Het zei dat hij vreemd was gegaan en eigenlijk met haar verder wilde .
quote:habithere schreef op 02 maart 2012 @ 22:48:

slaap nog niet maar heb wel een lekkere borrel ingeschonken,mss help het Proost
quote:problemo schreef op 02 maart 2012 @ 17:05:

Heb een postnatale liefdesdepressie denk whahahah.

Zonder gekheid, Problemo, je komt er wel. Laat die materiele dingen over aan de kerels en ga voor jezelf. Laat je niet manipuleren om extra diensten te draaien als je dat fysiek niet aankunt. Uiteindelijk zal bepaald moeten worden hoe de finacien geregeld gaan worden. Maar omdat hij zijn broek niet dicht kan houden hoef jij niet te gaan afzien. Je hoeft hem niet kaal te plukken maar neem waar je recht op hebt!! Sterkte en ik leef met je mee.
hallo

Goedemorgen allemaal,

hopelijk is iedereen lief aant slapen.

denk aan jullie

Liefs Pumi
One day I fly away,

Goeiemorgen Pum, ben je nog wakker of al op?! Ik weet nog wel dat ik de eerste 3 maanden amper sliep, ik viel gek genoeg wel in slaap om een uur of elf maar schoot dan om 2 uur alweer wakker en kon niet meer slapen. Maar dit is vanzelf (nou ja) overgegaan!

Verder: ik realiseerde me gisteren opeens naar aanleiding van de posts hier van één van jullie dat ik niet meer zo vreselijk tegen de weekenden op kijk. Dat deed ik in het begin ook, als het donderdag werd begon ik al nerveus en verdrietig te worden omdat ik niet wist hoe ik het lange weekend door zou komen. Maar ook dat is over. Hoe goed is dat!

Ik weet niet meer precies wie nou ook al weer hoe "lang" onderweg is en het zal voor ons allemaal verschillend zijn hoe snel of langzaam zaken verwerkt worden, ikzelf ben nu bijna 7 maanden alleen - om precies te zijn overmorgen- en het gaat echt beter. Niet "perfect" want ik ben bij tijden echt nog wel verdrietig en opstandig maar wel a hell of a lot better dan in het begin. Terugkijkend geloof ik dat de eerste 2 a 3 maanden de meest traumatische in mijn leven zijn geweest en ik hoop er nooit meer zo ellendig aan toe te zijn. Wens jullie die er middenin zitten dan ook heel veel sterkte en liefde toe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven