Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
Voor je kinderen is het stripmuseum misschien nog wel leuk. Of heet het Kuifje stripmuseum? Ooit een keer geweest omdat die vriendin gek was op Kuifje.

Leuker vond ik de keren met mijn ex. Lekker culinair Brussel ontdekken. Terrasjes, biermuseums enz.

Maar de standaard toeristen dingen uiteraard wel allemaal bekeken. Als je daar toch bent dan wil je dat toch graag zien.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Jammer MV van de pizza. Lees ik nu dat je je weer druk loopt te maken om de BBQ Niet doen! Vorig jaar was het heel onverwachts en hartstikke leuk en lekker.

Leentje wat leuk samen met de hele familie!

Bedankt nog voor die link van die gedichten. Heb er geen 1 gebruikt voor bij mijn toespraak (toch eigen woorden gekozen) maar heb hem wel opgeslagen!
He Ieb,

Nee ik maak me niet zo druk om de bbq. Droom er alleen vaak van. Alles lijkt nu gesmeerd te lopen. Behalve die hele nare leeftijd die ik ga bereiken .

Ieb, wanneer is de uitvaart van je oma? Gelukt je toespraak?

Oja, sinds ik jouw link heb aangeklikt van je jas zie ik overal die jas in mijn beeld , waar ik ook ben op het internet. Grappig.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Welke nare leeftijd, MV?
25 jaar Leentje
die jas was veel te groot vrees dat ik maar in echte winkels moet gaan shoppen nu.

Schijnt trouwens door cookies te komen dat je ze nu overal ziet.

Maandag is de crematie. Toespraak is af aan oom en tante en zussen laten lezen en die vonden het allen mooi. Zie er wel tegenop om weer een toespraak te houden bij een plechtigheid. Is al mijn vierde keer. Jeetje zijn zat mensen die zelf dood gaan zonder het ooit gedaan te hebben maar het voelt wel goed dat dan weer wel.
Nee tel de puntjes maar met een nul erachter ....
He wat jammer Ieb. Was die jas er niet in een kleinere maat?

Ik vind het zo knap dat je ondanks alles toch maar volhoudt en afvalt. Tssss.
nee dan was die gelijk 2 maten kleiner en dat is denk ik net iets te klein. Afvallen gaat wel veel langzamer hoor maar dat geeft niet!
Langzaam afvallen en blijvend is toch beter dan een crashdieet dus dat doe je toch goed hoor.

Wel jammer van de jas want het was een schatje. Je bril is nu wel goed?
Wat een rust hier.

Leentje, Brussel klinkt goed (zag ook bij eten telegramstijl dat het allemaal lekker was) maar Pasen klinkt nog beter.

Net zo leuk als vorige week bij mijn ouders dat we er allemaal waren.

Grinn, heb je al een advents afstreepkalender gemaakt ?

Ieb, fijn dat je je (eigen) woorden op papier hebt. Hoe ging het thuis slapen?

MV, ik geloof dat ik maar moet gaan proberen op te houden over de bbq voorlopig, al zal ik dan af en toe op m'n handen moeten zitten.

Je blijft jezelf zo enorm tegenspreken. Je bent er zgn niet druk om/mee en hebt er geen stress van. Sorry, maar dit is BS.

In je hoofd (of misschien wel laptop) heb je al minstens 25 x de tekst voor de uitnodigingsmail gemaakt, je verzamelt spullen voor de bbq en om mee te geven.

Ik ken je en snap dat het belangrijk voor je is en als ik kan kom ik graag maar laat je overenthousiasme geen belemmering zijn voor mensen om te komen of om af te zeggen als ze niet kunnen.

Bovendien moet je inmiddels zowel snappen als weten dat het met eten/drinken wel goedkomt zonder dat het een aanslag op jouw budget is. Je stelt alweer je huis/terras/bbq/gastvrijheid beschikbaar.

Focus je nou eerst eens op (een stukje) herstel!!!
Nou Ieb, afvallen langzaam?? Vanaf je start van aanpassen eetpatroon i.c.m. sporten heb je al zo megaveel bereikt! Inclusief het volhouden in niet makkelijke tijden.
leentje, MV d'r leeftijd niet al te serieus nemen hoor Ze is wel nog hartstikke piep, dat wel.
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 maart 2012 @ 00:47:

Nee tel de puntjes maar met een nul erachter ....

Moest eerst met ctrl en + mijn scherm enorm inzoomen voor ik de puntjes kon tellen.

Kind! Ik ben 2 jaar ouder dan jij! Wat nou nare leeftijd! Het leven begint pas bij 40! Wedden?!

Wanneer is de heugelijke dag? Dan kom ik hier in 6 talen "Lang zal ze leven!" voor je zingen.

En als die plaatjesplakfunctie het dan ook weer doet versieren we hier de boel ook nog eens voor je!
In 6 talen nog wel. Dat doe ik je niet na en da's maar goed ook, want ik ben A-muzikaal

Leentje ook nog piep dus.... en Ibi is nog 'pieper'.
thuis slapen ging goed! Morgen ga ik met mijn tante even winkelen voor kleding voor de crematie.

Ik bedoelde met langzaam langzamer als ik het begin. Chrasdieet doe ik niet aan zit het er zo weer aan en bovendien hou ik te veel van eten haha.

Laptop viel tot 4 maal toe ineens uit heel vervelend
Heb een Spaanstalige (Mexicaanse) en een Duitstalige (Duits/Zwitserse) schoonzus en Italiaanse zwager en heb mezelf die talen geleerd met behulp van dvd, internet en oefenen met aangetrouwd spul en neefjes/nichtjes. Overigens Duits pas nadat ik Nederlands had geleerd.

Als je Frans spreekt is Spaans en Italiaans leren al een stuk makkelijker dan wanneer je alleen Nederlands spreekt. En als je Nederlands spreekt is Duits leren weer een stuk eenvoudiger dan wanneer je bijvoorbeeld alleen Frans spreekt. Hoe meer talen je spreekt des te makkelijker leer je een nieuwe taal. Heb ik gemerkt.
Ah ok, langzamer dan in het begin, dan snap ik beter wat je bedoelt. Toch blijf ik het knap gedaan vinden.

Fijn ook dat thuis slapen goed ging, zal de behandelaar ook wel fijn vinden.

Hoop dat je morgen slaagt op je shopmissie.
@IBI: Dieet werkt niet, groot gelijk dat je je eetgewoonten en leefstijl hebt aangepast. Volgens mij is dat het enige dat blijvend werkt. Hoeveel ben je nu kwijt?
Ik spreek een beetje Spaans, maar kan soms wel zijn met hele werkwoorden ipv vervoegingen (al heeft het Spaans wel erg veel tijden). Ik was er best aardig mee op weg, tot mijn broer verweg ging wonen en ik het steeds minder sprak.

Een vriendin woont in CH maar dat vind ik het heel moeilijk te volgen.

Jaren geleden had ik een Italiaanse fling, wonend in CH en ontmoet op een Canarisch Eiland. Toen had ik een paar simpele dingen opgezocht online voor soms in sms of mail.
ben nu 27a28 kilo kwijt leentje.

Ik ben zo slecht in vreemde talen. Engels gaat wel maar daar houdt het dan ook mee op.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 04 maart 2012 @ 01:06:

Laptop viel tot 4 maal toe ineens uit heel vervelend

Heb je enig idee waardoor dat komt?

Ik gebruik deze (gratis) software hier op de thuis computer om de boel op te schonen als hij heel traag wordt, vastloopt e.d. En dan doet hij het opeens weer een stuk beter.
ow ik zal eens kijken op die link dank je. Het probleem is nu verholpen door de stekker er even uit te doen en de batterij er even uit te halen maar het is wel lastig.

Leuke dag gehad. Eens kijken hoeveel er geschreven is hier
Hier laadt lap vaak alleen dit forum niet of traag. Is dat een hint dat ik minder moet forummen ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven