Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!

Overigens ligt de buuf weer te seksen aan de andere kant van de muur. Had nu gelukkig mijn oordoppen sneller gevonden.
Geef de buuf zo een donderend applaus met flink gejoel als ze klaar is. Misschien dat ze dan doorheeft hoe gehorig het bij jullie is.

Het blijft lastig, vriendschappen. Ik zou gaan voor uitbreiding van vriendschappen. En dan merk je vanzelf of je die anderen gaat missen. Het heeft zo weinig zin om eeuwig stil te blijven staan bij wat geweest is. Maar goed, dat ben ik.
Ik ga ook maar eens naar bed. Morgen drukke dag. Voor wie nog langskomt hier alvast welterusten voor later.
Thanks. Ik ga even e.e.a. wissen want je weet nooit wie hier leest.

Welterusten.
Thee ik had jouw reactie nog niet gezien. Ja klopt ook.
Truste Leentje. Veel plezier morgen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zo ben klaar met het fotoalbum van vandaag.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ben ook nog wakker. Wel aan t relaxen maar nog niet in slaap gevallen.
*Zwaai*
goedemorgen dames!
Moge ladies.
jeetje MV wat heb je weer weinig geslapen. Heb je nog wat van die dingen die ik voor je heb meegenomen je weet wel wanneer?
Ja Ieb, ik neem er op dit moment elke dag 1 of 2, ik heb er nog 2 ofzo. Dus morgen kijken of ik nog iets kan krijgen.

Heb jij een beetje geslapen Ieb? Jij gaat vandaag de stad in met je tante he? Hopelijk slaag je ook nog voor een jas.
ja idd. even kijken of je nog meer kan krijgen. Ik heb zelf ook niet meer zo gek veel was nog iemand die het nodig had. Omdat ik het zelf ook niet meer krijg ben ik nu zuinig op wat ik nog heb anders had ik ze je toegezonden.

Ja gaan vanmiddag winkelen. Wil zeker kijken voor een nieuwe zwarte broek voor morgen (heb er een aantal maar die zakken af en het is zo slordig om een toespraak te houden in je onderbroek, riem zou ook kunnen maar dan slobbert die alsnog bij benen) en iets moois voor erboven.

Schoenen die ik van de week gekocht had kunnen prima onder een zwarte broek.

Een jas, ja dat zou ook wel fijn zijn maar is niet mijn hoofddoel. Wil trouwens ook nog een klein tasje voor zakdoekjes, portemonnee en telefoon.
Ja wel te hopen dat je slaagt. En die broek kan je altijd dragen, en zeker nu je zo bent afgevallen is een goeie die lekker zit ook wel belangrijk.

Ik hoop dat ik morgen nog wat kan krijgen en anders zien we wel weer verder.

Vandaag even de kattenbak helemaal verschonen, Bo deed vannacht moeilijk om erop te gaan. Vreselijk hard miauwen en op me springen dat ik die bak moest verschonen als ik net in slaap was gevallen, en dat 4x. Ik doe elke dag de klontjes en dan af en toe de hele bak. Hopelijk helpt het dat hij vannacht wel doorslaapt.

Verder zit ik te denken of ik vandaag gepofte aardappel zal maken. Nog nooit gedaan maar diverse topics doorgespit hoe het moet en het lijkt me niet moeilijk. Ik heb 2 recepten uitgezocht die ik wel wil proberen van de etenpijler. Even kijken of ik nog wat sla erbij heb.
Ow haha ik koop gewoon een kant en klaar gepofte aardappel die je in de magnetron kan doen. ben wel benieuwd hoe je dat anders kan doen.

Niet aardig van Bo om je wakker te maken. Slim om de bak even goed te doen hopelijk kan jij dan ook redelijk doorslapen.
Citroentekkel is niet meer op het forum maar had altijd de lekkerste recepten. Ik heb van Thee nog blauwe kaas en gehakt. En ik heb megagrote gewone aardappels die geschikt zijn. Dus ga ze in de oven maken. Eentje met gehakt en eentje met room en blauwe kaas.

Hier beetje onderaan zie je die 2 recepten, bij de ene staat brie maar zie recept, kan ook met blauwe kaas. Dan wat salade erbij denk ik, of niet als ik het niet meer heb. En evt. heb ik nog een tartaartje wat ik uit de vriezer kan halen, is eigenlijk voor morgen maar haal ik voor de zekerheid er al uit.

Lekkere recepten met aardappel

Maar vind het iig verrukkelijk klinken.
Goedemorgen dames,

Ik doe altijd de luie variant qua poffen van aardappels. Aardappels wassen, dan nat één voor één in een afgesloten magnetronschaal op 1000 watt een minuut of 10-12 in de magnetron. Daarna heet in aluminiumfolie rollen en daarmee dan warm houden in de oven tot de rest ook klaar is.

Veel plezier met shoppen, IBI.
O, en vullen doe ik pas achteraf.
Bezoekproof leentje?

Heb zelf nog nooit aardappels gepoft. Haalde ze net als IBI wel eens gevuld en al bij C1000. Vind het niet bijzonder maar misschien is zelfgemaakt wel lekkerder.

Ik ga maar eens aan de administratie werken.

IBI, succes met shoppen. Nog een deel sale dus misschien heb je mazzel.

Tot later.
Goeiemorgen allemaal!!

Gisren een fijne dag gehad met dochter..

Maakt het weg brengen des te moeilijker.. vandaar dat ik gisteren hier alleen heb mee gelezen..

Ans,ik weet niet of je al op vakantie bent,maar heb een vraagje.

Als Jonas bij jullie naar buiten ging bleef hij dan rond huis of liep hij verder dan alleen jullie tuin?
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:thee schreef op 04 maart 2012 @ 12:40:

Bezoekproof leentje?

Oui! Helemaal bezoekproof. Net nog even met de kinderen naar het bos geweest. En zit nu op de bank in mijn zwarte jurkje met voor deze keer een zwarte panty want flinke blauwe plek in opkomst op onderbeen door potje voetbal met man en zoons. Maar mooi niet dat zoon langs me heen is gekomen.

Kinderen zijn helemaal hyper. Die parkeer ik straks met bezoekgrut, stukje taart en pakje drinken in de speelkamer, mogen ze zich daar uitleven. Kunnen de grote mensen relaxt een normaal gesprek voeren. Is ook wat waard. Alleen jongste houd ik bij me in de woonkamer, anders wordt ze in de speelkamer onder de voet gelopen. Kind heeft alleen uitgerekend vandaag ontdekt dat ze zich kan ophijsen aan de salontafel en dat daar verrekte interessante spullen op staan. Die of omgegooid moeten worden of in haar mond moeten worden gestopt. Die moeten we dus vanaf nu ook in de gaten gaan houden.
Oh Ieb, ik had eens op een begrafenis een broek aan die steeds afzakte.

Droeg die broek bijna nooit en had er niet bij stilgestaan dat ie te groot was geworden. s Ochtends in de haast viel het me ook niet op.

Heb toen steeds met mijn handen in mijn jaszakken gelopen en door mijn zakken heen de broek vastgehouden.

Hoop dat je een mooie broek vindt
OMG, voor zo'n visite nog naar het bos gaan....

Wel fijn dat je een speelkamer hebt maar 'minder' dat jongste niet een dagje of 2 gewacht heeft met ontdekken van optrekken

Als jij net zo snel als ik blauwe plekken krijgt, haha, volgens mij kun je dan beter een 60 denier aantrekken.

Heb rond 13.30 Ans nog even gebeld om fijne vakantie te wensen. Zij en dochter waren al ingecheckt en ging nog even shoppen.

Straks nog even naar AH. Heb wel shag maar geen hulzen meer en dat draait wat lastig

En ja, dan kom ik weer langs de cafetaria met de heerlijke bamischijven. Me gister beheerst, voor vandaag durf ik geen garantie af te geven.

Er is hier een groot sportevenement. Kwam/komt op dit moment aan 2 kanten mijn flat langs. Even 5 minuten buiten gekeken maar dat vond ik wel genoeg.

MV, heb je nog wat gehakt gebruikt om vlamtosti('s) te maken? Ik ga het weer doen zodra ik restje gehakt heb.

Morgen auto wegbrengen voor APK, kan paar dagen duren want ik heb een 'mannentje', hoop dat het meevalt, anders moet auto de deur uit.
Oeps Moon, da's lastig lopen maar ik snap wat je bedoelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven