Puberhumor

02-03-2012 20:22 30 berichten
Vanavond aan tafel een beetje heen en weer gegein tussen de kinderen. Mijn (oudste) puberT loopt quasi beledigd met een big smile van tafel en roept: 'Ik ga in de spiegel kijken, dan heb ik tenminste nog één vriend.' Die krijgt dus voor zijn verjaardag een spiegel.

Nog meer van die leuke 'uitbarstingen'?
quote:Esmoreit schreef op 02 maart 2012 @ 23:30:

Erg boos op zoon van toen 15 die vertikte zijn taken te doen begon ik te dreigen, playstation afpakken, internet eruit, niet meer uit, je kent dat wel. Zoon laat me lekker razen en komt dan naast me zitten met een arm om me heen: "mam, wat ik toch zo waardeer aan jou, is dat je nog zo helemaal in je eigen fantasiewereldje leeft, zo leuk, op jouw leeftijd".Zo leuk
quote:Lilla schreef op 03 maart 2012 @ 08:05:

Geweldig! Maar ik lees vooral humoristisch jongenspubers, en het is ook mijn beeld dat jongens op die leeftijd meer humor tonen dan meiden. Wat is jullie ervaring, klopt dat idee van geen kant of zit er wat in? (Gedachte onderliggend aan deze vraag: ik heb twee meiden, nu nog met peuterhumor. Maar kunnen we hier in huis over 10 jaar ook nog lachen?)Mijn zoon (15) is veel relaxter en heeft meer humor dan mijn dochter (18). Dat is een echte kattekop
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 03 maart 2012 @ 22:13:

Zoon staat in newkids houding en schreeuwt : 'kom dan! Kom dan!'

Ik sta direct in de ninja houding en slaak een oerkreet. Dan body-checken we wat over weer wat over gaat in soort van knuffelen van mijn kant. Waarop hij helemaal loom wordt en tegen me aan komt hangen met zijn enorme lijf.

Je zal maar even niet meer weten hoe je wel nog kan knuffelen met die vreselijke oude moeder.

wat lief! en herkenbaar
Enn, dat klinkt echt super lief!
Enn, wat lief

En wat een geweldig topic trouwens!

Zelf (nog) geen kind(eren), maar word erg blij van jullie verhalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven