JAAA IK GA NAAR INDIA =)
zondag 8 januari 2012 om 23:37
zondag 4 maart 2012 om 12:48
Ja dat is inderdaad weinig.
Treinen zitten erbij en zelfs nog een vlucht van Kathmandu naar Delhi. Maar wij sliepen wel erg budget (of in de nachttrein) en aten in hele simpele tentjes waar we vaak de enige toeristen waren. Oh en we hebben nog een kleine week bij familie geslapen en gegeten (gratis).
En zoals ik al schreef waren we met zijn tweeën. Later ben ik nog eens in mijn eentje gegaan en dan moet je bijvoorbeeld vaak voor een tweepersoonskamer betalen.
Maarja echt waar we waren maar 500 euro per persoon kwijt.
Treinen zitten erbij en zelfs nog een vlucht van Kathmandu naar Delhi. Maar wij sliepen wel erg budget (of in de nachttrein) en aten in hele simpele tentjes waar we vaak de enige toeristen waren. Oh en we hebben nog een kleine week bij familie geslapen en gegeten (gratis).
En zoals ik al schreef waren we met zijn tweeën. Later ben ik nog eens in mijn eentje gegaan en dan moet je bijvoorbeeld vaak voor een tweepersoonskamer betalen.
Maarja echt waar we waren maar 500 euro per persoon kwijt.
maandag 5 maart 2012 om 08:03
quote:vogeltje89 schreef op 04 maart 2012 @ 12:48:
Maarja echt waar we waren maar 500 euro per persoon kwijt.Woow heel netjes. Ik ga ook bij een kennis logeren en via haar ook bij vrienden van haar in andere steden. Zal ook budget gaan reizen. Maar wil mezelf ook niet teveel beperken.
Maarja echt waar we waren maar 500 euro per persoon kwijt.Woow heel netjes. Ik ga ook bij een kennis logeren en via haar ook bij vrienden van haar in andere steden. Zal ook budget gaan reizen. Maar wil mezelf ook niet teveel beperken.
dinsdag 6 maart 2012 om 00:24
Ik heb dat van die drukke ambassade ook gehoord. Als je toevallig in de buurt van Amsterdam woont, zou je ook naar het visumburo kunnen gaan. Is een heel klein kantoortje waar je helemaal niet lang hoeft te wachten. Zij sturen dan je paspoort op naar de ambassade en je kan hem een paar dagen later daar weer ophalen.
Je betaalt dan wel een beetje meer.
Je betaalt dan wel een beetje meer.