JAAA IK GA NAAR INDIA =)

08-01-2012 23:37 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil zograag even vertellen dat ik eindelijk het geld bij elkaar heb en de knoop nu echt doorgehakt wordt.. IK GA NAAR INDIA!

Tips zijn van harte welkom.. ik trek rond in Rajastan en ben enorm benieuwd naar jullie belevenisen, tips, do's&don'ts, verhalen, ... .
hallo,

hoeveel geld ben je ongeveer kwijt aan een maand in india zonder ticket. Dus voor slapen, eten vervoer, entree etc. Ik ben geen low budget reiziger maar hoef ook geen luxe.
Imc, toen ik 6 weken door India reisde was ik 500 euro kwijt. Wij waren met zijn tweeën en hebben wel alles heel low-budget gedaan. Oja dit was 3 jaar geleden. Hopelijk geeft dit je een idee
500 euro voor 6 weken? dat is wel weinig ja. EN hier zitten ook je treinreizen bij etc.??
Ja dat is inderdaad weinig.

Treinen zitten erbij en zelfs nog een vlucht van Kathmandu naar Delhi. Maar wij sliepen wel erg budget (of in de nachttrein) en aten in hele simpele tentjes waar we vaak de enige toeristen waren. Oh en we hebben nog een kleine week bij familie geslapen en gegeten (gratis).

En zoals ik al schreef waren we met zijn tweeën. Later ben ik nog eens in mijn eentje gegaan en dan moet je bijvoorbeeld vaak voor een tweepersoonskamer betalen.

Maarja echt waar we waren maar 500 euro per persoon kwijt.
quote:vogeltje89 schreef op 04 maart 2012 @ 12:48:

Ja dat is inderdaad weinig.

Treinen zitten erbij en zelfs nog een vlucht van Kathmandu naar Delhi. Maar wij sliepen wel erg budget (of in de nachttrein) en aten in hele simpele tentjes waar we vaak de enige toeristen waren. Oh en we hebben nog een kleine week bij familie geslapen en gegeten (gratis).

En zoals ik al schreef waren we met zijn tweeën. Later ben ik nog eens in mijn eentje gegaan en dan moet je bijvoorbeeld vaak voor een tweepersoonskamer betalen.

Maarja echt waar we waren maar 500 euro per persoon kwijt.Woow heel netjes. Ik ga ook bij een kennis logeren en via haar ook bij vrienden van haar in andere steden. Zal ook budget gaan reizen. Maar wil mezelf ook niet teveel beperken.
zijn de khajuraho (kama sutra tempels) een aanrader trouwens?
Haha wat leuk dar je zo blij bent!! Veel plezier en voorpret gewenst.

Mijn tip: boek zo vroeg mogelijk je ticket, dat scheelt geld. Kan je helaas geen sites aanraden want ik weet dit van mijn vader die vaker ver reist.
@ ameliemelo.. mijn vliegticket is al binnen hoor. Nu aan het puzzelen met mijn kennis voor een reisschema en dan de treintickets reserveren.

OWja, en mijn visum regelen.
Visumdienst is erg streng, en het is er erg druk! Zou er vroeg zijn nog voor de ambassade opengaat. !

Heb daar echt uren doorgebracht.
Ik heb dat van die drukke ambassade ook gehoord. Als je toevallig in de buurt van Amsterdam woont, zou je ook naar het visumburo kunnen gaan. Is een heel klein kantoortje waar je helemaal niet lang hoeft te wachten. Zij sturen dan je paspoort op naar de ambassade en je kan hem een paar dagen later daar weer ophalen.

Je betaalt dan wel een beetje meer.
ik las op een site dat je het visum helemaal niet meer bij de ambassade kan aanvragen maar via een visumbureau!?

Helaas raak ik nogal in de war van de verschillende info mbt het visum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven