App Draw Something

04-03-2012 12:15 995 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

heb begrepen dat Draw Something het nieuwe Wordfeud is. Je tekent iets en je tegenstander moet raden wat je getekend hebt.

Spelen jullie dit ook en weet iemand of er ook een Nederlandse versie is? Vind het best een grappig spel maar zou het leuker vinden als je gewoon Nederlandse woorden zou krijgen.
Ja ik heb hem!
Ik ben trouwens door die bommetjes heen, dat is wel vervelend
Ja, met dat menneke? Hij lijkt echt he?
Ik ook. Geen bommen meer. Hoe krijg ik er weer wat?
Ik heb al tijden SKETCHIT op m'n telefoon staan.. is leuker dan Draw Something..

Bij draw something speel je 1 op 1 en teken je niet realtime.. je moet eerst tekenen, dan wat doorsturen..

Bij SketchIt zit je met meerdere mensen in een chatroom en zie je live wat iemand aan het tekenen is en moet je daarop raden.. degene die het het eerst raadt krijgt de meeste punten, etc.. en je ziet dus ook wat ze aan het raden zijn en daarop je tekening aanpassen als het niet duidelijk genoeg is..

Ik blijf voorlopig even bij SketchIt..
Nou ik snap er niks meer van. Ik heb nu chrissiy en Tinkeldel een uitnodiging gestuurd en nu zegt ie dat ik al een active game met jullie heb.

Dat klopt ook, want jullie hebben me uitgenodigd...

Maar ik zie ze niet. Even afwachten dus.
Ik moet wachten op jouw move, Gemini.
Gemini: ik heb inderdaad al iets getekend. Vreemd dat hij er niet bij staat.
Bommen kun je kopen met (uit mijn hoofd gezegd) 400 coins. In de shop.
boog!

Ik zie alleen een franse Sketch It?
Crisisy, ik tekende verkeerd! Was aan t voeden en spelen, en las verkeerd.
Je tekende verkeerd? Ik zie een magneet Maar dat past niet op de puntjes, hahahahaha.
Wat is dat vuur? Ikweet het niet en geen bommetjes meer.

Chrissy, je pluto was cooool!
Je kunt passen hoor Tataaa. Vuur? Heb ik iets met vuur getekend? Ja, Pluto. Had vroeger er 1. Van plastic. Die piepte als je em plette.
Chrissiy: ik zit te kijken hoe je aan het gokken bent. Is echt heel grappig. Je had hem ergens bijna, zit ik echt hardop de bank: ja ja ja.....
Tinkeldel heeft bij mij iets met vuur getekend.

Passen is over en uit toch?
Dan ga je naar de volgende beurt, en heb je het woord niet geraden.
quote:Tinkeldel schreef op 04 maart 2012 @ 16:02:

Chrissiy: ik zit te kijken hoe je aan het gokken bent. Is echt heel grappig. Je had hem ergens bijna, zit ik echt hardop de bank: ja ja ja.....
Prachtige kleuren, Tink. Echt
chrissiy, 45 minuten geleden

Je tekende verkeerd? Ik zie een magneet Maar dat past niet op de puntjes, hahahahaha.

Ja, ik las verkeerd. Was kind aan t voeden en keek snel. Ging tekenen, zag de m en a staan. En toen ik stuurde zag ik t pas:s
Dank je.
hebben jullie allemaal de gratis versie of de betaalde? Wat is het verschil?

Ik heb nu nog de gratis versie.
wow 400 punten voordat je weer bommen kan kopen? Zit je daar snel op? Met hoeveel mensen spelen jullie op dit moment?

In het begin snapte ik het nog niet zo goed met die bommen dus ik drukte er steeds op zodat ik andere woorden zou krijgen (van sommige Engels woorden weet ik echt niet wat het betekent of hoe ik ze moet tekenen) en toen zag ik pas dat je dat niet oneindig vaak kan doen haha.
Tulpje: heb ik je al toegevoegd op Draw Something? Ik heb de gratis versie. Moet zeggen dat ik woorden wel vaak dubbel zie voorbijkomen.
Ik heb nu 9 spellen. Ik ben nu ongeveer 3 uur bezig en heb ongeveer 90 punten. Van ongeveer 4-5 actieve spellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven