App Draw Something

04-03-2012 12:15 995 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

heb begrepen dat Draw Something het nieuwe Wordfeud is. Je tekent iets en je tegenstander moet raden wat je getekend hebt.

Spelen jullie dit ook en weet iemand of er ook een Nederlandse versie is? Vind het best een grappig spel maar zou het leuker vinden als je gewoon Nederlandse woorden zou krijgen.
Ik had je net in beeld Chrissiy met een game en nu staat er: game over user resigned...
neurogenesis, 11 minuten geleden

Ik heb het een heeeeeeeeele slechte tekening gemaakt voor 1 van jullie

Voor mij had je n duidelijke.
voor mij ook.
Heb een aantal van jullie toegevoegd en toen liep ie weer vast... Grr! Leuk spel maar wat een ongelooflijke trage app zeg. Maakt t toch nog verschil als je de betaalde app neemt? Of wordt ie daar niet sneller van?

Ik ben helpbrand trouwens.
Ik speel nu ook met iemand die meer dan de 4 kleuren heeft, wie is dat?
Meer dan vier kleuren? Ik wil dat ook!
Ik heb ook meer dan 4 kleuren
Kost 241 punten ofzo
Ik wil ook kleuren...

Helemaal met de tekening die ik net gemaakt heb... Leek nergens naar.
Ik kan het spel ook niet vinden boogje! Speel je het op de iPhone?
Chrissiy, dat je eskimo raadde
Helpbrand, ik heb de betaalde versie en nergens last van.. Weet niet of het daardoor komt hoor.
O, kom maar op: wie is Vivette?
Boog is gek geworden appel. Die zit nu hardop te lachen omdat wij maar blijven zoeken naar iets wat niet bestaat appel Andere reden kan ik niet bedenken namelijk (of worden apps ook wel eens verwijderd uit de appstore? Nee ik gok op optie 1 )
Eskimo heb ik al vier keer voorbij zien komen vandaag En je tekening was duidelijk hoor
Volgens mij zijn er gewoon niet meeschrijvers die ons toevoegen.
Ah, dat mag ook natuurlijk. Maar speciaal voor haar: je kunt ook met een kleiner kwastje tekenen
Chrissiy, teken jij met n pen ofzo? Ik davhteerst dat je jomanda tekenende, blauwe jurk!
Nee, met mijn varkensvingertjes
Ik lach me slap, wat heb je nou weer getekend Tinkerdel
Prachtig!
quote:chocolover schreef op 04 maart 2012 @ 20:01:

Boog is gek geworden appel. Die zit nu hardop te lachen omdat wij maar blijven zoeken naar iets wat niet bestaat appel Andere reden kan ik niet bedenken namelijk (of worden apps ook wel eens verwijderd uit de appstore? Nee ik gok op optie 1 )Android dus.. sorry.. even niet bij stilgestaan dat jullie een Aaifoon hebben..

https://market.android.co ... it&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwyLDEsImNvbS5pbnRvLnNrZXRjaGl0Il0.
quote:chrissiy schreef op 04 maart 2012 @ 20:25:

Ik lach me slap, wat heb je nou weer getekend Tinkerdel Wat vond je trouwens van de Jolie-Pittjes? Dat vond ik toch wel het meesterwerk van vandaag,
Well fack. Hij heeft em verzonden

en ik was nog niet klaar. Dus als je die van mij krijgt, Maf.. er moest nog iets bij
Die vond ik gaaf!

Ik zei nog tegen man: ze heeft alle kindjes getekend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven