Entertainment alle pijlers

The Ultimate Dance Battle

04-03-2012 17:29 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
hmm dit vind ik niet goed..
quote:S0LEIL schreef op 04 maart 2012 @ 21:02:

Goedzo Liezze!

Het meiske deed me net niets
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:newimprovedkitty schreef op 04 maart 2012 @ 21:03:

te sexy? wat is dat nu weer?Te veel heup, te grote boezem. Dat zit bij hoog niveau klassiek ballet in de weg volgens mij. En dan vinden ze haar waarschijnlijk ook te dik.
als je heel goed bent dan maakt het toch niet meer uit of je heel mooi of gewoon of lelijk bent?
Een sekspoes?
Haha, Thom vind haar ook sexy. Blijkbaar is het echt iets wat klassiek geschoolden zien.
Gil is een poesie!
quote:S0LEIL schreef op 04 maart 2012 @ 21:04:

[...]

Te veel heup, te grote boezem. Dat zit bij hoog niveau klassiek ballet in de weg volgens mij. En dan vinden ze haar waarschijnlijk ook te dik.dan ga je toch een andere stijl doen? jazz ofzo geen reden om meteen te stoppen met je dansopleiding
Dat krijg je met die gaten in je oren. Dat verstoort een hoop banen in je lichaam.
Gil: watje
quote:newimprovedkitty schreef op 04 maart 2012 @ 21:05:

[...]

dan ga je toch een andere stijl doen? jazz ofzo geen reden om meteen te stoppen met je dansopleidingZe zal wel op een klassieke opleiding hebben gezeten? Dan word je er aan het eind van het jaar gewoon afgegooid, daar heb je zelf niets over te zeggen volgens mij.
quote:S0LEIL schreef op 04 maart 2012 @ 21:06:

Dat krijg je met die gaten in je oren. Dat verstoort een hoop banen in je lichaam.

Dat denk ik ook!

Acupunctuur die verkeerd uitpakt
Sorry hoor, maar met echt migraine kan je echte never nooit niet dansen

Dan is lopen al te ingewikkeld
quote:S0LEIL schreef op zondag 04 maart 2012 21:06 Dat krijg je met die gaten in je oren. Dat verstoort een hoop banen in je lichaam.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Deze doet een beetje hetzelfde als die andere met dat opgeschoren haar, die bij Thom in het team zit.
Gil kan wel dansen.

Je gaat trouwens wel echt kapot als je dat soort dingen gaat doen met migraine
wat is er met de oorbellen zeg.. belachelijk. Ziet er niet uit.
quote:Summerdance schreef op 04 maart 2012 @ 21:07:

[...]

Dat denk ik ook!

Acupunctuur die verkeerd uitpakt

Precies!

Maar hij had echt geen migraine hoor! Dan piep je wel anders, laat staan dat je danst.

Het is gewoon een grote aanstellerT, heeft zichzelf proberen in te dekken denk ik.

En Dan trapt erin
quote:Liezze schreef op 04 maart 2012 @ 21:08:

Gil kan wel dansen.

Je gaat trouwens wel echt kapot als je dat soort dingen gaat doen met migraine

Eh. Als ik een migraine aanval heb kots ik de hele boel onder als ik zoiets als dat probeer...

:puke:

Dus knap is het zeker!

Ik denk trouwens dat de choreografen bang zijn dat hij te eenzijdig is en waarschijnlijk hebben ze daar gelijk in.
Jaakko is trouwens een Fin, vandaar dat accent dat ik hoorde.
Sjantie....wat een raar pakje heb je aan kind!
3x reclame.. of al de 4e x ?
Fucking hell, alweer reclame. Ik haak af vind het saai worden. Misschien verderop in het traject interessanter?! (als in: over een paar afleveringen) Fijne avond verder!

Inderdaad als je migraine hebt kun je niet eens uit je ogen kijken. Wat een aansteller.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven