The Ultimate Dance Battle
zondag 4 maart 2012 om 17:29
zondag 4 maart 2012 om 21:12
quote:S0LEIL schreef op 04 maart 2012 @ 21:10:
Jaakko is trouwens een Fin, vandaar dat accent dat ik hoorde.
Verklaart ook wel de schrijfwijze van zijn naam
Ik zat me al af te vragen of de ambtenaar die hem bij zijn geboorte heeft ingeschreven laaggeletterd was
Jaakko is trouwens een Fin, vandaar dat accent dat ik hoorde.
Verklaart ook wel de schrijfwijze van zijn naam
Ik zat me al af te vragen of de ambtenaar die hem bij zijn geboorte heeft ingeschreven laaggeletterd was
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 4 maart 2012 om 21:12
zondag 4 maart 2012 om 21:13
zondag 4 maart 2012 om 21:18
quote:martin81 schreef op zondag 04 maart 2012 21:03 Op pagina 1 gaat het over Isabelle, maar die doet dit jaar toch niet mee?Jij hier??? Is dit wel een programma voor mensen met jouw denkniveau?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 4 maart 2012 om 21:19
quote:Sabeltandcavia schreef op zondag 04 maart 2012 21:17 Ik heb vandaag per ongeluk bijna een egel wakker gemaakt die aan het winterslapen was onder een hoop bladeren in de tuin. Ik heb hem weer toegedekt en hem verder laten slapenAwh
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Sabeltandcavia schreef op 04 maart 2012 @ 21:17:
Ik heb vandaag per ongeluk bijna een egel wakker gemaakt die aan het winterslapen was onder een hoop bladeren in de tuin. Ik heb hem weer toegedekt en hem verder laten slapen
Het is dat het van die kleine vlooienbaaltjes zijn, anders had ik er een paar als huisdier genomen..
Ik vind ze het toppunt van lief!
Ik heb vandaag per ongeluk bijna een egel wakker gemaakt die aan het winterslapen was onder een hoop bladeren in de tuin. Ik heb hem weer toegedekt en hem verder laten slapen
Het is dat het van die kleine vlooienbaaltjes zijn, anders had ik er een paar als huisdier genomen..
Ik vind ze het toppunt van lief!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!