Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
Ja hoor, dat kan. Uiteraard.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik heb ze er drie bij gegeven, gewoon omdat ik dat kan.
Goed bezig iedereen! voor de tonijnen en voor Dickens (die ontzettend valsspeelt!)
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... ItBCfThtbQ
3002 postings dus slotje
He mag ik even wat vragen, iets houd me al dagen bezig.

Ik heb Martin leren kennen middels een onderbroeken topic. Hierna af en toe voorbij zien komen maar nooit heel erg gevolgd. wel zie ik veel anti-Martin posts.

Kan iemand mij in t kort uitleggen waarom hij op -30 staat?

Alvast bedankt!
@ @30: de gedetailleerde telling kunnen we niet uitleggen, maar waarom hij überhaupt in de min zit en niet in de plus, is geheel te wijten aan de enige echte Martin. Ik heb niets tegen hem an sich, maar wel tegen zijn gedrag en het niet reageren op vragen.

Hij klaagt dat niemand hem serieus neemt, hij voelt zich zelfs slachtoffer, maar de vele vragen die wél on topic waren, mijdt hij. Verdiep je alleen al eens in dit topic, dan zie je wat hij steeds wél en wat niet leest. En hoe selectief zijn lezen (en reageren) is. Dat wekt irritatie op.

Misschien iemand nog een meer heldere uitleg?
Als iemand riep Martin -1, dan vulde ik dat gewoon in. Als iemand molly, molly, molly, molly riep, kreeg molly 4 stemmen. Nogal logisch, gewoon optellen en aftrekken.
Ah, dankje. Vind het best helder.

Ik heb wel eens gedacht om het allemaal door te nemen, maar het is best veel.

Wat vindt hij zelf? Of geeft hij daar ook geen antwoord op?
Hij kiest altijd één woord uit iemands post en focust zich daarop. Welk woord uit welke post is voor ons een raadsel.
Haha, ja tellen kan ik ook!

Het is meer de vraag waar de Martin haat vandaan komt.
Haat is het niet zo zeer, denk ik. Meer verbazing, verwondering, ongeloof over de dikte van de plaat voor zijn kop. Martin maakt het gevoel in je los om heel hard met je hoofd tegen de muur te willen bonken.
quote:apestaartje30 schreef op 05 maart 2012 @ 01:00:

Haha, ja tellen kan ik ook!

Het is meer de vraag waar de Martin haat vandaan komt.Haat? Waar haal je dat weer weg? Sjonge, we hebben in de gaten dat Martin een troll is en spelen daarop in. Wie heeft het nou over haat?
Eens met Jaschenca, Martin is gewoon leuk forummateriaal. Voor de leut, juist omdat je hem niet serieus hoeft te nemen.

Ik heb niet eens een hekel aan hem
Lieve Martin, ik zit nu al het hele weekend met een vergiet op mijn hoofd en een houten zwaard in mijn riem te wachten tot ik bij je intellectuele topvrouwenleger mag. Wanneer ga je me nou eindelijk eens vragen?

PS IK zal altijd stiekem een klein beetje van je houden vanwege je tonijnentheorette.
quote:mrsstanleywalker schreef op 05 maart 2012 @ 00:57:

Als iemand riep Martin -1, dan vulde ik dat gewoon in. Als iemand molly, molly, molly, molly riep, kreeg molly 4 stemmen. Nogal logisch, gewoon optellen en aftrekken.
quote:apestaartje30 schreef op 05 maart 2012 @ 00:58:

Ah, dankje. Vind het best helder.

Ik heb wel eens gedacht om het allemaal door te nemen, maar het is best veel.

Wat vindt hij zelf? Of geeft hij daar ook geen antwoord op?

Geen idee wat hij zelf vindt, want zodra er een vraagteken in een zin verschijnt, is Martin foetsie.

En het is geen haat, dat dit duidelijk mag zijn. Zoals ik al schreef: ik heb niet tegen hem als persoon, maar meer tegen zijn gedrag (van niet reageren, de zin selectief lezen en beantwoorden, etc.).

Maar je ziet wel hoe fanatiek hij zijn eigen topics in de gaten houdt. Hij is wederom nergens te bekennen. Hij zal gisteren belangrijker dingen te doen gehad hebben...
Oh, ik denk dat t woordje haat groter wordt gemaakt dan ik bedoelde (moet er nog aan wennen dat t zwart op wit Anders overkomt)

Maar inderdaad, nu je het zegt.... Hij is weg
@ @: roep even dat je nog een vriend zoekt ofzo, dan komt ie vast wel met de vraag 'waar woon je'.
Hij komt wel terug voor zijn gouden eikel troffee. En hij maakt kans op het halfzachte lente-ei voor zijn pasta met feta.
Djeez, tijd voor een nieuw topic, helaas. Wat een geneuzel.
quote:apestaartje30 schreef op 05 maart 2012 @ 00:45:

He mag ik even wat vragen, iets houd me al dagen bezig.

Ik heb Martin leren kennen middels een onderbroeken topic. Hierna af en toe voorbij zien komen maar nooit heel erg gevolgd. wel zie ik veel anti-Martin posts.

Kan iemand mij in t kort uitleggen waarom hij op -30 staat?

Alvast bedankt!Typisch Nederlands. Als je iets extra's hebt, dan gaat je kop eraf. Zeker op dit forum.
Je topic is vol
quote:martin81 schreef op 05 maart 2012 @ 15:52:

[...]

Typisch Nederlands. Als je iets extra's hebt, dan gaat je kop eraf. Zeker op dit forum.Nu leg je wederom de verantwoordelijkheid bij anderen. Het is juist typisch Martin, want je zorgt zelf keer op keer voor deze status. Gaan dan nooit jouw ogen open m.b.t. 'je oogst wat je zaait'?
quote:martin81 schreef op 05 maart 2012 @ 15:52:

[...]

Typisch Nederlands. Als je iets extra's hebt, dan gaat je kop eraf. Zeker op dit forum.

Natuurlijk, het is toch ook heel bijzonder om -30 te halen?

Dat is een hele prestatie hoor, daar moet je heus wel wat `extra´s´ voor hebben.

Wat die extra´s ook mogen zijn.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven