Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
Trustuh thee.
Truste thee
Truste Thee.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
er worden nu al 63 woningen ontruimd.

Hey jullie vinden het waarschijnlijk helemaal niet interessant haha sorry!

Ik ga ook weer slapen nu.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
quote:a_nick_is_crini schreef op 05 maart 2012 @ 01:14:

[...]

Ja dat heb ik ook gezien,maar dat zijn twee andere branden.Nu pas (nouja vanaf 1.05uur zie ik nu, maar toen ik net keek was het nog geen 1.05uur) staat het op de regionale omroepsite! Terwijl het alarm af ging om 0.40uur!Vermoed iets met bureaucratie en alles al op één oor? Er zal best een protocol zijn voor brandweer e.d. hoe te handelen in zo'n situatie. Het dan ook allemaal daadwerkelijk in gang zijn lijkt me een heel ander verhaal. Maar daar heb jij natuurlijk niks aan.
Ziet er goed uit op die link Moos, maar zijn er ook genoeg kleuren/tinten in en is het beetje betaalbaar?
quote:a_nick_is_crini schreef op 05 maart 2012 @ 01:21:

Ik ga ook weer slapen nu.Welterusten. En niet over brand dromen hoor.
a-nick, met zoveel ontruimingen, toch best een fikse brand :(
Ja, Crini vind het wel interessant hoor. Heb net op RTV-NH over 2 branden gelezen.
quote:thee schreef op 05 maart 2012 @ 01:15:

[...]

Precies, geen bergen of beren op de weg zien maar verkeersdrempels, die kan iedereen wel nemen. Maar goed, een baan (snel) is het meest belangrijke nu, evenals huis op orde.Wat zoek je precies? En waar? Mag ook via de mail hoor.
Ja, best veel kleuren. Je kan het haar nl. niet verven (kan bij extensions wel). Kosten tussen de 150 en 200.
quote:leentjedb schreef op 05 maart 2012 @ 01:23:

[...]

Wat zoek je precies? En waar? Mag ook via de mail hoor.Ik zal je wat meer info geven bij CV, dat lukt wel morgen of dinsdag.
Die haarflip ziet er uit als een soort gordijn van haar en dat wordt dan om het hoofd in je eigen haar vastgemaakt?
quote:a_nick_is_crini schreef op 05 maart 2012 @ 01:21:

Ik ga ook weer slapen nu.Vind het wel ernstig als er al 63 woningen ontruimd worden. Daar moet je toch niet aan denken midden in de nacht en dan met kleine kinderen.
Wat een geld, 150 tot 200 euro. Blijft het dan wel een tijd zitten? Of moet je om de zoveel weken terug?
quote:mocy schreef op 05 maart 2012 @ 01:24:

Ja, best veel kleuren. Je kan het haar nl. niet verven (kan bij extensions wel). Kosten tussen de 150 en 200.

Klinkt niet verkeerd (al heb ik het net vorige week geverfd) maar zo'n bedrag is momenteel/voorlopig even geen optie.

En nu echt bedtijd. Ciao!
quote:mocy schreef op 05 maart 2012 @ 01:25:

[...]

Vind het wel ernstig als er al 63 woningen ontruimd worden. Daar moet je toch niet aan denken midden in de nacht en dan met kleine kinderen.Nee, inderdaad. Lijkt me geen pretje. Kun je wel slapen nu, Crini?
quote:leentjedb schreef op 05 maart 2012 @ 01:25:

Die haarflip ziet er uit als een soort gordijn van haar en dat wordt dan om het hoofd in je eigen haar vastgemaakt?Met een visdraad leentje. Je hangt het simpel gezegd gewoon om je hoofd en drapeert je eigen haar er over heen. Echt zo gebeurd (en ik ben echt heel onhandig).
Welterusten Thee.
Dus het zit niet vastgemaakt? Dan kun je het net zolang gebruiken als je wilt? Extensions hebben een beperkte "houdbaarheid" toch? Dan is zo'n flip inderdaad een goede investering.
Las dat je er wel anderhalf a twee jaar mee kan doen. Maar het is en blijft een hoop geld. Zo ook extensions en die moet je om de 4 maanden vervangen. Dit is dus wel een goedkopere oplossing. En veel makkelijker.
Ik ga overigens ook maar eens ons bed opzoeken.

Welterusten voor straks!
En heb er al in de wind mee gefietst. Hij bleef zitten.
Ja op het filmpje ziet het eruit als een fluitje van een cent.
Trustuh leentje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven