Een fee komt langs...

04-03-2012 23:06 40 berichten
En zegt je dat je 2 wensen mag doen. Wat wens jij?

Ik kom tot de volgende 2;

1. Vrede op aarde. En dat zie ik als volgt; geen oorlogen, geen misbruik, geweld en verdriet

2. Een dag doorbrengen in het hiernamaals (ik hoop dat dat bestaat) met mijn moeder en broer. En hierna afscheid nemen zonder verdriet en weten dat ik ze weer ga zien.

Omdat de fee mijn wensen aardig vindt, mag ik nog een klein wensje doen. En dat wordt dan het lichaam van Doutze Kroes ofzo.
Ik zou wensen dat die fee elke week even langskomt met hetzelfde aanbod.
Alle reacties Link kopieren
Dat er een medicijn tegen kanker bestaat.

M'n papa en mama
Ik wens dat iedereen wat meer respect,liefde en warmte mag ontvangen zodat men wat meer open zou staan voor een ander. De wereld zou er een stuk liefdevoller door kunnen worden...
Missy
Lichtbron en Missy

Ik wens dat ik een lichaam heb zoals een lichaam hoort te zijn, gezond en zonder 24/7 pijn. Dat is de wens voor mijzelf.

Ik heb nog veel wensen voor de rest van de wereld maar ik mag er maar 1. Dan wens ik dat er nooit meer kinderen en dieren worden misbruikt en mishandelt.
Lichtbron

Ik heb ook maar een wens en dat is dat mijn zieke katje beter wordt.
Ik wens voor mijzelf geestelijke gezondheid. Voor mijn vriend en vriendinnen lichamelijke gezondheid.

Mijn tweede wens zou zijn dat mijn stiefdochter bij ons blijft wonen. Niet teruggaat naar die heks van een moeder van haar. Zodat ze tot rust kan komen en kan zien dat een relatie tussen man en vrouw ook gewoon kan zijn, liefdevol en met respect voor elkaar. Zonder ruzie en haat en nijd en geldverkwisting en minachting naar haar toe. Dat ze kan uitgroeien tot een evenwichtige volwassene zonder littekens op haar ziel.

Die zak met geld is ook welkom, heel erg zelfs, maar dit zijn mijn wensen.
Ik neem 1 wens terug en wens dat jullie wensen uitkomen.
quote:missy_acy schreef op 05 maart 2012 @ 08:03:

Ik neem 1 wens terug en wens dat jullie wensen uitkomen.Lief
Ik ga vragen of ze nu eindelijk eens wilt verklappen waar de andere kant van de regenboog is, ik wil toch wel eens de enorme pot met goud vinden aan de andere kant van de regenboog.
Ik zou mijn vader terug wensen en mijn gezondheid (en dan meer voor mijn kinderen die daaronder te lijden hebben)
Voor mezelf: Dat we beide minder psychische en fysieke problemen hebben.

In het algemeen: Dat er meer verdraagzaamheid is en mensen elkaar iets gunnen.
Mijn 1e wens: terug een gezond lichaam te hebben.

Mijn 2e wens: dat elke mens mag wensen wat ie wilt zoveel ie wilt
Mijn eerste wens zou zijn; weten dat ik onderstaand onder de knie heb...

Give me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to know the difference...

En mijn 2e wens zou zijn, nooit meer geldzorgen hebben.
quote:wifra98 schreef op 04 maart 2012 @ 23:19:

Mijn allergrootste wens is dat ik weer gezond ben en alles weer kan, zodat ik mij wat minder een waardeloze moeder voel.Ik ken je gevoel....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven