Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
Myv ik bedoel geen lege wijnflessen laten staan in je keuken (of huis), daar zit vaak nog een restje in. Al is het maar een druppel.
Bij oudste was het zo erg in zijn keuken dat ik een half uur met een natte handdoek om me heen stond te meppen.
Ja Flower, mijn katten doen al of ze mij een week niet hebben gezien als ik een half uurtje weg ben om boodschappen te doen.

Dus gister snapte ze niets van.

Was erg leuk gister. Ik heb een paar prachtige fotos gemaakt. Bij de jachtluipaarden konden we 1x heel dichtbij parkeren. Die giraffen waren leuk, om je auto heen en aan je lak van het dak likken.

Bijna konden we niet meer weg omdat een kameel niet voor de auto weg wilde gaan. Dus de rij moest naar achter rijden zodat we weer verder konden.

Ik heb een speciaal album van die fotos gemaakt op photobucket dus ben benieuwd hoe mijn vriendin het vindt. Ze zit nooit op internet thuis dus ze ziet het morgen pas op haar werk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Dat is waar, restje wijn enzo. Heb ze trouwens ook wel in kamerplanten gehad.
quote:mocy schreef op 05 maart 2012 @ 02:23:

Myv ik bedoel geen lege wijnflessen laten staan in je keuken (of huis), daar zit vaak nog een restje in. Al is het maar een druppel.Ik ga morgenochtend alles nalopen. Nu geen puf meer voor.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Fijn Myv dat je het zo naar je zin hebt gehad en mooie foto's hebt kunnen maken.

Ging het wel, gezien je niet slapen ervoor?
Mv,

Was je niet bang toen die kameel voor de auto bleef staan?

Wel super dat je zo dichtbij kon komen.

Leuk ook dat fotoalbum!!! Hoop dat ze t leuk vind.
Nee eind van de dag werd ik echt beroerd. Heb helaas ook de pizza moeten afzeggen waar ik mij zo op verheugd had. Ik kwam thuis en moest gelijk overgeven dus was geen minuut te laat thuis. Meteen mijn bed in gegaan.
Wat jammer Myleen.
Yoooo! het is al weer bijna half 3....Zei vanavond nog tegen man: ''doen ze'' die tijd 's avonds sneller of zo....!" Ik moet echt zakken. Trustuh Myv, Jo en Flower.
Nee ik was niet bang maar mijn vriendin wel hihihi. Wel deed ik snel het raampje dicht als een van die beesten bij je kwamen. Vooral bij die jachtluipaarden. Het blijven wilde dieren.
Voel je je inmiddels wat beter mv?

Ik ga gauw mn bed opzoeken, nog gauw even 3 uurtjes slaap meepikken.

Hoop dat jullie lekker slapen, en tot gauw weer!
Slaap lekker Moos en Flower.
Truste Moos. Wat gaat de tijd snel he.
Wilde dieren is idd toch altijd n beetje oppassen.

Gelukkig is alles goed gekomen en heb je n leuke dag gehad!
Aah dat vind ik nou echt sneu voor je. Ga je binnenkort wel voor die pizza?
Ja ben nu weer beter. Maar blijf het houden door die nare hp. Maar daar ga ik morgen voor bellen.

Truste Flower.
quote:mocy schreef op 05 maart 2012 @ 02:32:

Aah dat vind ik nou echt sneu voor je. Ga je binnenkort wel voor die pizza?Ja was een traktatie van mijn vriendin, een pizza bij de pizzaria. Ik hou hem nog van haar tegoed zei ze.
Weer zo'n spammerT
Ja irritant, heb al gestafd.
Ik ook
Jammer dat ze niet inzien dat het zonde is van de tijd en energie. Zoek iets waar je wat aan hebt om reclame te maken.
Volgens mij zijn het geen echte mensen maar robots ofzo.

Schenk nog een halfje in en dan ga ik ook maar eens naar bed.
Nacht...
Hee een nachtbraker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven