Centraal Moderatortopic deel 2
dinsdag 28 februari 2012 om 11:33
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 4 maart 2012 om 20:20
quote:chrissiy schreef op 04 maart 2012 @ 19:05:
Poster Wearebackalso is m.i. opruiend bezig. Kunnen jullie hier naar kijken?
Bedankt voor de melding,
Er zijn maatregelen getroffen.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Poster Wearebackalso is m.i. opruiend bezig. Kunnen jullie hier naar kijken?
Bedankt voor de melding,
Er zijn maatregelen getroffen.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
zondag 4 maart 2012 om 22:22
quote:maryni83 schreef op 04 maart 2012 @ 22:04:
Kunnen alle topics van jipenjanneke123 worden verwijderd?
Spammerdespam:
angst en paniek, mijn verhaal
oma's arretjescake, een super recept!
grip op je geld krijgen?
cito groep 8 en dan? welke richting kies je..
Verwijderd! Bedankt voor de melding.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Kunnen alle topics van jipenjanneke123 worden verwijderd?
Spammerdespam:
angst en paniek, mijn verhaal
oma's arretjescake, een super recept!
grip op je geld krijgen?
cito groep 8 en dan? welke richting kies je..
Verwijderd! Bedankt voor de melding.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.

zondag 4 maart 2012 om 22:24
quote:molly74 schreef op 04 maart 2012 @ 22:22:
Oh Maryni, was dat spam? Ik had net een stukje geschreven op haar 'angst'topic en bij het verzenden kreeg ik een error.
Wat een vreemde combinatie van topics, allemaal spam?Ja, allemaal spam! Ze linkt naar een website, waarbij zij punten (en uiteindelijk geld) krijgt voor alle keren dat er op de link geklikt wordt.
Oh Maryni, was dat spam? Ik had net een stukje geschreven op haar 'angst'topic en bij het verzenden kreeg ik een error.
Wat een vreemde combinatie van topics, allemaal spam?Ja, allemaal spam! Ze linkt naar een website, waarbij zij punten (en uiteindelijk geld) krijgt voor alle keren dat er op de link geklikt wordt.
zondag 4 maart 2012 om 22:28
quote:ster89 schreef op 04 maart 2012 @ 20:46:
Mods? Ik vind het jammer dat ik acht uur geleden al een melding heb gedaan (en anderen met mij) en dat er intussen wel andere dingen worden opgelost maar ik geen idee heb of mijn melding word opgepakt.
Ik heb overigens het e-mailadres [...]aangemaakt voor eventuele reactie.
Bvd!
Als het goed is heb je nu mail van ons ontvangen met een antwoord!
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Mods? Ik vind het jammer dat ik acht uur geleden al een melding heb gedaan (en anderen met mij) en dat er intussen wel andere dingen worden opgelost maar ik geen idee heb of mijn melding word opgepakt.
Ik heb overigens het e-mailadres [...]aangemaakt voor eventuele reactie.
Bvd!
Als het goed is heb je nu mail van ons ontvangen met een antwoord!
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.

zondag 4 maart 2012 om 22:45
quote:maryni83 schreef op 04 maart 2012 @ 22:24:
[...]
Ja, allemaal spam! Ze linkt naar een website, waarbij zij punten (en uiteindelijk geld) krijgt voor alle keren dat er op de link geklikt wordt.Oh, kan dat ook al tegenwoordig. Tss.... En ik nog serieus reageren ook! Had wel mijn bedenkingen of het echt wel een persoonlijk verhaal was over die angst (op die site), maar heb toch enigszins serieus gereageerd.
[...]
Ja, allemaal spam! Ze linkt naar een website, waarbij zij punten (en uiteindelijk geld) krijgt voor alle keren dat er op de link geklikt wordt.Oh, kan dat ook al tegenwoordig. Tss.... En ik nog serieus reageren ook! Had wel mijn bedenkingen of het echt wel een persoonlijk verhaal was over die angst (op die site), maar heb toch enigszins serieus gereageerd.

maandag 5 maart 2012 om 09:22
quote:missverrektekoekwaus schreef op 04 maart 2012 @ 13:45:
Mods, is het niet verboden de evt tweede nick van een ander bekend te maken? Het hebben van een tweede nick is immers gewoon toegestaan, het is niet aan een ander om deze open en bloot op het forum te noemen. Iemand neemt niet voor niets een tweede nick.
Uit niets blijkt dat Ster89 een tweede nick heeft, laat staan dat ze dubbelnickt. Ik vind dat dit een nare beschuldiging is. Los van het feit dat een evt tweede nick haar zaak zou zijn en gerespecteerd dient te worden.
Mods, ik denk dat jullie over dit berichtje hebben heengelezen want ik heb nog geen reactie gezien?
Alvast bedankt voor de reactie
Mods, is het niet verboden de evt tweede nick van een ander bekend te maken? Het hebben van een tweede nick is immers gewoon toegestaan, het is niet aan een ander om deze open en bloot op het forum te noemen. Iemand neemt niet voor niets een tweede nick.
Uit niets blijkt dat Ster89 een tweede nick heeft, laat staan dat ze dubbelnickt. Ik vind dat dit een nare beschuldiging is. Los van het feit dat een evt tweede nick haar zaak zou zijn en gerespecteerd dient te worden.
Mods, ik denk dat jullie over dit berichtje hebben heengelezen want ik heb nog geen reactie gezien?
maandag 5 maart 2012 om 09:51
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 maart 2012 @ 02:43:
Cleveote zit overal te spammen. Ik heb er een paar gestafd maar ik lees niet alle topics dus graag nog het loepje gebruiken.
Bedankt voor je melding! Ze zijn verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Cleveote zit overal te spammen. Ik heb er een paar gestafd maar ik lees niet alle topics dus graag nog het loepje gebruiken.
Bedankt voor je melding! Ze zijn verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
maandag 5 maart 2012 om 10:00
quote:missverrektekoekwaus schreef op 05 maart 2012 @ 09:22:
[...]
Beste missverrektekoekwaus,
Het is inprincipe niet verboden de tweede nick van een medeforummer te noemen. Maar ik kan me voorstellen dat dit absoluut niet prettig is. Ik ga het uitzoeken en kom erop terug.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
[...]
Het is inprincipe niet verboden de tweede nick van een medeforummer te noemen. Maar ik kan me voorstellen dat dit absoluut niet prettig is. Ik ga het uitzoeken en kom erop terug.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
maandag 5 maart 2012 om 10:27
quote:ModeratorViva schreef op 05 maart 2012 @ 10:00:
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Vroeger mocht je niet de andere nick van iemand noemen. Lijkt me ook logisch want je neemt meestal een 2e nick omdat je die postings dus niet onder je oorspronkelijke nick wilt posten.
Ik heb bijv. een 2e nick waar ik bepaalde dingen mee post, een paar forummers hebben in de loop van de jaren gezien dat ik dat ben.
Zou toch wat zijn als die overal gaan melden dat XXX ook MV is.
Ik hoop dat die regel gewoon nog blijft gelden dat je dat niet mag noemen.
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Vroeger mocht je niet de andere nick van iemand noemen. Lijkt me ook logisch want je neemt meestal een 2e nick omdat je die postings dus niet onder je oorspronkelijke nick wilt posten.
Ik heb bijv. een 2e nick waar ik bepaalde dingen mee post, een paar forummers hebben in de loop van de jaren gezien dat ik dat ben.
Zou toch wat zijn als die overal gaan melden dat XXX ook MV is.
Ik hoop dat die regel gewoon nog blijft gelden dat je dat niet mag noemen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

maandag 5 maart 2012 om 10:48
Eens met Mylene.
Vaak wordt de tweede nick gebruikt voor zeer gevoelige onderwerpen of om herkenning te voorkomen. Als iemand nu toch de twee nicks naast elkaar kan leggen, ontstaat misschien een herkenbaar beeld van iemand. Dat moeten we toch niet willen?
Vroeger stond er inderdaad meteen straf op, waarom nu niet?
Vaak wordt de tweede nick gebruikt voor zeer gevoelige onderwerpen of om herkenning te voorkomen. Als iemand nu toch de twee nicks naast elkaar kan leggen, ontstaat misschien een herkenbaar beeld van iemand. Dat moeten we toch niet willen?
Vroeger stond er inderdaad meteen straf op, waarom nu niet?

maandag 5 maart 2012 om 12:17
quote:ModeratorViva schreef op 05 maart 2012 @ 10:00:
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.Oke, dank je. Ik heb/gebruik maar een nick, maar het lijkt me erg vervelend als iemand een nick noemt die je helemaal niet hebt.
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.Oke, dank je. Ik heb/gebruik maar een nick, maar het lijkt me erg vervelend als iemand een nick noemt die je helemaal niet hebt.

maandag 5 maart 2012 om 12:23
Geloof mij maar dat dat inderdaad vervelend wordt.. Nu weet ik zelf natuurlijk beter, maar die zogenaamd tweede nick kan ook bewust worden aangemaakt door iemand die je in een kwaad daglicht wil zetten. En dan maar hard roepen dat ik dat wel moet zijn en daar gaat je 'naam' op het forum..
Ik wil overigens iedereen nogmaals hartelijk bedanken voor de steun en het hart onder de riem in dit topic en andere topics!
Ik wil overigens iedereen nogmaals hartelijk bedanken voor de steun en het hart onder de riem in dit topic en andere topics!