Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:ster89 schreef op 05 maart 2012 @ 12:23:

Geloof mij maar dat dat inderdaad vervelend wordt.. Nu weet ik zelf natuurlijk beter, maar die zogenaamd tweede nick kan ook bewust worden aangemaakt door iemand die je in een kwaad daglicht wil zetten. En dan maar hard roepen dat ik dat wel moet zijn en daar gaat je 'naam' op het forum..

Ik wil overigens iedereen nogmaals hartelijk bedanken voor de steun en het hart onder de riem in dit topic en andere topics! Dat is natuurlijk laatst ook gebeurd. Bijenrompje is een gewone forumster en toen maakte die PP steeds nicks aan die erop leken, BijenrompjeS end. Ik heb toch wel postings gelezen dat forummers verbaasd waren dat Bijenrompje die vieze dingen plakte. Dat is ook meer dan vervelend.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nu je het zegt inderdaad.. Ik lees hier zo veel

dat ik dat wel doorhad.. Maar toch verschrikkelijk doortrapt.. Je hebt natuurlijk altijd forummers die niet alles volgen en zo dus heel anders over je gaan denken, niet leuk!
Ster, ik zag t voorbij komen. En vind het heel vervelend voor je. Hoop dat t snel opgelost wordt.
Dankjewel Missy Acy! Ik heb contact met de Mods gehad en denk niet dat ik er wat over mag zeggen maar er is in ieder geval actie ondernomen
Ik vind het noemen van een tweede nick niet kunnen. Het is vergelijkbaar met het voor je houden van geanonimiseerde nicks die je herkent/weet. Als de eigenaar dit zelf niet bekend wil maken, houd je die gewoon voor je. Basta.
quote:ster89 schreef op 05 maart 2012 @ 12:23:

Geloof mij maar dat dat inderdaad vervelend wordt.. Nu weet ik zelf natuurlijk beter, maar die zogenaamd tweede nick kan ook bewust worden aangemaakt door iemand die je in een kwaad daglicht wil zetten. En dan maar hard roepen dat ik dat wel moet zijn en daar gaat je 'naam' op het forum..

Ik wil overigens iedereen nogmaals hartelijk bedanken voor de steun en het hart onder de riem in dit topic en andere topics! Graag gedaan en de rekening volgt nog.

Hoop in ieder geval dat die ene forummer zich nu even rustig houdt. Ik heb in ieder geval niets vervelends meer gelezen verder.
Nog een vraag die een heel klein beetje erop aansluit. Er zijn nu topics waar alle of vele vele gepermabanden genoemd worden met de nick. Dat mocht vroeger niet. Ook zie ik wel eens speculaties waarom end.

Beste Mod, is het toegestaan de Nick van gepermabande(n) te noemen? Eerst stond er een ban op dus ik zou het fijn vinden om te weten of dat wel of niet kan. (soms heb je wel eens een situatie die schreeuwt om iets te roepen wat vroeger dus niet mocht )

mvg, MV
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mods,

Mag er een slotje op mijn topic: Niquitin pleisters stap 1 bij aangeboden?

Het is inmiddels opgelost/verkocht.

(ik weet niet hoe ik een link plaats? ik hoop dat dit ook duidelijk is).

Groetjes, xmanonx
quote:xmanonx schreef op 05 maart 2012 @ 14:13:

Mods,

Mag er een slotje op mijn topic: Niquitin pleisters stap 1 bij aangeboden?

Het is inmiddels opgelost/verkocht.

(ik weet niet hoe ik een link plaats? ik hoop dat dit ook duidelijk is).

Groetjes, xmanonx

Topic is gesloten!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Beste Mod,

Over een paar postings is ons topic vol en we hebben al een nieuwe.

Deze mag gesloten worden zo.

Mylene_Valerie in "Nog wakker ! ?"
quote:naara schreef op 04 maart 2012 @ 10:16:

[...]

you've got mail

Beste mod,

Kan je bevestigen dat de mail in goede orde is ontvangen?

groet,

Naara
quote:ModeratorViva schreef op 05 maart 2012 @ 16:00:

[...]

Topic is gesloten!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumBedankt!!
Mods, wanneer wordt de plaatjesplakfunctie weer hersteld?
Mod, ik kom in allerlei topics Ksenjia tegen die flink aan het hakken is op Ster89, nog steeds.

Is daar nu niets aan te doen? Op de man spelen is toch niet hoe we ons hier op Viva dienen te gedragen, zo meen ik.
Het topic 'Overspannen / verwerken moeilijke jeugd' is verwijderd ivm herkenning.

quote:Mylene_Valerie schreef op 05 maart 2012 @ 16:09:

Beste Mod,

Over een paar postings is ons topic vol en we hebben al een nieuwe.

Deze mag gesloten worden zo.

Mylene_Valerie in "Nog wakker ! ?"

Topic is gesloten. Veel plezier in het nieuwe deel.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:zoutopmijnhuid schreef op 05 maart 2012 @ 19:29:

Mods, wanneer wordt de plaatjesplakfunctie weer hersteld?

Op dit moment houden we de plaatjesplakfunctie voorlopig nog offline. Dit zullen wij doen totdat er een nieuwe technische mogelijkheid is om trollen beter te kunnen weren.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:naara schreef op 05 maart 2012 @ 18:17:

[...]

Beste mod,

Kan je bevestigen dat de mail in goede orde is ontvangen?

groet,

Naara

Beste Naara,

Helaas hebben we je e-mail niet ontvangen. Nog maar een keertje proberen?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:helene31 schreef op 05 maart 2012 @ 21:10:

Mod, ik kom in allerlei topics Ksenjia tegen die flink aan het hakken is op Ster89, nog steeds.

Is daar nu niets aan te doen? Op de man spelen is toch niet hoe we ons hier op Viva dienen te gedragen, zo meen ik.

Beste Helene31,

Bedankt voor je melding. We houden het in de gaten en we willen je vragen om gebruiken van de toverstaffunctie. Op deze manier kunnen we adequaat reageren op de desbetreffende berichten.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Het topic 'Welke lieve dame wilt...´ is verwijderd ivm hengelen.

De bekende spammer was vannacht weer bezig. Nick Mariaper.

Gestafd bij topic Ben je nog wakker hier op overig. Dan is met loepje alle topics te zien waar die gespamd heeft.
quote:ModeratorViva schreef op 05 maart 2012 @ 21:48:

[...]

Beste Naara,

Helaas hebben we je e-mail niet ontvangen. Nog maar een keertje proberen?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Poging nummer 3 dan maar.

(vraagt zich af of viva behoort tot de klanten van KPN waar emails in het grote zwarte gat verdwenen zijn).

Oh ja, ik heb in het subject mijn forumnaam gezet.

Graag bevestiging of de mail al dan niet is ontvangen.
quote:Mylene_Valerie schreef op 06 maart 2012 @ 05:09:

De bekende spammer was vannacht weer bezig. Nick Mariaper.

Gestafd bij topic Ben je nog wakker hier op overig. Dan is met loepje alle topics te zien waar die gespamd heeft.

berichten zijn verwijderd, dank voor de melding!

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum

quote:missverrektekoekwaus schreef op 04 maart 2012 @ 13:45:

Mods, is het niet verboden de evt tweede nick van een ander bekend te maken? Het hebben van een tweede nick is immers gewoon toegestaan, het is niet aan een ander om deze open en bloot op het forum te noemen. Iemand neemt niet voor niets een tweede nick.

Uit niets blijkt dat Ster89 een tweede nick heeft, laat staan dat ze dubbelnickt. Ik vind dat dit een nare beschuldiging is. Los van het feit dat een evt tweede nick haar zaak zou zijn en gerespecteerd dient te worden.

Beste missverrektekoekwaus,

We hebben je vraag nogmaals bekeken en zijn tot de concusie gekomen dat het noemen van een tweede nick niet is toegestaan. Dit staat echter nog niet in de huisregels vermeld. We gaan dit aanpassen, zodat een en ander voor iedereen duidelijk is.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Beste moderators, mijn topic "Forummer van de maand" is zo succesvol dat er al meer dan 3.000 keer is gepost.

Graag een slotje, dan open ik zelf een vervolg.

(Dus svp geen deel 2 openen, ik wil het vervolg namelijk net iets anders insteken).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven