Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
Ja ik zal het in de gaten houden. Vorige keer was ik te laat.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Of je blijft net zo lang posten tot het tijd is voor een nieuwe
Ik vind het prima, desnoods gaat dit topic even net over de 3000 heen.

Of we posten snel veel korte berichten
Eerst nog maar een koffie.
Over 25 min. komt de buuf hier en gaan we auto naar haar zoon brengen, die regelt mijn APK. Nu eerst hopen dat hij start na lang niet gebruikt/de vorst.
Vanavond maak ik weer thee's superburger, al is ie gelukkig wel kleiner dan die van de Pepper reclame!
Hoe maak je die superburger?

Terug van het waddeneiland, heerlijk gehad.
He Thee,

Ik hoop dat het lukt. Mijn auto deed het niet met die koude. Gelukkig had ik 3 jaar garantie op mijn accu maar als ik aanstaande december pech heb dan heb ik echt pech. Elk jaar bij mij een nieuwe accu, wel garantie dus kost mij niets maar toch niet fijn.

Ik hoop dat de keuring goed komt Thee, ik zal voor je duimen.

Heb je gister nog genoten van je bamieschijf of heb ik je posting gemist?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Pepper reclame? Die ken ik niet, van de Mac?
Jullie zijn geen kookgekprogrammakijkers he?

Vanavond begint nieuwe serie Topchefs.
quote:yasmijn schreef op 05 maart 2012 @ 13:39:

Hoe maak je die superburger?

Terug van het waddeneiland, heerlijk gehad.Oh wat leuk. Welk eiland? Zomaar of voor je verjaardag?
Ben idd niet zo van de kookprogramma's.

Vind dat ze soms juist zo neerbuigend met dat voedsel omgaan. Net alsof het een soort materiaal is om kunst van te maken, en als het niet perfect is moet de hele zooi weg.

Ik ben van eten wat de pot schaft. Een zoetje of zuurtje minder vind ik zo'n gemierenneuk.

(sorry )
In een restaurant ook: Ik eet het gewoon op.

Tafelgenoten beginnen soms dat dit net iets meer zus had gemogen en dat net iets meer zo. Of dat ze wel een verrassingsmenu hadden maar dat ze het niet zo verrassend vonden.

Toen ik thuis was zaterdag dacht ik: Ik had toch iets met stoofpeertjes besteld? Waar waren die peren eigenlijk
Welkom terug Yas. Ik kon je niet mailen voor jullie gingen, webmail opende wel maar antwoorden kon niet. Hoop dat het leuk en lekker was.

Vind kookprogramma's soms wel leuk maar volg het zelden als het dagelijks of zo is.

Burger post ik straks wel. Nu eerst maar vast jas aan zodat ik gelijk weg kan als buuf aanbelt.
Nee ik snap je wel hoor. Ik vind zelf de verkwisting moeilijk om te zien bij die programmas. Wat daar allemaal weg gaat is niet normaal. En dan maken ze gerechten waar je met tig mensen van kan eten en na 1 theelepeltje proeven gaat de rest naar de vuilnisbak.

En wat hun als afval weggooien bij het snijden kunnen wij een week eten. Alleen maar omdat dingen bijv. brunoise gesneden moet worden dus alle zijkanten worden sowieso weggegooid.

Daar moet ik niet teveel bij stilstaan want ik haat dat. Zeker als er dan onnodig dieren of vissen voor gebruikt zijn.

Maar vind het wel leuk om te kijken naar hun kookkunsten en de masterclassen waar je veel van leert.
Zag vanochtend Paul Fagel bij Koffiemax en die had best wat saus bij z'n gerecht. Hij is uiteraard bekend met de huidige 'sierlijke' streepjes saus maar vind dat te weinig om echt te proeven. Soms doet hij het wel maar serveert er dan extra saus in een kommetje bij.

Haha, die stoofpeertjes, doet me denken aan de dordtmeeting.

Ober, heeft u ook een lepel bij deze soep?
Ja ook dat dus.

En dat ze een theelepeltje proeven en kijken alsof er zojuist poep is geserveerd.

Zo smerig zal het toch niet zijn?

Zo'n grote kerel die dan zo moeilijk doet bij een theelepeltje van iets, past ook niet helemaal in mijn wereldbeeld, haha. Dan zit ik te kijken van: Tjee je bent toch geen kleuter?

Vind die reclame dan wel weer leuk, dat ie dat worteltje van zijn moeder voor de zoveelste keer afkraakt en dat ze weer pindakaas gaat smeren.
MV, na deze nog maar 64 postings te gaan.
Grinn, moon volgens mij stelt die moeder pindakaas voor en wil Robert 'vlokken' (maar weet dat niet zeker).
Tot straks!
Ja het was een apart gerecht wat ik zou krijgen, salade met oa gorgonzola en stoofpeertjes.

(of dat dan in de saus zou zitten of gewoon heel op het bord weet ik niet, het was een eetcafé met gewoon vier opties dus ik heb ook geen kaart gezien)

Pas veel later dacht ik dus weer aan de peertjes. Maar was ook zo bezig met de gesprekken dat ik er helemaal niet op gelet heb.
Ja ik lig dubbel van die reclame. En ik zeg heel eerlijk, er zijn maar weinig reclames die ik leuk vind, en zeker als je ze vaak ziet.
Ik ga maar eens de badkamer schoonmaken.

Had vorige week de douchecabine en voegen heel grondig gedaan. Maar ben toen niet toegekomen aan de vloer en wastafel.
Ja die reclame is dat de worteltjes niet zijn gemaakt met geklaarde boter en hij het dus niet te eten vindt.

Dan maar een boterham vraagt moeders met pindakaas?

Nee met vlokken.

Succes Thee.

Lekker Moon gorgonzola met stoofpeertjes, zeker als ze gemaakt zijn met rode wijn.
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 maart 2012 @ 13:00:

Wat had jij gevonden Heleen?Een inbouwoven. Onze was aan vervanging toe, maar het was geen standaard maat. Heb dus net zo lang gezocht tot ik eenzelfde type (maar wel nieuwer) vond. En was nog goedkoop ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven