Compatibiliteitsprobllemen The Sims 2

28-02-2012 20:52 26 berichten
Ik heb The Sims 2 geinstalleerd op mijn laptop, maar als ik 'm wil spelen, krijg ik de melding dat er een compatibiliteitsprobleem is. Na wat googlen heb ik het volgende gedaan:

- geklikt op het pictogram op het bureaubllad --> compatibiliteitsproblemen oplossen --> en toen de instructies opgevolgd. Maar het werktt niet!

Ook heb ik een extra update geinstalleerd via de site van Maxis, maar ik blijf dezelfde melding houden.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Alle reacties Link kopieren
Er is een site met allemaal technische vragen over de sims 1-2-3.

hier

ook is er een forum hier
Heb je Windows 7 of Vista?
Ik heb Windows 7
Kort uitgelegd: Op het bureaublad met je rechtermuisknop op het Sims-icoon klikken. Dan met linkermuisknop op eigenschappen. Daar staat dan een tab met compabiliteit, die zet je dan op XP.
Bedankt voor de reacties.

Ik heb de tips opgevolgd, maar het heeft niet geholpen. Echt heel vreemd en ik baal ervan.
.
Of anders even virtualisatie (Virtual PC, Virtual Box, VMWare) downloaden en Windows 98 of XP installeren.

Vorige week nog een oud spelletje op Windows 95 mee aan de gang gekregen.
.
.
Wat we ook voortaan kunnen doen is aan de slag met TeamViewer. In ruil voor een traytje Cola fixen we dan de boel .
.
En als ze even niet kijken trekken we de /Mijn Afbeeldingen leeg. Of verklap ik nu teveel?
Ik heb inmiddels de XP mode gedownload, maar krijg nog steeds dezelfde melding over compatibiliteitsproblemen..

Hoe kan ik het programma draaien met de XP mode? Het ontbreekt mij echt aan computerkennis.
Of komt het doordat ik een home premium laptop heb i.p.v. een professional?
Als je even TeamViewer installeert kijk ik met je mee .
.
.
De Sims updaten heb ik gedan, maar ik krijg dan een melding dat ik The Sims niet moet draaien tijdens het installeren van de wizzard of zo. Maar dat doe ik ook niet. Ik kan geen XP modus downloaden, want ik heb een home premium. Ik zou dan eerst een professional premium moeten kopen van ¤ 180.
.
Probeer deze tutorial eens. Ziet er wel aardig uit en volgens vele reacties hielp het.
.
quote:nerd_ schreef op 05 maart 2012 @ 15:43:

Die link van Tijn ziet er wel leuk uit, begeleid je, en heeft wat verfijningen, maar 't kan niet, zonder een andere Windows 7, of bv. VMWare.

En aan 't einde lees je dat 't sommigen niet lukte (de laatste).

Daarom zeii ik al, koop geen dure Windows, want 't is niet gezegd dat 't lukt.In dit tutorial wordt gewoon gebruik gemaakt van de compatibility mode die in elke Windows versie aanwezig is. Alleen die virtual box XP mode zit niet in elke.
.
Ik ben echt uren bezig geweest.

En hoera, ik heb 1 uurtje kunnen spelen door het opvolgen van de aanwijzingen in de tutorial.

Vanavond wilde ik nog even The Sims doen, maar weer hetzelfde gezeur. GRRR

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven