Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Ik doe vrijdag ook de bar al, bij de 'All night African disco' met de bewoners van het AZC Bunnik. Daar krijgen we subsidie voor namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig Leo! Ik zal morgen een bandje van BZN voor je meenemen, zodat je dat snel op kan zetten als die lui van het integratiepotje komen controleren.

Denken jullie aan de paasruilbeurs 'Paas die Decoratie' aanstaande zondag? Voorgaande jaren was dat dè uitgelezen plek om deelnemers te werven voor al jullie paasworkshops. Ikzelf ga er heen ter promotie van mijn cursus 'Nuttige Materialen Recyclen' waarvoor ik overigens nog op zoek ben naar bezems.
Van wie is die emmer uitgeblazen eierprut in de koelkast van het clubhuis?
Overgebleven van de festiviteiten rondom de bijna-Elfstedentocht, Yette. Leo wilde, geloof ik, iets doen onder het motto 'Zo heb je het over Friezen, zo heb je het over dooiers'. Maar dat bleef er na de anticlimax bij. Misschien kun je er kandeel van maken.
Echt niet. Ik heb vorig jaar al eens in een gezellige bui advocaat gemaakt die ik aan niemand kon slijten. Heel jammer, want hij was erg lekker.

Vervolgens hebben jullie me nog maandenlang verteld over wat ik - met wie - waar - was vergeten.

Dus ik pas.

Leo, kom je je eierprut ophalen? Jij wilde voor de open dag zaterdag graag als levend buffet, dus dan moet er in de koelkast wel plek zijn voor de hapjes.
Ik heb ze begraven, de dooiers.

Het zijn tenslotte aanstaande kuikens.

Waar was iedereen gisteravond?

Ik had koffie, cake en het Adagio van Paganini.
quote:eleonora schreef op 06 maart 2012 @ 07:30:

Ik heb ze begraven, de dooiers.

Het zijn tenslotte aanstaande kuikens.

Waar was iedereen gisteravond?

Ik had koffie, cake en het Adagio van Paganini.TTssss Jacqie en ik hebben heel lang staan kloppen op de deur van het COC honk,maar er werd niet open gedaan
quote:eleonora schreef op 06 maart 2012 @ 07:30:

Paganini.

Verdorie, gemist. Heb je ze bewaard? Ik lust er wel eentje met mozzarella, tomaat en pesto.
Ik heb een noodoproep, voor een bruiloft in juli 2013 moeten we binnen nu en 2 dagen ideeën aanleveren. De ceremonietrut stelt licht erotische cadeaus in Jamaicaanse stijl voor, veel verder komt ze niet. Hebben jullie nog ideeën?
Spuuk!

Een jaar van tevoren al een bruiloft regelen?

Het kan in die tijd wel helemaal de verkeerde kant op zijn gegaan met de samenhangende energiën van de twee geliefden.

Stel je voor zeg; je maait 1 keer wat te wild door je vagijn met die cirkelmaaier en het basischakra is naar de mallemoer hoor.

Dan ben je verloren.

Of:

Op de dag dat de ondertrouw moet plaatsvinden staat de maan net niet goed in Venus, dat krijg je als je te lang vooruit gaat plannen.

De grotchampignons zijn al vergaan tegen die tijd en de pasteljurrekies voor de bruidsmeisjes moeten nog minstens 4 keer vermaakt worden.

Die bruidsmeisjes zijn in de groei, gaan menstrueren, nog niet synchroon want ze zijn nog jong.

Ik voorzie ellende alom!

En daarbij, lekkere schat van me.

Ons huwelijk was in 2 weken bedacht, geregeld en bij de eerstvolgende volle maan al beklonken.

Dat we na 3 manen en emotionele schade omdat jouw chakra's zo bleven fladderen ook weer tijdelijk uit elkaar zijn heb ik nog niet durven opbiechten aan Eleonora.

Wie gaan er eigenlijk trouwen?

Een Coc-er met een Poolse werkman?

ik mis ook altijd alles Wat énig!
Nee, het zijn geen mensen van de maan Egel. Het zijn ook geen COC'ers.

Erger

Het zijn de buren van het clubhuis. Je weet wel, Henk en Ingrid. Al jaren samen en nu gaan ze ineens toch trouwen. Er moeten kinderen komen. Henk vroeg Ingrid toen ik de heg aan het knippen was. - waarbij ik mezelf van stomme verbazing over de knulligheid van Henk in de vinger heb geknipt, waardoor me de tranen in de ogen sprongen en ik heel hard AAAAAH riep - Mijn schreeuw werd door beiden opgevat als enorme betrokkenheid en nu hebben ze me als getuige gevraagd.

Maar goed dus, Henk heeft zijn vriendin Gertrude gevraagd als ceremonietrut en die pakt het grondig aan. Dat snap je, zo is Gertrude. Je kent haar wel, zij was die vrouw die op ons huwelijk telkens alle plakjes kruidkoek voorzag van 'S&E forever' in van die vloeibare suiker, waardoor Tante Loes haar suiker door t plafond schoot en BGB nog met haar naar het ziekenhuis moest. Ik denk dat ons huwelijk dankzij Gertrude mislukt is.
Henk en Ingrid? Kinderen? Of erger nog! Gaan zij het huwelijk consumeren? Werkelijk?

Ik vrees dat die mensen elkaar gaan consumeren!

Dat kan niet goed gaan.

Henk is toch die man die wij de grote boze wolf noemden?

Of vergis ik mij nu heel erg?

En Gertrut, zie je Gertrut als de oorzaak van het mislukken van ons huwelijk?

Ik dacht oprecht dat we slechts een forum gezamenlijke pauze hadden.

Dit slaat werkelijk alles, al die tijd heb ik gedacht dat niet Gertrut, maar jouw nichtje Sjunet het had gedaan.

Door iedere gast bij het begin van de dag niet de afgeproken hippe gehaakte corsages te geven die wij gemaakt hadden, tijdens de koersoes: 'haak je vast' maar zakjes drop in de vorm van een Vlaamse frietzak bij mijn Oma op haar décolleté speldde. En bij de andere gasten als een aalmoes in de schoot wierp.

En daar zit ik dan moederziel alleen met mijn gehaakte corsages, die ik zelfs met koninginnedag niet ga kwijtraken.

Zelfs de dames van de vereniging tot stimuleren van huisvlijt wil die dingen niet verkopen.
Sjuneth bedoelde het goed, jouw haakwerk valt namelijk al uit elkaar als je er naar kíjkt. Geen wonder dat het niet te slijten is. Wellicht kunt je t meenemen naar de workshop: "afhechten en afhaken, de kunst van het loslaten" Al heeft jouw haakwerk dat loslaten al prima geleerd.
Niemand ideeën voor de bruiloft?
Nemen jullie dat vasten nou zo serieus? Gisteren was ik ook al alleen bij het kievitsei-schilderen.

Gaat koor deze week wel door?
Spuka mijn fijne moteriek laat te wensen over dus ik meld me bij het struisvogeleieren schilderen wel weer.

Het vasten gaat hier verder goed! Ik voel me al bijna verlicht en verheven.
Ik heb Leo op 6 maart om een paganini met mozzarella/tomaat/pesto gevraagd en aangezien ze daar nog niet op heeft gereageerd gaat het hier qua vasten uit-ste-kend. Zo nu en dan ruik ik even aan de watergruwel die ik Aalbert 's ochtends voor z'n arbeidzame dag voorzet, en dan kan ik er weer een poosje tegenaan.

Ik ben trouwens principieel tegen kievitseieren beschilderen. Ze hebben van Moeder Natuur zo'n mooi patroon gekregen dat het voor mij zou voelen als het overkwasten van een Van Gogh.

Zijn er trouwens liefhebbers voor een workshop Respect voor wat d' Aard ons geeft?
Ik heb van flossdraad een luchtig overgooiertje gebreid. Leuk voor bij m'n crèmekleurige broekrok en hartstikke fijn voor bij dit mooie voorjaarsweer.

Jullie de lente al in de bol?
is het nou echt zo verschillend qua temperaturen zo om en rond het BEO clubhuis?

Hier is het gewoon koud nog. Een overgooier van flosdraad, daar zou ik een hele lente aan blaasontsteking aan overhouden, met de wind die door mijn kruis huilt.

Je paganini heb ik gewoon in de oven gelegd hoor, met pesto en de hele bliksemse boel er op Elynn!

Nah, die zal dan wel klaar zijn ondertussen....
Vanavond weer koor meiden.

We gaan, zoals jullie allemaal al lang weten, de Matheus Passion doen.

Wie zingt Jezus?
quote:eleonora schreef op 29 februari 2012 @ 13:11:

Ik heb van dat ducttape gekocht om over onze monden te plakken zaterdag. Zelf heb ik nogal de neiging om te gaan praten als ik stil moet zijn, daarom ben ik ook gestopt met de cursus 'zwijgzaamheid kent geen tijd'.

Ben je nog steeds kwaad op me Star? Je keek zo vuil toen ik over de vieze vloer begon tijdens het mediteren.

Klein puntje van aandacht; mijn trekzak is stuk. In mijn enthousiasme stuk getrokken tijdens het elfstedenliederen repeteren. Ik neem mijn blokfluit mee, dat betekent dat de mezzo's het even zonder mij moeten doen.nou ik was vooral een beetje gegriefd omdat die vloer niet vies was, maar omdat ik me net 2 dagen uit had staan sloven om een impressie van een vloer in een Afrikaanse plaggenhut op de vloer te schilderen. Verder klets je maar tijdens de meditatie, ik doe mijn gehoorapparaatje wel uit.
Vasten doe ik trouwens niet hoor. Ik ben me heel erg aan het losmaken uit het keurslijf van het katholiek geloof.

Mijn hele jeugd ben ik ermee lastiggevallen en nu puntje bij paaltje komt ben ik nooit misbruikt en krijg ik dus ook geen schadevergoeding. En dat terwijl ik heel wat zondagen verknalt heb in een saaie kerkbank. Men vergeet gewoon dat er naast misbruik nog heel veel ander leed is gedaan door de kerk.

En dat moet ik verwerken, dus geen christelijke gebruiken voor mij.

Pasen vier ik bv alleen als eerbetoon aan moeder natuur, de vruchtbaarheid en het nieuwe leven. (en natuurlijk de vreugde om de komst van chocolade paaseitjes gevuld met advocaat).
Uitwerpselenkunst wordt wel vaker ondergewaardeerd, Star. Of door de plebejers onder ons niet eens gezien. Spijtig.

Lé, meld dat dan ook even van die paganini. Na die slechte ervaring bij m'n deelname aan Het Zesde Zintuig (iets met hardnekkige klopgeesten) doe ik niet meer aan telepathie.
Balen dat er voor jou geen schadevergoeding inzit, Star. Maar goed, we hebben allemaal ons kruis te dragen.

Speaking of which: ik wil Jezus deze keer wel spelen. Twijfel alleen een beetje of ik aan Meds sublieme interpretatie van de afgelopen jaren kan tippen.
Mattheus Passion doe ik wel aan mee hoor. Ik zie dat dan toch meer als cultuuruiting dan als geloofsuiting. Bovendien wil ik het buffet na afloop niet missen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven