App Draw Something

04-03-2012 12:15 995 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

heb begrepen dat Draw Something het nieuwe Wordfeud is. Je tekent iets en je tegenstander moet raden wat je getekend hebt.

Spelen jullie dit ook en weet iemand of er ook een Nederlandse versie is? Vind het best een grappig spel maar zou het leuker vinden als je gewoon Nederlandse woorden zou krijgen.
quote:polkadot28 schreef op 06 maart 2012 @ 12:20:

Luni, mijn wf naam begint inderdaad met een M. We hadden van de week dat gesprek over langere tijd vrij zijn... ;)Ja,ik heb je net gechat daar! Maar dat gesprek was in een vorig potje en die heb ik gedelete
Ik zag het nu Ik probeer ondanks mijn vrij zijn niet de hele dag aan de telefoon te zitten WF'en en tekenen.

Maar het is wel errug verleidelijk om te doen.

Hmmm, ik ga zoonlief maar eens meenemen om lekker te wandelen langs de speeltuintjes en wat boodschappies te doen.

Tot later allemaal
Ik heb nu de betaalde versie (er bij) genomen. Weet iemand of je dan je potjes waar je nu mee bezig bent, over kunt zetten?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dat zal ie vast leuk vinden Polkadot!!
vast al gezegd hoor: geen zin helemaal terug te lezen. Maar screenshot maak je (op Iphone) inderdaad met ronde knop en knop bovenop. Zo kan je je mooiste tekening opslaan :D (heb alleen nog geen mooie tekening gemaakt haha, en eigenlijk ook nog niet echt een mooie tekening gekregen..)

Hoeveel punten heb je eigenlijk nodig om nieuwe kleurtjes te kunnen 'kopen'?
quote:luni schreef op 06 maart 2012 @ 11:21:

[...]

Misschien moeten ze op 'ok' drukken of hoe die button ook heet..

Heb ik gehad bij 2 mensen, heb zeker een halve dag moeten wachten op hun tekening. Die ene was een collega van me en ik zat dus gewoon naast haar. Bij haar op het scherm stond dat het mijn beurt was en op mijn scherm stond dat ik moest wachten op haar.

Pas toen ik thuis was en sneller internet had kwam haar tekening tevoorschijn.
quote:chrissiy schreef op 06 maart 2012 @ 12:06:

Mijn dombo is niet geraden

Ik heb 'm ook net getekend. Benieuwd of ie bij mij wel geraden wordt. Denk dat ze voor 'olifant' gaan, maar je, dat komt niet overeen met de onderstaande letters :P

Ik krijg overigens nooit meldingen dat er een tekening klaar staat.... Hoe doe je dat? Ik kijk altijd maar gewoon of ik alweer verder kan of niet.
Pushberichten aanzetten op iPhone. Dan krijg je bericht als een van je tegenstanders klaar is met tekenen voor jou.
Dombo heb ik gegoogeld maar dat mag zeker niet??
quote:himalaya schreef op 06 maart 2012 @ 12:33:

Ik heb nu de betaalde versie (er bij) genomen. Weet iemand of je dan je potjes waar je nu mee bezig bent, over kunt zetten?Ik heb het ook net gekocht, gewoon ingelogd met de login en ww van het gratis spel en de rest ging vanzelf.
Ik snap er nog niets van haha. Mijn naam is Nova444
Heb een zielig ziek kind, dus vandaar de weinige tekeningen van mijn kant op t moment.
quote:nova444 schreef op 06 maart 2012 @ 14:05:

Ik snap er nog niets van haha. Mijn naam is Nova444Ik ben ook net begonnen dus ik voeg je toe
quote:luni schreef op 06 maart 2012 @ 14:34:

[...]

Ik ben ook net begonnen dus ik voeg je toe Leuk ! Ik had het gezien
Ik wil niet teveel spellen..weet iemand hoe ik random players kan 'weren' ?
Iemand nog op zoek naar een slechte tekenaar met dikke vingers?

Ben er niet de hele dag mee bezig (krijg ook geen meldingen, kijk gewoon zelf af en toe). Ene keer wat meer dan de andere keer.
quote:Spoken schreef op 06 maart 2012 @ 14:44:

Iemand nog op zoek naar een slechte tekenaar met dikke vingers?

Ben er niet de hele dag mee bezig (krijg ook geen meldingen, kijk gewoon zelf af en toe). Ene keer wat meer dan de andere keer.Nou vooruit,welke nick??
c****f

(haal 'm zo weer weg)
Ik heb m! Hier beginnend met Lu
quote:luni schreef op 06 maart 2012 @ 14:40:

Ik wil niet teveel spellen..weet iemand hoe ik random players kan 'weren' ?Dat kan niet. Hoe je iemand moet verwijderen zie je in de 'reclameblokken' tussendoor. Elke keer opnieuw. En opnieuw. En opnieuw.. En..
Ik voeg je ook toe spoken, mijn naam begint met Lou
Oke leuk!
Lou! Ja, jij hebt dus 'geresigned' Stinkerd. Er gewoon tussenuit gepiepeld.
Ik moet toegeven dat mijn drawingskills vandaag erg slecht is
Hee jij hebt een pennetje ofniet? Ik kan niet van die dunne lijntjes maken haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven