App Draw Something
zondag 4 maart 2012 om 12:15
hoi,
heb begrepen dat Draw Something het nieuwe Wordfeud is. Je tekent iets en je tegenstander moet raden wat je getekend hebt.
Spelen jullie dit ook en weet iemand of er ook een Nederlandse versie is? Vind het best een grappig spel maar zou het leuker vinden als je gewoon Nederlandse woorden zou krijgen.
heb begrepen dat Draw Something het nieuwe Wordfeud is. Je tekent iets en je tegenstander moet raden wat je getekend hebt.
Spelen jullie dit ook en weet iemand of er ook een Nederlandse versie is? Vind het best een grappig spel maar zou het leuker vinden als je gewoon Nederlandse woorden zou krijgen.
maandag 5 maart 2012 om 23:03
Ik ga zo ook een keer slapen denk ik.
Ik ben trouwens ... Ik haal m zo weer weg, ik speel al met zoveel mensen, ik vind t wel een keer goed
Ik moet af en toe zo ontzettend lachen. Vaak heel gedetailleerd of echt met humor. Geweldig.
Wel erg verslavend...
En ik moet ondertussen ook nog m'n scriptie afmaken.
Ik ben trouwens ... Ik haal m zo weer weg, ik speel al met zoveel mensen, ik vind t wel een keer goed
Ik moet af en toe zo ontzettend lachen. Vaak heel gedetailleerd of echt met humor. Geweldig.
Wel erg verslavend...
En ik moet ondertussen ook nog m'n scriptie afmaken.
maandag 5 maart 2012 om 23:07
maandag 5 maart 2012 om 23:17
quote:gemini2011 schreef op 05 maart 2012 @ 23:14:
Ik weet dat je met wordfeud een screenshot kan maken met je iPhone. Volgens mij met dubbeltappen/of de ronde knop. Ik ga het zo eens proberen.
Ik zag pas op twitter wel een plaatje voorbij komen, dus ik denk dat het kan!
O ja, damn! Dat had ik moeten doen haha.
Toch ronde knop en knop bivenop tegelijk?
Jouw naam eindigt op 83 toch? Wij gaan echt goed! Haha
Ik weet dat je met wordfeud een screenshot kan maken met je iPhone. Volgens mij met dubbeltappen/of de ronde knop. Ik ga het zo eens proberen.
Ik zag pas op twitter wel een plaatje voorbij komen, dus ik denk dat het kan!
O ja, damn! Dat had ik moeten doen haha.
Toch ronde knop en knop bivenop tegelijk?
Jouw naam eindigt op 83 toch? Wij gaan echt goed! Haha
maandag 5 maart 2012 om 23:23