App Draw Something
zondag 4 maart 2012 om 12:15
hoi,
heb begrepen dat Draw Something het nieuwe Wordfeud is. Je tekent iets en je tegenstander moet raden wat je getekend hebt.
Spelen jullie dit ook en weet iemand of er ook een Nederlandse versie is? Vind het best een grappig spel maar zou het leuker vinden als je gewoon Nederlandse woorden zou krijgen.
heb begrepen dat Draw Something het nieuwe Wordfeud is. Je tekent iets en je tegenstander moet raden wat je getekend hebt.
Spelen jullie dit ook en weet iemand of er ook een Nederlandse versie is? Vind het best een grappig spel maar zou het leuker vinden als je gewoon Nederlandse woorden zou krijgen.
dinsdag 6 maart 2012 om 12:25
dinsdag 6 maart 2012 om 12:31
dinsdag 6 maart 2012 om 12:55
vast al gezegd hoor: geen zin helemaal terug te lezen. Maar screenshot maak je (op Iphone) inderdaad met ronde knop en knop bovenop. Zo kan je je mooiste tekening opslaan
(heb alleen nog geen mooie tekening gemaakt haha, en eigenlijk ook nog niet echt een mooie tekening gekregen..)
Hoeveel punten heb je eigenlijk nodig om nieuwe kleurtjes te kunnen 'kopen'?
Hoeveel punten heb je eigenlijk nodig om nieuwe kleurtjes te kunnen 'kopen'?
dinsdag 6 maart 2012 om 12:57
quote:luni schreef op 06 maart 2012 @ 11:21:
[...]
Misschien moeten ze op 'ok' drukken of hoe die button ook heet..
Heb ik gehad bij 2 mensen, heb zeker een halve dag moeten wachten op hun tekening. Die ene was een collega van me en ik zat dus gewoon naast haar. Bij haar op het scherm stond dat het mijn beurt was en op mijn scherm stond dat ik moest wachten op haar.
Pas toen ik thuis was en sneller internet had kwam haar tekening tevoorschijn.
[...]
Misschien moeten ze op 'ok' drukken of hoe die button ook heet..
Heb ik gehad bij 2 mensen, heb zeker een halve dag moeten wachten op hun tekening. Die ene was een collega van me en ik zat dus gewoon naast haar. Bij haar op het scherm stond dat het mijn beurt was en op mijn scherm stond dat ik moest wachten op haar.
Pas toen ik thuis was en sneller internet had kwam haar tekening tevoorschijn.
dinsdag 6 maart 2012 om 13:00
quote:chrissiy schreef op 06 maart 2012 @ 12:06:
Mijn dombo is niet geraden
Ik heb 'm ook net getekend. Benieuwd of ie bij mij wel geraden wordt. Denk dat ze voor 'olifant' gaan, maar je, dat komt niet overeen met de onderstaande letters
Ik krijg overigens nooit meldingen dat er een tekening klaar staat.... Hoe doe je dat? Ik kijk altijd maar gewoon of ik alweer verder kan of niet.
Mijn dombo is niet geraden
Ik heb 'm ook net getekend. Benieuwd of ie bij mij wel geraden wordt. Denk dat ze voor 'olifant' gaan, maar je, dat komt niet overeen met de onderstaande letters
Ik krijg overigens nooit meldingen dat er een tekening klaar staat.... Hoe doe je dat? Ik kijk altijd maar gewoon of ik alweer verder kan of niet.
dinsdag 6 maart 2012 om 13:55
dinsdag 6 maart 2012 om 14:45
dinsdag 6 maart 2012 om 14:50