tandtechnicus verspest facing...schade 400 eu
dinsdag 6 maart 2012 om 16:57
Hoi ik heb aan de voortanden 4 facings al 4 jaar
Nu was er een losgelaten een p weken geleden en daar ik een feestje had zelf geplakt metsec lijm ,zat tijdelijk goed maar helaas weer erafgevallen
Naar de tandarts geweest die hem er niet op komzetten wegens de restanten vd sec lijm en hem opgestuurd naar de tandtechniscus
Nu heeft hij hem door de midden gezandsrtraalt ofziets igg moet i nu een nieuwe a 400 eu
is hij hiervoor aansprakelijk?? de tandarts zet dat hij de lijmresten niet goed kon vewijdern en het daardoor is gebeurt
Nu was er een losgelaten een p weken geleden en daar ik een feestje had zelf geplakt metsec lijm ,zat tijdelijk goed maar helaas weer erafgevallen
Naar de tandarts geweest die hem er niet op komzetten wegens de restanten vd sec lijm en hem opgestuurd naar de tandtechniscus
Nu heeft hij hem door de midden gezandsrtraalt ofziets igg moet i nu een nieuwe a 400 eu
is hij hiervoor aansprakelijk?? de tandarts zet dat hij de lijmresten niet goed kon vewijdern en het daardoor is gebeurt

dinsdag 6 maart 2012 om 17:01
Je gaat toch niet met secondenlijm op je gebit aan de gang?? Sorry hoor, maar heb nog nooit zoiets debiels gehoord. Bovendien heb je het dus zelf veroorzaakt. Als jij niet met die lijm aan de gang was gegaan, hadden die resten ook niet verwijderd hoeven worden en was er niks aan de hand geweest. Neem dus aan dat je zelf voor een nieuwe moet betalen. Die tandtechnicus kan er niks aan doen dat jij met secondenlijm gaat zitten prutsen.

dinsdag 6 maart 2012 om 17:19
dinsdag 6 maart 2012 om 17:23
quote:spectral schreef op 06 maart 2012 @ 17:09:
Wel topics openen over hoe je het beste een neplerenjasje kan wassen, omdat ze bang is dat het gescheurd uit de wasmachine komt... maar ondertussen wel in je mond met secondenlijm aan de gang gaan.
Sommige mensen zijn best dom....
ja dom ben ik he spectral heel dom
ik heb de facings laten plaatsen bij de welbekende kliniek die pas geleden in het nieuw was die was dus gesloten kon ik niet terecht kon ook niet naar den haag want de tandarts was met zwangerschapsverlof?????
mn eigen tandarts was op vakantie en tja ik had een bruiloft en wilde niet met een stompje lopen
en idd nu is goedkoop duurkoop
jij bentt zeker perfect... ennne wat heeft t jasje ermee te maken
[de facings lang voor mijnscheiding genomen hoor voor degene die daar ook over valt]
Wel topics openen over hoe je het beste een neplerenjasje kan wassen, omdat ze bang is dat het gescheurd uit de wasmachine komt... maar ondertussen wel in je mond met secondenlijm aan de gang gaan.
Sommige mensen zijn best dom....
ja dom ben ik he spectral heel dom
ik heb de facings laten plaatsen bij de welbekende kliniek die pas geleden in het nieuw was die was dus gesloten kon ik niet terecht kon ook niet naar den haag want de tandarts was met zwangerschapsverlof?????
mn eigen tandarts was op vakantie en tja ik had een bruiloft en wilde niet met een stompje lopen
en idd nu is goedkoop duurkoop
jij bentt zeker perfect... ennne wat heeft t jasje ermee te maken
[de facings lang voor mijnscheiding genomen hoor voor degene die daar ook over valt]

dinsdag 6 maart 2012 om 17:28
Ik snap dat het rot is om te horen Rainbow, maar het is toch echt gewoon heel dom. Je had er ook voor kunnen kiezen om de facing vast te plakken met kukident (voor kunstgebitten) of iets dergelijks. Je kunt op je klompen aanvoelen dat secondelijm geen goed idee is. Alle "argumenten" die je nu aanvoert van tandartsen die er niet waren en weet ik veel wat, doen gewoon niet ter zake.

dinsdag 6 maart 2012 om 17:33

dinsdag 6 maart 2012 om 17:48

dinsdag 6 maart 2012 om 18:02
Een facing heeft een levensduur van gemiddeld vijf jaar.
Wellicht kan je je voortand met composiet laten maken? Een composietfacing is goedkoper en wordt door de tandarts gemaakt.
Kies je voor een nieuwe facing hou dan rekening met kleurverschil met de overige drie. Wellicht kan je overwegen om ze allemaal te vervangen.
Wellicht kan je je voortand met composiet laten maken? Een composietfacing is goedkoper en wordt door de tandarts gemaakt.
Kies je voor een nieuwe facing hou dan rekening met kleurverschil met de overige drie. Wellicht kan je overwegen om ze allemaal te vervangen.
dinsdag 6 maart 2012 om 18:04
Hoewel ik ook vind dat secondelijm geen goed idee is, vind ik wel dat de tandarts of tandtechnicus je van tevoren had mogen waarschuwen dat de reparatie misschien niet zou lukken.
Nu ze zonder waarschuwing een poging hebben gedaan vind ik de verantwoordelijkheid dus ook bij de tandtechnicus liggen.
Vraag eens bij de rechtswinkel of juridisch loket hoe het zit.
Nu ze zonder waarschuwing een poging hebben gedaan vind ik de verantwoordelijkheid dus ook bij de tandtechnicus liggen.
Vraag eens bij de rechtswinkel of juridisch loket hoe het zit.

dinsdag 6 maart 2012 om 18:04

dinsdag 6 maart 2012 om 18:08
Nu heb je een schildje van porselein, dan van composiet. De technieken veranderen continu, ook het kunnen van de tandarts. Deze heeft speciaal comosiet voor voortanden, dus anders dan voor kiezen die moeten kunnen kauwen. Het composiet glimt meer en er zijn veel kleuren van. Leg het je tandarts eens voor.