Oh, oké hoe kom ik daar dan bij? Ik kom nauwelijks op de kinderpijler, haha! Maar goed, ik vind sowieso dat jij het nieuwe deel moet openen. Wel leuk hoor inderdaad, het eerste/enige langlopende topic op de Digipijler! (zo te zien dan)
Anoniem_94998
woensdag 7 maart 2012 om 12:38
geen idee hoe je erbij komt maar toch lief dat je me erop wijst. Ben in gedachten al een nieuwe OP aan het maken dus zou het idd. leuk vinden als ik tzt. een nieuw topic open.
Schijnen speculaties te zijn over een hongaars event vanwege een feestdag daar op 15 maart. Afwachten maar weer.
Nou, hopelijk kom ik weer een stukje dichter bij de vleermuisforklicentie deze keer! Ik heb net als IBI ook per ongeluk alle dieren gevoerd vanmorgen. Ik haal ze toch maar weg.
Gaat goed hier, nog 1 X een portie bottenstruiken en dan kan ik aan 8 beginnen, onee, ook nog een rondje griezelpompoenen....Maar we gaan lekker relaxed verder.
Het is gelukt, ik ben weer een level hoger, zit nu in level 82.....
Nu moet ik dik 4 en een half miljoen EP's wegwerken, pfffff...Maar we gaan er weer voor
Anoniem_94998
woensdag 7 maart 2012 om 22:51
gefeliciteerd wiesje!
Ik ben ook geleveld zojuist ben nu level 81 en ga niet eens kijken hoeveel EP ik moet verdienen om level 82 te worden.
Ja dat het event samen viel met volle maan wist ik wel. Overigens kwam mijn zus er pas een paar jaar geleden achter dat maandverband zo heette omdat je het iedere maand nodig had.
Hee IBI, jij ook gefeliciteerd met je hogere level.
Wat kan dan opeens een woord op zijn plek vallen, he, zoals je zus er achter kwam, zo zijn er best wel veel woorden volgens mij, die we zo vaak gebruiken en opeens gaat een lampje branden over de basisbetekenis van dat woord....
Lukt het je IBI om helemaal niets aan volle maan te doen?
@ Azur; volle maan event valt met onze echte volle maan, dus om de 4 weken ongeveer. Op deze kalender staan de data dus dan weet je ook wanneer er weer een volle maan event is! ---->data volle maan
Ik haal misschien volgende maand de vleermuisfoklicentie!Wat leuk!!! Ik ben nog lang niet zo ver...Maar het lijkt me erg leuk om eindelijk vleermuisjes te fokken!